Bekijk volle/desktop versie : Jouw goede en slechte eigenschappen.



Pagina's : [1] 2

19-01-2011, 21:22
Noem is 5 goede en 5 slechte eigenschappn van je op.. De reden ook daarvan, en je verbeterpunten, als wat kan beter bij je slechte eigenschappen.

Voorbeeld.

Behulpzaam --> goede eigenschap, de reden --> Ik help graag mensen als ik merk dat ze me nodig hebben.

Passief --> 'slechte' eigenschap, de reden --> ik doe pas iets als et me gevraad word, verbeterpunt --> Ik moet zelf de initiatief nemen en blabla.

Duidelijk genoeg toch? Ziedo we gaan kijken hoe iedereen zich een beetje in elkaar zit.

En natuurlijk tot slot. Hoe gaat jouw geliefde dermee om, met één van je slechte eigenschap om, houdt ze der rekening mee ect, ect.

19-01-2011, 21:26


Nou sorry iedereen moet wel weten wat die woorden allemaal betekenen toch en ik heb alleen hoge dunk dus dat ik goede eigenschap en die telt voor 10

19-01-2011, 21:30
Dat zijn er heel wat.

19-01-2011, 21:31

Citaat door ZeeParelll:
Nou sorry iedereen moet wel weten wat die woorden allemaal betekenen toch en ik heb alleen hoge dunk dus dat ik goede eigenschap en die telt voor 10


Wat zeg je allemaal man

19-01-2011, 21:32


Optimistisch, zelfverzekerd, betrouwbaar, spontaan, grappig! Sta positief in het leven en probeer alles van een positieve kant te bekijken hoe negatief het ook is, ben niet onzeker.. Maar ook niet arrogant ik weet wat ik wil en wat ik niet wil en wat ik wel/ niet leuk vind en durf sat te laten zien. Mensen kunnen altijd op me rekenen, ben trouw aan mn woord en kom mn beloftes na, indien het niet lukt doe ik er alles aan het goed te maken. Spontaan, grapjes maken heel open en vrolijk !

Ongeduldig, kwetsbaar, vertrouw mensen te snel, open en kort lontje.
Ik kan niet te lang wachten, lukt me gewoon niet en dingen raken mij snel ben erg gevoelig. Vertrouw in het goede van de mens en heb ik me heeel vaak in vergist, sommige mensen willen je gewoon gebruiken. Doordat ik heel open ben kunnen dingen die ik vertel tegen me gebruikt worden en ik kan niet tegen dingen die niet rechtvaardig zijn, kan daar erg boos om worden en raak snel geirriteerd!

19-01-2011, 21:32

Citaat door Misz_Eendje:
Dat zijn er heel wat.


Ma3lish, begin gewoon bij het begin

19-01-2011, 21:32
Ongeduldig.
Nieuwsgierig.
Jaloers.

19-01-2011, 21:34
7 goede

lief
vrijgevig
standvastig
perfectionistisch
eerlijk
openminded
optimistisch

Dat zijn ook meteen mijn valkuilen

maar ben ook ongeduldig...

19-01-2011, 21:35
lijkt netalsof ik mijn psychologie studie weer heb opgepakt, als ik dit lees

19-01-2011, 21:36

Citaat door Meid_:
Optimistisch, zelfverzekerd, betrouwbaar, spontaan, grappig! Sta positief in het leven en probeer alles van een positieve kant te bekijken hoe negatief het ook is, ben niet onzeker.. Maar ook niet arrogant ik weet wat ik wil en wat ik niet wil en wat ik wel/ niet leuk vind en durf sat te laten zien. Mensen kunnen altijd op me rekenen, ben trouw aan mn woord en kom mn beloftes na, indien het niet lukt doe ik er alles aan het goed te maken. Spontaan, grapjes maken heel open en vrolijk !

Ongeduldig, kwetsbaar, vertrouw mensen te snel, open en kort lontje.
Ik kan niet te lang wachten, lukt me gewoon niet en dingen raken mij snel ben erg gevoelig. Vertrouw in het goede van de mens en heb ik me heeel vaak in vergist, sommige mensen willen je gewoon gebruiken. Doordat ik heel open ben kunnen dingen die ik vertel tegen me gebruikt worden en ik kan niet tegen dingen die niet rechtvaardig zijn, kan daar erg boos om worden en raak snel geirriteerd!


Mooie goede eigenschappen heb je.

Hoe komt het dat je mensen te snel vertouw? Is het omdat jij denkt dat andere als jou zijn?

Wat kan je verbeteren wat betreft je slechte eigeschappen?

19-01-2011, 21:43

Citaat door _______:
Ongeduldig.
Nieuwsgierig.
Jaloers.


Dat zijn er drie.. maar ik zie nieuwsgierig niet echt als een slechte eigenschap, soms zie ik het meer als interesse hebben in, en dat is alleen mooi niet? Laat je ook merken dat je jaloes bent ?

Citaat door Ghzalaa:
7 goede

lief
vrijgevig
standvastig
perfectionistisch
eerlijk
openminded
optimistisch

Dat zijn ook meteen mijn valkuilen

maar ben ook ongeduldig...


Ben je ook echt altijd eerlijk?



Citaat door Nabila786:
lijkt netalsof ik mijn psychologie studie weer heb opgepakt, als ik dit lees


Had je ook van dit soort taken dan?

19-01-2011, 21:44
Ben te lief--> kan nooit te lang boos op iemand worden, een te zacht hartje.
My humor--> Ik lach veel, grap veel. zorg er altijd voor dat anderen kunnen lachen.
Sta altijd klaar voor anderen--> Wanneer dan ook, kan me niet herinneren dat ik ooit iemand heb laten vallen in slechte tijden

Mindere kanten
Te eerlijk--> Wordt vaak tegen me gebruikt.
Ongeduldig--> Afspraak om 1 uur? Geen minuut later anders verpest je me dag. Zo ook met beloftes/woord geven.
Laks--> ''komt wel komt wel, doe het straks wel'' (inmiddels is het overmorgen)

19-01-2011, 21:49



Citaat door WAATSER:
Ma3lish, begin gewoon bij het begin


Positief
- Ijverig, als in de zin als ik ergens voor ga, dan ga ik er voor de 100% voor.
- Ik kan veel hebben, ben niet snel op de teentjes getrapt.
- Eerlijk, ook in de zin van eigen mening durven te hebben.
- Positief ingesteld.
- Geduldig.

Negatief
- Snel afgeleid.
- Perfectionistisch, als ik iets doe dan wil ik het goed doen.
- Mijn emotie is af te lezen, ben niet goed in het opzetten van een masker
- Behulpzaam, sommige neigen ervan gebruik te willen maken.
- Teveel hooi op mijn vork nemen.

19-01-2011, 21:52

Citaat door WAATSER:
Dat zijn er drie.. maar ik zie nieuwsgierig niet echt als een slechte eigenschap, soms zie ik het meer als interesse hebben in, en dat is alleen mooi niet? Laat je ook merken dat je jaloes bent ?


Ben je ook echt altijd eerlijk?




Had je ook van dit soort taken dan?

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat zelfs geen leugentje om bestwil niet heb gedaan.. Maar ben voor 99% eerlijk..

Ik zeg meestal wat ik denk daarmee krijg ik soms problemen.. Ik hou er niet rekening mee dat ik er mensen mee kwets.. Naja ik vind dat ik over het algemeen eerlijk ben.

19-01-2011, 21:54

Citaat door WAATSER:
Wat zeg je allemaal man




Nou jij geeft toch aan wat behulpzaam en passief betekent dat is dus nergens voor nodig want elke idioot moet weten wat die woorden betekenen toch en mijn goede en slechte eigenschappen zijn dat ik een hoge dunk heb en die hoge dunk telt voor 10, de rest heb ik niet, jij begrijp nu ik zeggen wattuh

Pagina's : [1] 2