Bekijk volle/desktop versie : Ik ben depresief....



Pagina's : [1] 2

19-01-2011, 20:24
Ik zit nu over mij toekomst te denken, ben nu al 23 jaar en tot nu toe niks bereikt... mijn verloofde die wilt nog genieten van zijn studenten leven ... en ik heb nu last van depressies.. hoe ga ik het in godsnaam wat bereiken...

19-01-2011, 20:27


Als je wenkbrauwen er maar goed uitzien toch..

19-01-2011, 20:27
antidepressivia

19-01-2011, 20:28
Studeer jij niet dan? Geen werk?

19-01-2011, 20:28



Citaat door nella:
Studeer jij niet dan? Geen werk?


Mbo afgerond, bijbaantje ( daar zie ik mijn toekomst niet in )

19-01-2011, 20:33

Citaat door Barbieee:
Mbo afgerond, bijbaantje ( daar zie ik mijn toekomst niet in )


Ben je niet op zoek naar een fulltime baan?
Misschien is het ook een optie om een andere opleiding te gaan doen.

19-01-2011, 20:35

Citaat door nella:
Ben je niet op zoek naar een fulltime baan?
Misschien is het ook een optie om een andere opleiding te gaan doen.


Ik voel me te oud voor school... mbo 3 is echt niks. Ik voel me waardeloos en een mislukkeling...

19-01-2011, 20:38

Citaat door Barbieee:
Ik voel me te oud voor school... mbo 3 is echt niks.


Te oud voor school? Dat is dus onzin...je bent pas 23. Je bent nooit te oud om te leren.
Je kan ook deeltijd naar school gaan en daarbij studeren. Er zijn zoveel mogelijkheden en jij geeft het nu op omdat je je te oud voelt voor school?
Kom op he...je moet er wel wat voor doen....

19-01-2011, 20:38

Citaat door Barbieee:
Ik zit nu over mij toekomst te denken, ben nu al 23 jaar en tot nu toe niks bereikt... mijn verloofde die wilt nog genieten van zijn studenten leven ... en ik heb nu last van depressies.. hoe ga ik het in godsnaam wat bereiken...



je bedoelt vriendje

19-01-2011, 20:39

Citaat door Barbieee:
Ik voel me te oud voor school... mbo 3 is echt niks. Ik voel me waardeloos en een mislukkeling...



Je bent nooit te oud om te studeren hoor. Je hebt ook deeltijd studies

19-01-2011, 20:39

Citaat door Barbieee:
Ik voel me te oud voor school... mbo 3 is echt niks. Ik voel me waardeloos en een mislukkeling...



damn 23 jaar en nog op de mbo zitten... shoot yourself girl

19-01-2011, 20:40

Citaat door nella:
Te oud voor school? Dat is dus onzin...je bent pas 23. Je bent nooit te oud om te leren.
Je kan ook deeltijd naar school gaan en daarbij studeren. Er zijn zoveel mogelijkheden en jij geeft het nu op omdat je je te oud voelt voor school?
Kom op he...je moet er wel wat voor doen....


Niet dat ik slecht ben, maar ik ben paar keer van opleidingen verandert en dat zit me dwars.. de opleiding die ik gedaan heb met bedrijfseconomie zijn er maar paar leerlingen geslaagd 1 dame (ik) en 3 jongens
( niet dat ik lui ben )

19-01-2011, 20:40


Hbo opleiding, thuis studie, je bent niet te oud om te studeren, desnoods volg je een duale (deeltijd) opleiding ( werken en leren).
Duurt maar 2 jaartjes, heb je al een aardige baan en kan je fulltime werken.

Het zal uit je zelf moeten komen, ik zit op het hbo heb zelfs een man van 55 in mijn klas Pff..dat is pas oud dame!

Volg een leuke opleiding, het huwelijkbootje instappen en inshaAllah zal je een leven vol liefde en geluk leiden.

19-01-2011, 20:44

Citaat door ik-17:
Hbo opleiding, thuis studie, je bent niet te oud om te studeren, desnoods volg je een duale (deeltijd) opleiding ( werken en leren).
Duurt maar 2 jaartjes, heb je al een aardige baan en kan je fulltime werken.

Het zal uit je zelf moeten komen, ik zit op het hbo heb zelfs een man van 55 in mijn klas Pff..dat is pas oud dame!

Volg een leuke opleiding, het huwelijkbootje instappen en inshaAllah zal je een leven vol liefde en geluk leiden.


Ik weet echt niet welke opleiding ik moet beginnen ik weet niet welke kant ik moet opgaan... bij mij nu is het gewoon stil in mij hoofd ( ik weet echt niks niet meer wat ik moet doen)

19-01-2011, 20:45

Citaat door ik-17:
Hbo opleiding, thuis studie, je bent niet te oud om te studeren, desnoods volg je een duale (deeltijd) opleiding ( werken en leren).
Duurt maar 2 jaartjes, heb je al een aardige baan en kan je fulltime werken.

Het zal uit je zelf moeten komen, ik zit op het hbo heb zelfs een man van 55 in mijn klas Pff..dat is pas oud dame!

Volg een leuke opleiding, het huwelijkbootje instappen en inshaAllah zal je een leven vol liefde en geluk leiden.





Ik vind dat jij gelijk hebt!

TS. COME ON, YOU CAN DO IT! schrijf je in gekkie!!!

Pagina's : [1] 2