Bekijk volle/desktop versie : Het was regenachtig, ik hield mijn jas stevig om me heen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-01-2011, 18:18
Hij stond aan de overkant van de straat te kijken. Drie jaar geleden had hij het uitgemaakt om met een ander te trouwen, nu sinds een half jaar is hij gescheiden, hij heeft een zoon van 1 jaar. Hij bleef me aan kijken, ik keek hem aan en wende mijn hoofd weg. Het is te laat, veel te laat. Ik wil geen tweede keus zijn, en zeker geen tweede vrouw in iemands leven. Ik hield van hem, en nog steeds, maar ik kan hem geen tweede kans geven, hij had me achter gelaten, wanneer ik hem het hardst nodig had. Twee jaar in de put doorgebracht, en de derde jaar krabbelde ik eindelijk op. Ik was weer de oude ik met een enorme litteken in mijn hart, genezen maar niet meer de oude. Ik hield en hou van hem, maar het is klaar, hij behoort tot het verleden.



Jullie zouden toch hetzelfde doen???

19-01-2011, 18:19



Citaat door wiewie:
Hij stond aan de overkant van de straat te kijken. Drie jaar geleden had hij het uitgemaakt om met een ander te trouwen, nu sinds een half jaar is hij gescheiden, hij heeft een zoon van 1 jaar. Hij bleef me aan kijken, ik keek hem aan en wende mijn hoofd weg. Het is te laat, veel te laat. Ik wil geen tweede keus zijn, en zeker geen tweede vrouw in iemands leven. Ik hield van hem, en nog steeds, maar ik kan hem geen tweede kans geven, hij had me achter gelaten, wanneer ik hem het hardst nodig had. Twee jaar in de put doorgebracht, en de derde jaar krabbelde ik eindelijk op. Ik was weer de oude ik met een enorme litteken in mijn hart, genezen maar niet meer de oude. Ik hield en hou van hem, maar het is klaar, hij behoort tot het verleden.



Jullie zouden toch hetzelfde doen???



Daarom stink je zo. HAHA!

19-01-2011, 18:20

Citaat door TYGER:
Daarom stink je zo. HAHA!



Hahaha.

19-01-2011, 18:21
Wilt hij je terug dan?

19-01-2011, 18:21


tyger hahahahahahahahahahaahahahahahaha


@TS zeker geen kans geven

19-01-2011, 18:21
Life goes on.

Ik zou nooit tweede keuze willen zijn

19-01-2011, 18:21

Citaat door Reynbow:
Wilt hij je terug dan?


Nee. Dat staat nergens in haar tekst.

Ze denkt dat hij haar terug wilt.

19-01-2011, 18:22

Citaat door TYGER:
Daarom stink je zo. HAHA!


Inkoppertje.

19-01-2011, 18:22

Citaat door TYGER:
Daarom stink je zo. HAHA!
























































19-01-2011, 18:24

Citaat door Reynbow:
Wilt hij je terug dan?



Hij wil me hand komen vragen, en hij belt constant met smeekbedes

19-01-2011, 18:25

Citaat door Samenvooraltijd:
Life goes on.

Ik zou nooit tweede keuze willen zijn




En als je veel van hem houdt?

19-01-2011, 18:27

Citaat door TYGER:
Nee. Dat staat nergens in haar tekst.

Ze denkt dat hij haar terug wilt.


Daarom vroeg ik 't,

Citaat door wiewie:
Hij wil me hand komen vragen, en hij belt constant met smeekbedes


Moeilijk, weet niet waarom hij je had gedumpt etc, maar iig ik zou denken your lost, als je weet dat je zonder hem ook prima verder kan leven.

19-01-2011, 18:29


Dus jouw leven was/is naar de klote en jij denkt alleen omdat hij keek dat hij je terug wou. Je zit nu al dingen te overwegen.

19-01-2011, 18:29
Ik zou voor geen goud teruggaan. Niet dat dat duidelijk naar voren komt in je verslagje...

19-01-2011, 18:31

Citaat door wiewie:
Hij stond aan de overkant van de straat te kijken. Drie jaar geleden had hij het uitgemaakt om met een ander te trouwen, nu sinds een half jaar is hij gescheiden, hij heeft een zoon van 1 jaar. Hij bleef me aan kijken, ik keek hem aan en wende mijn hoofd weg. Het is te laat, veel te laat. Ik wil geen tweede keus zijn, en zeker geen tweede vrouw in iemands leven. Ik hield van hem, en nog steeds, maar ik kan hem geen tweede kans geven, hij had me achter gelaten, wanneer ik hem het hardst nodig had. Twee jaar in de put doorgebracht, en de derde jaar krabbelde ik eindelijk op. Ik was weer de oude ik met een enorme litteken in mijn hart, genezen maar niet meer de oude. Ik hield en hou van hem, maar het is klaar, hij behoort tot het verleden.



Jullie zouden toch hetzelfde doen???
Zolang ik niet getrouwd ben geweest trouw ik niet met iemand die getrouwd is geweest

Pagina's : [1] 2 3 4 5