Bekijk volle/desktop versie : Mijn man zette mij net dus af thuis.....



19-01-2011, 17:54

Citaat:
...En zag dus een marokaanse koppel ruzie maken. En die man pakte haar bij haar kraag, en zat haar onverstaanbare dingen te zeggen, en zei allemaal blijf van me af laat me nu los schreeuwend ik durfde niet erheen te gaan was bang dat me man me iets gaat aandoen zou hij me zien. Ik ben snel naar binnen gegaan en zag uit de raam dat die man haar op de grond had gegooid en terug naar huis is gelopen vloekend op haar .Ik ken de zus van de vrouw, die heeft me ooit verteld dat haar zus en man altijd op voet van oorlog zijn omdat ze alletwee koppig zijn maar heb spijt dat ik niet hardt heb geroepen van stop daarmee gelukkig is het goed afgelopen. Maar waarom gaan ze voor hun kinderen ruzie maken op straat notebene Wat zouden jullie gedaan hebben?

19-01-2011, 17:56


Waarom heb je de politie niet gebeld? Ik vind dat wel triest voor die vrouw mishandeling en een vernedering in het openbaar

19-01-2011, 17:57
Ik zou me er echt niet in mengen, ze moet mans genoeg zijn om voor zichzelf op te komen, als ze het niet kan moet ze het ook niet van een andere vrouw verwachten.

19-01-2011, 17:58

Citaat:
Ik ken de zus van de vrouw, die heeft me ooit verteld dat haar zus en man altijd op voet van oorlog zijn omdat ze alletwee koppig zijn
Waarom wil een vrouw nog bij zo een man blijven.


19-01-2011, 17:58



Citaat door bellaswan:
Waarom heb je de politie niet gebeld? Ik vind dat wel triest voor die vrouw mishandeling en een vernedering in het openbaar


nou ze waren eerst aan het ruzien, na ongeveer 2 minuten pakte hij haar kraag. Hij liet haar los en ze viel op de grond en toen liep hij richting huis en ze zaten alle2 elkaar na te schelden

19-01-2011, 18:00

Citaat door malikab:
Ik zou me er echt niet in mengen, ze moet mans genoeg zijn om voor zichzelf op te komen, als ze het niet kan moet ze het ook niet van een andere vrouw verwachten.

Ik wou schreeuwen van ver, maar was bang voor me man dat hij me zag Zij was ook elke keer aan het terug lopen en in zijn gezicht aan het schreeuwen.

19-01-2011, 18:00
Ik zou me er ook nooit mee hebben bemoeid

sommige vrouwen willen dat niet eens, maar als het er ernstig uitzag dan had je wel ff de politie kunnen bellen. Alleen ik lees nergens dat hij haar heeft geslagen het was dus ruzie maken terwijl hij haar vasthield. Hij wilde dus dat zij zou luisteren ofzo. Heel kinderachtig van beide lijkt me zo midden op straat.

19-01-2011, 18:01
We hebben 1 keer meegemaakt in scheveningen dat een man een vrouw in elkaar aan het slaan was. Ergste van alles is dat iedereen gewoon verder liep. Toen wij het zagen rende mijn man gelijk erop af en hield de man in een houdgreep tot de politie kwam. Vrouw was zwaargewond. als er 2 mannen ruzie zouden hebben dan bemoeit mijn man zich er niet mee maar als hij ziet dat een vrouw in elkaar wordt geslagen dan is hij er gelijk bij!!! Hij kan daar zooo slecht tegen.

19-01-2011, 18:02

Citaat door olily:
Ik wou schreeuwen van ver, maar was bang voor me man dat hij me zag Zij was ook elke keer aan het terug lopen en in zijn gezicht aan het schreeuwen.



Ewa dat wil zeggen dat ze de ballen wel heeft, maar dat ze het goed vind om zo te leven; Het is niet zo dat zij ervan langs kreeg en er stilletjes bij bleef kijken. Ze is dus niet bang van hem zo.

Ik zou het gewoon laten voor wat het is, als jij er ruzie door krijgt met je man kun je jezelf er beter buiten houden.

19-01-2011, 18:02

Citaat door hawael:
Ik zou me er ook nooit mee hebben bemoeid

sommige vrouwen willen dat niet eens, maar als het er ernstig uitzag dan had je wel ff de politie kunnen bellen. Alleen ik lees nergens dat hij haar heeft geslagen het was dus ruzie maken terwijl hij haar vasthield. Hij wilde dus dat zij zou luisteren ofzo. Heel kinderachtig van beide lijkt me zo midden op straat.

Ik bleef wel opletten zou hij verder zijn gegaan dan had ik de politie anoniem gebeld Ik wil niet roddelen maar die man is door zijn vrouw betrapt met een getrouwde vrouw

19-01-2011, 18:03

Citaat door olily:
Ik bleef wel opletten zou hij verder zijn gegaan dan had ik de politie anoniem gebeld Ik wil niet roddelen maar die man is door zijn vrouw betrapt met een getrouwde vrouw
Ewa kifesh, ze weet zelf heel goed waar ze aan toe is.

19-01-2011, 18:04

Citaat door malikab:
Ewa dat wil zeggen dat ze de ballen wel heeft, maar dat ze het goed vind om zo te leven; Het is niet zo dat zij ervan langs kreeg en er stilletjes bij bleef kijken. Ze is dus niet bang van hem zo.

Ik zou het gewoon laten voor wat het is, als jij er ruzie door krijgt met je man kun je jezelf er beter buiten houden.

nee pas daarna hield hij haar kraag vast, en liep toen weg maar toch zat ze die ezel na te schreeuwen Zou hij haar hebben geslagen ofzo, dan kan me man de pot op, niemand mishandelt een vrouw of kind voor mijn ogen.