Bekijk volle/desktop versie : Ben bedrogen en voel me intens verdrietig



Pagina's : [1] 2 3 4

19-01-2011, 16:00
Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, maar moet ergens mijn verhaal kwijt. Voel me zo ontzettend leeg van binnen.
Ik heb 4 maanden geleden een man leren kennen waarmee ik over een aantal maanden zou gaan trouwen. Ik was stapelverliefd op hem en hij zou mij over 2 weken mijn hand komen vragen. Ik hield echt van hem en hij van mij dacht ik en ik dacht altijd dat hij eerlijk tegen me was en heb nooit aan hem getwijfeld. We waren volop bezig met trouwplannen maken enz.
Ik heb in dit leven ook al een en ander meegemaakt , ben o.a. gescheiden. Ik dacht dat ik nu eindelijk iemand had gevonden waarmee ik echt gelukkig kon zyn.
Tot mijn grote schrik en teleurstelling ben ik er op een hele toevallige manier achtergekomen dat hij zich in had geschreven op een datingsite.
Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik kon/kan niet begrypen hoe hij mij dit aan kon doen. Hoe kan ik ooit nog iemand vertrouwen?
Het is heel dubbel hij zegt zelf dat hij wel met mij wilde/wil trouwen , maar dat hij dat gewoon puur voor de fun deed en dat hij van me houdt enz.
Dat gaat er bij mij niet in. Ik ben er echt kapot van. Ik leefde op een rozen wolk en nu lijkt alles zwart geworden.

Ik durf dit niet eens aan mijn vriendinnen te vertellen. Ik schaam me voor wat hij mij heeft aangedaan. Ik voel me bedrogen, maar hou nog steeds zo ontzettend veel van hem. Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Voel me zo ontzettend leeg van binnen en kan alleen maar huilen.
Ik ben zelf een lief , sociaal persoon en heb nooit maar dan ook nooit van mijn leven iemand pijn gedaan. Daarom begryp ik ook niet waarom juist ik steeds maar weer pijn moet voelen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen/adviseren/steun kan geven.

Bedankt in ieder geval voor het lezen en inchallah zal jullie dit nooit overkomen.

19-01-2011, 16:09


misschien deed hij dat uit verveling ? Kom op meid, zo snel hoef je het ook weer niet op te geven. Ik zal wel met hem praten en hem duidelijk vertellen dat jedat niet accepteert en dat hij ermee moet stoppen wilt hij met je verder gaan. Gr, nasira

19-01-2011, 16:13
Een man die serieus van je houdt en met je wil trouwen hoort niet op een datingsite te zitten. Hoe kan ik hem nu nog vertrouwen? Dat vind ik persoonlijk bijna net zo erg als vreemdgaan.
Ik hou veel van hem, maar ik kan dit toch n iet zomaar accepteren?

19-01-2011, 16:21
Geef het niet te snel op, anders loop je straks voor de rest met je leven met de vraag; wat als?

19-01-2011, 18:55



Citaat door vijgje:
Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, maar moet ergens mijn verhaal kwijt. Voel me zo ontzettend leeg van binnen.
Ik heb 4 maanden geleden een man leren kennen waarmee ik over een aantal maanden zou gaan trouwen. Ik was stapelverliefd op hem en hij zou mij over 2 weken mijn hand komen vragen. Ik hield echt van hem en hij van mij dacht ik en ik dacht altijd dat hij eerlijk tegen me was en heb nooit aan hem getwijfeld. We waren volop bezig met trouwplannen maken enz.
Ik heb in dit leven ook al een en ander meegemaakt , ben o.a. gescheiden. Ik dacht dat ik nu eindelijk iemand had gevonden waarmee ik echt gelukkig kon zyn.
Tot mijn grote schrik en teleurstelling ben ik er op een hele toevallige manier achtergekomen dat hij zich in had geschreven op een datingsite.
Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik kon/kan niet begrypen hoe hij mij dit aan kon doen. Hoe kan ik ooit nog iemand vertrouwen?
Het is heel dubbel hij zegt zelf dat hij wel met mij wilde/wil trouwen , maar dat hij dat gewoon puur voor de fun deed en dat hij van me houdt enz.
Dat gaat er bij mij niet in. Ik ben er echt kapot van. Ik leefde op een rozen wolk en nu lijkt alles zwart geworden.

Ik durf dit niet eens aan mijn vriendinnen te vertellen. Ik schaam me voor wat hij mij heeft aangedaan. Ik voel me bedrogen, maar hou nog steeds zo ontzettend veel van hem. Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Voel me zo ontzettend leeg van binnen en kan alleen maar huilen.
Ik ben zelf een lief , sociaal persoon en heb nooit maar dan ook nooit van mijn leven iemand pijn gedaan. Daarom begryp ik ook niet waarom juist ik steeds maar weer pijn moet voelen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen/adviseren/steun kan geven.

Bedankt in ieder geval voor het lezen en inchallah zal jullie dit nooit overkomen.


Stel je niet zo aan.

19-01-2011, 19:05
Je stelt je aan meis, je kent hem maar 4 maanden

19-01-2011, 19:24
ja ik vindt ook dat je overdrijft , sorry meid.

19-01-2011, 21:33
Ik vind dat je ook overdrijft, ik dacht dat je er heel erg toevallig achter was gekomen dat zijn vrouw bij jou op de sportschool zat ofzo!?

Aangezien dit niet aan de orde is, is er helemaal niks aan de hand meid. Het is wetenschappelijk bewezen (zegt een vriendin van mij) dat mannen op een volkomen andere manier vreemd gaan. Voor ik het je uitleg wil ik het niet goed praten! Want vreemdgaan is het laagste wat je doet.

Maar mannen die gaan alleen maar vreemd voor de seks. Er komt echt serieus niks anders bij kijken, als dat wel het geval zou zijn dan was hij allang bij je weggegaan mannen zijn daar heel simpel in. Bij vrouwen ligt dat anders.

Verder zou ik me niet al te druk maken om de sociale media.

veel succes met je toekomstige man en vergeet dit voorval. wordt gewoon goed boos op hem en vergeef hem, hij zal dan ook merken hoeveel je vna hem houd.

19-01-2011, 21:47

Citaat door lalala3rosa:
ja ik vindt ook dat je overdrijft , sorry meid.



Ik overdrijf??? als je je hart helemaal aan hem hebt gegeven en je vertrouwt hem blindelings, , dan komt het behoorlijk hard aan.
wat natuurlyk ook speelt is dat ik al genoeg ellende heb meegemaakt en als je dan even het geluk gevonden denkt te hebben, dan doet dat ontzettend zeer.

19-01-2011, 22:00

Citaat door vijgje:
Ik overdrijf??? als je je hart helemaal aan hem hebt gegeven en je vertrouwt hem blindelings, , dan komt het behoorlijk hard aan.
wat natuurlyk ook speelt is dat ik al genoeg ellende heb meegemaakt en als je dan even het geluk gevonden denkt te hebben, dan doet dat ontzettend zeer.



Ik begrijp je meid, je moet echt heel goed met hem gaan praten. sowieso niet gelijk opgeven, geef hem nog een kans het goed te maken. Ik snap heel goed dat je nu voorzichtiger bent en dat moet je ook zeker doen. Neem niet te snel overhaastige beslissingen. Trouwen is niet zomaar iets, neem nog de tijd en kijk het nog even aan of hij te vertrouwen is.

20-01-2011, 01:19
Mijn raad is: verricht het istikhara gebed genoeg, zodat Allah jou een teken kan geven of een huwelijk met deze man een goed idee is of niet.

Verder vind ik dat dit dus een reden is waarom je beter niet smoorverliefd wordt VOOR je trouwt ... niemand heeft gegarandeerd dat het effectief zal lukken, en een mens moet zichzelf op een of andere manier wapenen tegen pijn.
Dit is dunya, je kan geen paradijs verwachten...

20-01-2011, 01:20
heeft hij zich ingeschreven voor hij je kende of erna ??????
en zo drama voor een stom site er zijn zoveel huwelijks kapot gegaan !
ik zou hem naar u toe trekken en niet weg jagen
wij staan ook overal ingeschreven betekend niet dat we op zoek zijn uit verveling enz....
komop sebar en sterk zijn laat chitan niet door je hoofd hollen;
bismiallah ou tewakal ala allah

20-01-2011, 10:43


Ik vind het absurd dat de meesten hier zeggen dat ze zichzelf aanstelt. Als je trouwplannen hebt, dan schrijf je jezelf niet in op een datingsite. Dat is iets dat je BEWUST doet.

Hij schrijft zich nu in op een datingsite. Wat gaat dan de volgende stap zijn? Ik erg me aan de hypocrisie die hier heerst.

Als ze er toch mee doorgaat en met hem trouwt en uiteindelijk bedriegt hij haar dan zullen jullie dan weer zeggen "Ja, voor je trouwde, zat hij op een datingsite. Hoe dom kon je zijn om toch met hem te trouwen".

Dit meisje heeft niets aan jullie "steun". Ze voelt zich bedrogen, wat absoluut normaal is. Hoe zouden jullie reageren? Een blinddoek opzetten en de stap toch zetten?

Het spijt me dat ik zo uithaal, maar waarom kunnen wij eens gewoon niet iemand steunen en advies geven ZONDER te oordelen.

TS, ik begrijp dat je jezelf bedrogen voelt. Meteen een punt achter de relatie zetten, zou een drastische beslissing zijn. Leg hem eens goed uit hoe je jezelf voelt en zeg hem duidelijk dat je je bedrogen voelt en dat je nu meer tijd hebt om alles op een rijtje te zetten. Klap niet de deur dicht zonder dit besproken te hebben met hem. Als je ziet dat hij er luchtig over doet, terwijl jij ermee inzit, dan scheelt er (volgens mij!) iets. Hij moet inzien dat hij je gekwetst heeft en dient zich te verontschuldigen. Hopelijk heb je iets aan mijn advies. Veel succes nog meid!

20-01-2011, 10:45

Citaat door HadiyahMrs13:
Mijn raad is: verricht het istikhara gebed genoeg, zodat Allah jou een teken kan geven of een huwelijk met deze man een goed idee is of niet.

Verder vind ik dat dit dus een reden is waarom je beter niet smoorverliefd wordt VOOR je trouwt ... niemand heeft gegarandeerd dat het effectief zal lukken, en een mens moet zichzelf op een of andere manier wapenen tegen pijn.
Dit is dunya, je kan geen paradijs verwachten...


Citaat door ONZEKER79:
heeft hij zich ingeschreven voor hij je kende of erna ??????
en zo drama voor een stom site er zijn zoveel huwelijks kapot gegaan !
ik zou hem naar u toe trekken en niet weg jagen
wij staan ook overal ingeschreven betekend niet dat we op zoek zijn uit verveling enz....
komop sebar en sterk zijn laat chitan niet door je hoofd hollen;
bismiallah ou tewakal ala allah



20-01-2011, 11:46
Hij heeft zich erna, pas sinds 2 weken ingeschreven en zelfs al telefonisch contact met een dame gehad.

Pagina's : [1] 2 3 4