Bekijk volle/desktop versie : Marvel, screw you.



Pagina's : [1] 2

19-01-2011, 15:29
Het is gewoon een feit dat je de schuld niet volledig in de schoenen van ouders kan schuiven.

Je mag 'n kind de perfecte opvoeding mee geven, maar als het iets in zijn hoofd heeft, valt 't er niet uit te halen.

LOSER.

Of moet ik je maar gelijk geven?
Naah.

19-01-2011, 15:32


Heb je een voorbeeld?

19-01-2011, 15:34

Citaat door Ait_Saidiaanse:

Ewa, al verloofd? :/

Citaat door Marvel:
Heb je een voorbeeld?

Heb jij een voorbeeld dan?

19-01-2011, 15:34

Citaat door Marokkaantje001:
Ewa, al verloofd? :/

Bijna, duurt niet lang meer. !x^)$^($%)#I(^$_&


19-01-2011, 15:36



Citaat door Ait_Saidiaanse:
Bijna, duurt niet lang meer. !x^)$^($%)#I(^$_&


Woehoe.

19-01-2011, 15:39

Citaat door Marokkaantje001:
Woehoe.
Witterd.

19-01-2011, 15:40

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Witterd.

Hihi dank je Saida. :$

19-01-2011, 15:41

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Bijna, duurt niet lang meer. !x^)$^($%)#I(^$_&


Ga je je verloven?

19-01-2011, 15:41

Citaat door Marokkaantje001:


Heb jij een voorbeeld dan?


Toevallig wel white fatass, haha.

Een kind zijn karakter kan gevormt worden. Zijn manier van praten en bewegen neemt hij over van diegene bij wie hij het dichtst wil staan. En het kan een vader zijn of het kan een broer zijn. Maar zoiezo begint de basis bij de ouders. Dus de ouders vormen hem.

Ik ken een half Nederlands half Marokkaanse jongen. Hij is opgevoed door 2 homo's. En raad wat hij is geworden, juist ja ... een homo.


Ouders hebben de kracht om een kind te vernielen met waardeloze stink opvoeding (Zoals bij veel marokkanen het geval is, eerst schelden en schreeuwen voordat er geholpen wordt) of ze kunnen kiezen om het kind met liefde te behandelen zodat het kind zachter wordt.

Een kind is net een leeg doek, en de ouders zijn de schilders. Het is maar waar je je kind aan bloot stelt.

19-01-2011, 15:44

Citaat door Marokkaantje001:
Hihi dank je Saida. :$

Jammer dat je al verloofd bent.

Citaat door moOie_mOkurrr:
Ga je je verloven?

InchaAllaah, ooit. (:hihi

Mokurr, hoe is het met jou?

19-01-2011, 15:46

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Jammer dat je al verloofd bent.

InchaAllaah, ooit. (:hihi

Mokurr, hoe is het met jou?

Laat 't geen m.nl lid zijn he

Ja gaat wel goed. Hoe is het met jou dan. Lang niet gesproken .

19-01-2011, 15:46

Citaat door moOie_mOkurrr:
Laat 't geen m.nl lid zijn he

Ja gaat wel goed. Hoe is het met jou dan. Lang niet gesproken .
Smiecht!

19-01-2011, 15:47



Citaat door moOie_mOkurrr:
Laat 't geen m.nl lid zijn he

Ja gaat wel goed. Hoe is het met jou dan. Lang niet gesproken .

Ik hoop het maar.

Met mij prima alhamdoulilah. Ja, ik ben alleen online om mijn tijd te doden @ stage. En jij?

19-01-2011, 15:47

Citaat door Marvel:
Toevallig wel white fatass, haha.

Een kind zijn karakter kan gevormt worden. Zijn manier van praten en bewegen neemt hij over van diegene bij wie hij het dichtst wil staan. En het kan een vader zijn of het kan een broer zijn. Maar zoiezo begint de basis bij de ouders. Dus de ouders vormen hem.

Ik ken een half Nederlands half Marokkaanse jongen. Hij is opgevoed door 2 homo's. En raad wat hij is geworden, juist ja ... een homo.


Ouders hebben de kracht om een kind te vernielen met waardeloze stink opvoeding (Zoals bij veel marokkanen het geval is, eerst schelden en schreeuwen voordat er geholpen wordt) of ze kunnen kiezen om het kind met liefde te behandelen zodat het kind zachter wordt.

Een kind is net een leeg doek, en de ouders zijn de schilders. Het is maar waar je je kind aan bloot stelt.


Er zijn zat marokkanen die thuis een goede opvoeding hebben gehad, maar op een bepaald moment toch gaan rebelleren en uit huis gaan met alle gevolgen van dien. Ze zijn dan 'doof en blind' voor wat hun ouders zeggen.

Ik ben het oneens dat dit dan de schuld is van de ouders. Je moet zelf maar eens in de gezinnen in je omgeving kijken. Overal zit er wel een slechter karakter (of rotte appel) tussen.

Die kennis van jou is wel een apart geval. en eerder uitzonderlijk. Als je het daarop hebt had je beter een topic geopend in de zin van: ouders homo, kids ook?

19-01-2011, 15:50

Citaat door Ait_Saidiaanse:
Ik hoop het maar.

Met mij prima alhamdoulilah. Ja, ik ben alleen online om mijn tijd te doden @ stage. En jij?

Ik woon tegenwoordig in Den Haag ivm studie en ik had vandaag geen school + durf niet alleen naar buiten te gaan .

Hoe gaat 't met jou studie. Je zit nu in je 3e jaar, he?

Pagina's : [1] 2