Bekijk volle/desktop versie : Is ze nog maagd,of heeft ze een maagdenvlies reconstructie ingreep ondergaan?



19-01-2011, 12:51
Ik wil binnenkort gaan trouwen,maar ik vertrouw het zaakje niet zo erg.
Ik verdenk mijn verloofde bedrog.Uiteraard zoals meeste vrouwen wil ze dat ik haar man word.Ik heb immers een mercedes en een vila in nador.

We hebben weleens incomplete sex.Je weet wel vrijen,zoenen en aanraken.Echte sex is natuurlijk voor na het huwelijk,maar dan moet ik wel 100% zeker weten dat ze natuurlijk maagd is en niet Westeinde ziekenhuis maagd.
Tijden die incompleet sexsessie probeerde ik te achter halen of ik geen litteken kon zien waar het is dicht genaaid.Ik heb ook met mijn handen gevoeld of ik onevenheden voelde.Maar beide was niet het geval.

Mijn beste vriend zegt dat de techniek nu zo goed is dat je het verschil niet kan zien of herkkennen.

Heeft mijn vriend gelijk of zijn er manieren om hier achter te komen.
Eeen goede man zoals mij verdient een goede vrouw.

Alvast bedankt voor jullie help.

MVG,

Dhr. A. Schele

19-01-2011, 12:54


hahahahahahahahaahahhahaha

19-01-2011, 12:55
Ze heeft sex met je, en jijv raagt je af of ze nog maagd is?

19-01-2011, 12:57
trouw beter een gescheiden vrouwtje, dan weet je be3da dat ze al ontmaagd is

19-01-2011, 13:06


hahahahahahhahaha jij hebt humor

19-01-2011, 13:10
Dude , is this a joke?

19-01-2011, 13:11
Testen
Je zegt schatje we gaan trouwen kom ga met me naar bed als ze ja zegt dan weet je het

19-01-2011, 13:14
Je vrijt met haar en je vraagt je af of ze nog maagd is.. Hmm, ik ben net wakker dus heb nog beetje een slaaphoofd. Ik zal over een paar uur weer terug komen, kijken of ik hem dan wel snap.