Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel staan jullie tot nu toe schuld bij de Ib-groep?



19-01-2011, 11:13
Als je je diploma hebt zetten ze het natuurlijk om in een gift. Ik sta tot nu toe ongeveer 19.000 euro schuld, maar heb mijn diploma gehaald hmdl. Dus dat moeten ze nog omzetten.

Is wel veel zeg
en jullie?

19-01-2011, 11:15


WTF? Moet je dat nou terug gaan betalen?
A3oedhoe billahie min shaytan ierazhiem.

19-01-2011, 11:16
Hoe zit het nou met die nieuwe regels omtrent studeren? Krijgen jullie nou wél of geen stufi?

19-01-2011, 11:19
ik ontvang geen stufi meer heb studievertraging....

19-01-2011, 11:31



Citaat door WinterSoessia:
WTF? Moet je dat nou terug gaan betalen?
A3oedhoe billahie min shaytan ierazhiem.



Nee, ik hoef dat niet terug te betalen, omdat ik mijn diploma heb gehaald. Als ik het niet had gehaald dan wel Ik zit nu in het laatste jaar.

19-01-2011, 11:33

Citaat door berberria_lady:
Nee, ik hoef dat niet terug te betalen, omdat ik mijn diploma heb gehaald. Als ik het niet had gehaald dan wel Ik zit nu in het laatste jaar.


OooOoOoOooooh, 7amdulilah! Ik dacht al
Sommige mensen betalen terug tot hun dood

19-01-2011, 11:44

Citaat door WinterSoessia:
OooOoOoOooooh, 7amdulilah! Ik dacht al
Sommige mensen betalen terug tot hun dood



Ja, ik weet het echt erg. Als je alles bij elkaar optelt is het zoveeeel. Daar kun je je hele huis mee verbouwen.

maar goed hamdoullilah ben echt blij

Ik ken sommige mensen die rond de 30 zijn en nog aan het terugbetalen zijn

19-01-2011, 11:45
ik leen vet veel van de ib groep. maar maak nie uit, hierna heb ik een goede baan inshallah en betaal ik maandelijks terug. naast andere vaste lasten valt het dan niet eens op

19-01-2011, 11:51

Citaat door makelovenowar:
ik leen vet veel van de ib groep. maar maak nie uit, hierna heb ik een goede baan inshallah en betaal ik maandelijks terug. naast andere vaste lasten valt het dan niet eens op



Ja, dat is ieder zijn/haar keuze, maar ik zou niet kunnen lenen. Al zou ik later een goede baan hebben, met de gedachte dat je nog schulden hebt.