Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bijnamen

Pagina's : [1] 2 3

Roy
14-03-2002, 13:50

Hebben jullie bijnamen gekregen in het dagelijks leven? Bij ons in de buurt had je echt een hele dierentuin, en het leuke is dat het meeste nog klopte ook. Je zag echt gelijkenis. ZO hadden wij o.a: Otter Bever Vogel Slang Schaap Gatekop een collega heet bijv. Anton en die heeft alle namen al gehad: Talibanton, Irritanton, Nonchalanton, Trammelanton Cornelis heeft een grote snor en is nu dus Snornelis.. Dussssss...kom maar eerlijk op met jullie bijnamen in real life, ik weet dat elke mocro er wel eentje heeft

Nadia25
14-03-2002, 14:01
ik heb ook een bijnaam..haha..maar die vertel ik lekker niet..

Nadia25
14-03-2002, 14:12
hahaha..Fouad..die is goed!!!! he Fouad vraagje heb jij veeeeeeel geld????

greeneyed
14-03-2002, 14:55
ik heb geen echt bijnaam maar mensen noemen mij geen rachida maar greeneyed omdat ik groen/bruine ogen heb en ze zijn groot dus opvallend :oog: wielie gelukkig heb ik niet van die bijnamen die hier staan hahaha je zal maar bever genoemt worden hahaha.Maar ja deze topic slaat zoals altijd nergens op maar ja ik heb mijn steentje bijgedragen. :p Thallaw :zwaai: :

sahira
14-03-2002, 15:05

......bijnamen oke, iedereen heeft of kent ze wel, maaarrrrr........ROY???......had je geen betere nick voor jezelf kunnen verzinnen, sommige zien dat namelijk ook als bijnaam? :D ma'assalama Sahira, die koosnaampjes heeft......is beter. :zwaai:

kickgirl
14-03-2002, 15:06
nou zal ik een seven eerlijk zijn wat mijn bijnamen allemaal zijn. het is wel een lijstje hoor. nou daar ga ik dan. nima niem niempje niempie giempie supermidged supergirl kickbokser kickgirl matchmaker fatoush naomi campbell is het zo goed, want ik heb er veel meer!!! groetjes kickgirl :zwaai:

Roy
14-03-2002, 15:07
Origineel gepost door sahira ......bijnamen oke, iedereen heeft of kent ze wel, maaarrrrr........ROY???......had je geen betere nick voor jezelf kunnen verzinnen, sommige zien dat namelijk ook als bijnaam? :D ma'assalama Sahira, die koosnaampjes heeft......is beter. :zwaai: Doe niet aan bijnamen, niets te verbergen. Dan is het gewoon lekker duidelijk dat ik een 100% NL ben....Alhoewel, dat dacht in vantevoren dan ;)

sahira
14-03-2002, 15:12
er schijnt nog steeds verwarring te zijn........mij is wel duidelijk wie Roy is Roy is gewoon Roy........... :D

Nadia25
14-03-2002, 15:16
Origineel gepost door Schaap Ja zeker........... ;) gelukkig :Iluvu:

sahira
14-03-2002, 15:27
......leuk gevonden, ik zou zeggen......Nadia.......maak er werk van..... :Iluvu: het wordt lente........ ma'assalama :zwaai:

Nadia25
14-03-2002, 15:38
Origineel gepost door Schaap Wil jij mijn (Na)diamandje zijn..? Fouad Graag Schat... ;)

Roy
14-03-2002, 15:41
Origineel gepost door nadia25 Graag Schat... ;) :Iluvu: :verliefd:

sahira
14-03-2002, 15:44

...mmhhh nadia is te lief.......zit hier iets achter??? :D ma'assalama sahira :zwaai:

Nadia25
14-03-2002, 15:46
Nee Sahira, ben altijd lief, that's me... ;)

Nadia25
14-03-2002, 16:03
Origineel gepost door Roy Hebben jullie bijnamen gekregen in het dagelijks leven? Bij ons in de buurt had je echt een hele dierentuin, en het leuke is dat het meeste nog klopte ook. Je zag echt gelijkenis. ZO hadden wij o.a: Otter Bever Vogel Slang Schaap Gatekop een collega heet bijv. Anton en die heeft alle namen al gehad: Talibanton, Irritanton, Nonchalanton, Trammelanton Cornelis heeft een grote snor en is nu dus Snornelis.. Dussssss...kom maar eerlijk op met jullie bijnamen in real life, ik weet dat elke mocro er wel eentje heeft Jij hebt deze topic geopend, als jij wil, dat wij die van ons gaan vertellen, moet jij ook eerst die van jou zeggen komop vertel...ben benieuwd :D

Pagina's : [1] 2 3