Bekijk volle/desktop versie : Twijfels. :(



19-01-2011, 09:30
[Heb binnen enkele uren een examen maar ben aan het twijfelen of ik zo'n 12 extra pagina's zou uitprinten of niet. Binnen enkele uren gooi ik ze toch weg. Ik denk dat het milieu me dankbaar zou zijn. ]

Hoop dat ik de juiste keuze maak...

19-01-2011, 09:34


Aaaaaaahw je OT! Wat een fluffy! Heeft 'ie een naam?

Als het jou helpt die 12 extra pagina's uit te printen..

19-01-2011, 09:36

Citaat door DUCK_:
[Heb binnen enkele uren een examen maar ben aan het twijfelen of ik zo'n 12 extra pagina's zou uitprinten of niet. Binnen enkele uren gooi ik ze toch weg. Ik denk dat het milieu me dankbaar zou zijn. ]

Hoop dat ik de juiste keuze maak...

gewoon uitprinten uit sollidariteit print ik vandaag 12 paginas minder uit en dat compenseert de boel!

19-01-2011, 09:38

Citaat door RELNICHT:
Aaaaaaahw je OT! Wat een fluffy! Heeft 'ie een naam?

Als het jou helpt die 12 extra pagina's uit te printen..


It's a very sad story. I don't know if it was a boy or a girl. But we called her Bonnie/ Bonita, we assumed she was a girl because she kept eating and eating lol. She was a supercute-bunny and I loved her with all my heart. One day she ran away and didn't come back for three days. But then she came back and we were sooooooo happy that we were reunited again after all that time (L). And then... she ran away again and NEVER came back.

Hihi, ich gehe printen!


Citaat door GoodBadUgly:
gewoon uitprinten uit sollidariteit print ik vandaag 12 paginas minder uit en dat compenseert de boel!


Wauw, samenwerking. Geweldig.

19-01-2011, 09:42



Citaat door DUCK_:
It's a very sad story. I don't know if it was a boy or a girl. But we called her Bonnie/ Bonita, we assumed she was a girl because she kept eating and eating lol. She was a supercute-bunny and I loved her with all my heart. One day she ran away and didn't come back for three days. But then she came back and we were sooooooo happy that we were reunited again after all that time (L). And then... she ran away again and NEVER came back.

Hihi, ich gehe printen!



Wauw, samenwerking. Geweldig.

what else

19-01-2011, 09:44
Dude, ik had eens eentje, echt een hele mooie was het, Boogie heette hij, en we lieten hem ook gewoon vrIj rondlopen, soms bleef hij dagen weg maar hij kwam altijd terug, tot op een dag hij besloot in zijn hok te slapen en we troffen hem dood aan.

Stomme buurman had z'n fruit besproeit met pesticiden

19-01-2011, 09:50

Citaat door GoodBadUgly:
what else


I don't knowwwwwww.


Citaat door RELNICHT:
Dude, ik had eens eentje, echt een hele mooie was het, Boogie heette hij, en we lieten hem ook gewoon vrIj rondlopen, soms bleef hij dagen weg maar hij kwam altijd terug, tot op een dag hij besloot in zijn hok te slapen en we troffen hem dood aan.

Stomme buurman had z'n fruit besproeit met pesticiden


NOOOOOOOOOOOO.
Wat een stomme sukkelbuurman heb je. Arme Boogie. Misschien is hij nu samen met Bonnie ergens in bunnyheaven. :$ Hoewel ik hoop dat Bonnie nog niet dood is en ergens in een mooie vrije natuur rondhuppelt. Maar ik vrees er voor, zo veel zwerfkatten.
Ik ga vanals het warm wordt een nieuw konijntje kopen, kan het niet aan om dat lege hokje te zien in de tuin.

19-01-2011, 09:56


Dit is best ernstig.

We hebben hem onder een boom begraven, met een handdoek om zijn stijve lijfje gewikkeld. Mijn broertje wilde per se een dou'ah voor hem doen en de laatste 3 sourat lezen. Voor een konijn hij was 6 toen, lol.

Zal ik hem opgraven en z'n botten weer in elkaar zetten?

Ik denk dat ze het naar hun zin hebben in bunnyheaven. Misschien hebben ze intussen al meer Bonita's/Bonnie's en Boogies verwekt.

Bij deze B&B, laat wat van jullie horen, stuur ons tenminste een kaart op onze verjaardag

19-01-2011, 10:03

Citaat door RELNICHT:


Dit is best ernstig.

We hebben hem onder een boom begraven, met een handdoek om zijn stijve lijfje gewikkeld. Mijn broertje wilde per se een dou'ah voor hem doen en de laatste 3 sourat lezen. Voor een konijn hij was 6 toen, lol.

Zal ik hem opgraven en z'n botten weer in elkaar zetten?

Ik denk dat ze het naar hun zin hebben in bunnyheaven. Misschien hebben ze intussen al meer Bonita's/Bonnie's en Boogies verwekt.

Bij deze B&B, laat wat van jullie horen, stuur ons tenminste een kaart op onze verjaardag


HAHAHHAHAHA JE DOET MIJ LACHEN. Kleine broertjes zijn geweldig. Meskiiiiiiiiiiiiiine pffffff. Als hij meer sourat kende indertijd had hij ze zeker allemaal opgezegd.
Ik pest mijn kleine broertje nog steeds moehaha. Als ik de naam Bonita zeg wordt hij instantly SAD. Zo cjuuuuute dat gezichtje. Ik weet dat ik een sadist ben maar ik kan het niet helpen. LMAO!

IEUW. Ik denk dat je dingen gaat zien die je liever niet gaat willen zien als je dat doet.

Jaaaaa, ik hoop het ook heel erg! R.I.P. pretty bunnies. We waren zo goed voor ze. Hopelijk rememberen ze ons nog.

19-01-2011, 10:04

Citaat door GoodBadUgly:
gewoon uitprinten uit sollidariteit print ik vandaag 12 paginas minder uit en dat compenseert de boel!



How sssssssss-weet!

19-01-2011, 10:12
Aagh, wat zielig! Wij zijn inmiddels al far passed het rouwproces, mijn zusje was in staat een hamster aan te schaffen, die nadrukkelijk tot haar toebehoorde, maar toen hij dood was was het ineens zo van ja jij speelde ook met hem (untrue, dat beest was zo schichtig als een schichtige hamster), nu is het jouw hamster, mag jij hem uit z'n bak vissen en begraven

Wel zielig voor je broertje, hij was er duidelijk aan gehecht geraakt ): wanneer koop je een nieuwe? En hoe noem je 'm?

Nah, ben niet vies van mijn konijntje (grose)

19-01-2011, 10:21

Citaat door RELNICHT:
Aagh, wat zielig! Wij zijn inmiddels al far passed het rouwproces, mijn zusje was in staat een hamster aan te schaffen, die nadrukkelijk tot haar toebehoorde, maar toen hij dood was was het ineens zo van ja jij speelde ook met hem (untrue, dat beest was zo schichtig als een schichtige hamster), nu is het jouw hamster, mag jij hem uit z'n bak vissen en begraven

Wel zielig voor je broertje, hij was er duidelijk aan gehecht geraakt ): wanneer koop je een nieuwe? En hoe noem je 'm?

Nah, ben niet vies van mijn konijntje (grose)


Moehahahaha. Meskinaaaaaaaa. Ze dacht ik ben het konijntje kwijt nu is die hamster WEL van mij. She sure knows how to get what she wants. Al die liefde voor dat diertje en dan sterft het. IS NIET LEUK. Andere mensen kunnen altijd zo lang dieren houden. Ik nooit.

Jaaa. Had haar gekocht voor zijn verjaardag. En toen ging ik claimen dat ze van ons allemaal was, I'm a bad sis. Ik koop een nieuwe voor zijn verjaardag LOL. Ik hoop dat het een meisje is want ik denk aan de naam Chiquita.

Uhm, trouwens ik had vroeger ooit in een boek had gelezen dat zo'n meisje een hamster had en dat ze er geen afscheid van wilde nemen en ze had die dode hamster dus gewoon in de diepvries gestoken. Oké, het is maar een boek maar durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die zo'n dingen doen. Zeker met honden. So, don't feel grose, you could do much MUCH worse.