Bekijk volle/desktop versie : Thailand



19-01-2011, 09:26
Meiden/heren,

Ik wil over een maand naar thailand.
Iemand tips voor mij?

Alles info. is welkom


19-01-2011, 17:01


Die taxichauffeurs flashen je altijd net als die van Marokko.
Kon op niets komen. Voor de rest geen tips...
Neem een grohóte koffer mee want alles is 10x zo goedkoper!

21-01-2011, 13:43

Citaat door RARE_MEISJES:
Die taxichauffeurs flashen je altijd net als die van Marokko.
Kon op niets komen. Voor de rest geen tips...
Neem een grohóte koffer mee want alles is 10x zo goedkoper!


Bedankt voor de tip

Nog meer tips?

22-01-2011, 15:22
Waar precies ga je naartoe?
Qua kleren ,neem geen kleren die strak om je lijf zitten zoals onderhemden enzo,zeer losse katoenen kleren want het klimaat daar is zeer vochtig. Om je lichaam droog te houden , tegen irritatie door te veel zweten kun je je insmeren met babypoeder of talcumpeoder,je vind in de winkels daar veel,die mensen doen dat ook na hun dagelijkse bad.

Zeker opletten dat die taxichauffers je niet flashen,sommigen gaan express een grote omweg nemen zodat ze meer op hun teller hebben staan. Wees ook op je hoede voor taxichauffers die je voorstellen een grote bangkoktour te doen,die stoppen dan vaak bij winkels waar je door zoveel attentie verplicht voel iets te kopen.

Neem papieren zakdoekjes mee in je tas,wc's daar zijn zoals in marokko hurktoiletten,maar ze hebben een kleine basin ernaast die gevuld is met water en een schepemmer ernaast. Deze dienen voor wegspoelen en andere dingens. Als je niet weet hoe je water moet gerbuiken is dat lastig mijn broetje maakte het al mee. Je zult zeldzaam toiletpapier vinden daar.

Neem zeker een grote koffer mee,enlaat je gaan,het eten daar is spotgoedkoop en overheerlijk. Ook hun souvenirs zijn niet mis. Zeker hun gekoelde ijsthee met melk

Ik denk niet dat ik je ervoor moet waarschuwen aangezien ik aanneem dat je een vriendlijke kalme dame ben. Maar thaisen hebben iets tegen mensen die in het openbaar boze emoties durven tonen,schreeuwen,schelden,het word gezien als een teken van geen opvoeding en het feit dat je verloren heb in een discussie. Zo was een toerist verbaasd toen hij een discussie had met manager van hotel dat men eerder de kant koos van de manager hoewel die toerist gelijk had,maar hij had zijn stem verheft en is begonnen met slechte woorden.

Pm me maar als je nog meer info wil.

22-01-2011, 16:18


Thailand lijkt mij persoonlijk echt niks
Waarom heb je gekozen voor Thailand?

28-01-2011, 14:39

Citaat door EnAmOrAdA:
Thailand lijkt mij persoonlijk echt niks
Waarom heb je gekozen voor Thailand?



Thailand is meer dan alles!
Het is er heerlijk warm en alles is 10x goedkoper.
Er zijn veel leuke plekken mohim niet te beschrijven.