Bekijk volle/desktop versie : Mijn theorie waarom veel van onze meiden 'makkelijk' zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-01-2011, 03:17
Ik heb een theorie waarom onze marokkaanse meiden zich vaak makkelijk opstellen tegenover onze marokkaanse jongens.

Het begint met een eerste ontmoeting met een jongen.. De eerste ontmoeting is:
x Oftewel heel moeilijk begonnen, omdat het meisje er o zo tegen is, nooit heeft meegemaakt en er bang voor is het verkeerde te doen.
x Oftewel heel makkelijk gegaan, aangezien ze jong was en op haar jonge leeftijd zeer naief is en van alles wilt ontdekken..

Dan volgt de 'relatie'.
Het meisje leert de jongen kennen, raakt verliefd (aangezien vrouwen snel door hun gevoelens en emoties overgenomen kunnen worden) en kan opeens niet meer zonder hem. Dit omdat hij haar de aandacht geeft en de o zo bekende en mooie woordjes geeft waardoor ze he-le-maal gelukkig van wordt en in de 7de hemel terecht komt.

Nadien komt de 'First Break-up'.
Haar eerste 'vriendje' stopt de relatie. Waarom? Hij is haar beu en wil andere meiden bekijken. Jongens blijven jongens, en kunnen, vooral in hun jonge jaren, niet bij éénzelfde meisje blijven. Ze willen proeven van alle kanten en experimenteren met verschillende 'soorten'. Het meisje gaat er helemaal kapot van, want haar portie aandacht die ze eerst kreeg, krijgt ze niet meer. Haar hart gebroken, denkt dat het het einde van de wereld is, enz.

Dan volgt er een splitsing van twee groepen:

De meisjes die er een les uit trekken en er sterker van wordenx

De meiden die er zwakker van worden en het emotioneel niet aankunnenxx



xDe eerste groep zal vanaf dat moment het niet meer durven om nog zo makkelijk aan te pappen met een jongen. Hij zal haar verdomme moeten verdienen. Doet hij geen moeite, then he can get the steppin'

xxDe tweede groep is de zwakkere groep, onze welbefaamde 'makkelijke' marokkaanse meiden. Ze waren zo gewend 'geliefd' te worden door hun ex-vriendje en kunnen niet meer zonder die aandacht, dat ze alles aannemen wat op hun weg komt. Een mooiboy moet maar naar haar roepen, of ze draait al om. Dit escaleert zich. Het begint onschuldig met 1,2,3, nummer geven tot wat er nu dagelijks veel gebeurd.

Het 'makkelijke' meisje blijft maar naar aandacht zoeken, aangezien elke jongen die met haar in contact komt, niet lang blijft.

- Mannen houden zichzelf graag bezig. Ik zeg niet dat ze zelf niet op zoek zijn naar 'The one' maar zolang ze die niet hebben gevonden, houden ze zichzelf bezig met anderen. 'The one' vinden, vinden ze tegenwoordig namelijk o zo moeilijk. Mannen zoeken naar een moeilijk, aantrekkelijk prooi. Hoe meer moeite hij voor haar moet doen, hoe aantrekkelijker hij haar vind. En hoe meer kans er is dat hij langer zijn tijd met haar gaat doorbrengen. Wetenschappelijk bewezen. -

In ieder geval. Zij zoekt dus telkens opnieuw naar andere aandacht. Ze zoekt zo ver, tot ze erachter komt wat ze dagelijks doen, waar ze zijn, enz. En gaat zelf richting die plaatsen. Dan praat ik over, discotheken, shisha-bars, en dergelijke. Wanneer ze in een discotheek terecht komt, merkt ze dat ze ontzettend veel aandacht krijgt van vele mannelijke schoonheden.

Zij denkt: Ik scoor! Ze zijn gek om mij!
Hij denkt: Zij feest, doet haram-dingen, dus zal ik zeker makkelijk kunnen krijgen.
Zij krijgt weer een jager om haar heen, die haar hetgeen geeft wat ze wilt en hij vangt een tijdelijke bezigheid..

En wéér herhaalt het verhaaltje zich. Hij vertrekt, zij zoekt verder op dezelfde soort plaatsen. Aangezien ze daar makkelijk en snel aandacht krijgt.

Andere meiden van buitenaf merken dat onze mannen enkel met zo'n meiden omgaan. Wat doen die? Zij volgen! En zo worden het er meer.. En meer..

Wat zien onze mannen? Enkel de meiden die volop feesten, shisha's trekken, zich toewerpen aan hun. Wat denken onze mannen? Shit, ik zie er zoveel hier, ze zullen allemaal wel zo zijn.

En daar gaat de communicatie mis; Meiden zijn enkel op zoek naar aandacht, omdat er oooit ene haar heeft laten zitten wat ze niet aankon. Jongens bezien elke marokkaanse vrouw als een makkelijk prooi dat zijn bruidsschat niet meer waard is.. Wat ze niet weten is dat er tal van meiden rondlopen die de eerste keer geen foute keuze hebben genomen en zich dus sterker hebben gemaakt ipv de zwakkeling te worden. Die meiden zijn er meer dan genoeg. Maar aangezien de mannen enkel achter dié meiden gaan die ze in het uitgaansleven enz ontmoeten, gaan, zien ze de normale, correcte dames zien. Dus, maak geen veralgemening maar ontdek de andere groep dames die er ook nog zijn. En behandel de vrouwen zoals je wilt dat andere je eigen zus behandelen!

Dit is mijn theorie. Wees nu eens allemaal eerlijk voor één keer, en zeg me eens of ik gelijk heb of gelijk

19-01-2011, 03:26


een hele goede theorie meid!

19-01-2011, 03:27
meisjes moeten gewoon hun benen niet spreiden en jongens moeten hun broek aanhouden klaar en dit wist me opa ook wel

19-01-2011, 03:34
Ze proberen te compenseren voor de liefde en aandacht die ze nooit van papa hebben gehad of ervaren. En zoeken naar een fout substituut; aandacht en liefde van andere jongens.

19-01-2011, 03:35



Citaat door myandyou:
een hele goede theorie meid!


Dat vind ik dus ook, na een beetje logisch nadenken

19-01-2011, 03:36

Citaat door ibi_maroc:
meisjes moeten gewoon hun benen niet spreiden en jongens moeten hun broek aanhouden klaar en dit wist me opa ook wel


Als ze beiden dat zouden doen, zou het probleem niet zo erg geworden zijn.

Kan best dat je opa het wist, maar een hééééél groot deel doet alsof ie het niet weet, misschien cleart dit hun mind wel

19-01-2011, 03:37
wie is die schoonheid op je foto a oujdia ben jij dat

19-01-2011, 03:38
Weet je wat het probleem is met veel Marokkanen? Ze kunnen niet serieus zijn. Is niet alleen met de liefde, maar met alles. Hoeveel Marokkanen hebben wel niet hun studiemogelijkheden verpest? Of op werk? Etc. etc ... Merendeel is gewoon mislukt Ze spelen liever voor 'gangstertje'

19-01-2011, 03:38

Citaat door boel_mashaqiel:
Ze proberen te compenseren voor de liefde en aandacht die ze nooit van papa hebben gehad of ervaren. En zoeken naar een foute substituut; aandacht en liefde van jongens.


Dus dat. Spijtig genoeg.

19-01-2011, 03:39

Citaat door HoceimaBoyZ:
Weet je wat het probleem is met veel Marokkanen? Ze kunnen niet serieus zijn. Is niet alleen met de liefde, maar met alles. Hoeveel Marokkanen hebben wel niet hun studiemogelijkheden verpest? Of op werk? Etc. etc ... Merendeel is gewoon mislukt Ze spelen liever voor 'gangstertje'



Jah echt super jammer is dat

19-01-2011, 03:40

Citaat door oujdia123:
Dat vind ik dus ook, na een beetje logisch nadenken


19-01-2011, 03:41

Citaat door HoceimaBoyZ:
Weet je wat het probleem is met veel Marokkanen? Ze kunnen niet serieus zijn. Is niet alleen met de liefde, maar met alles. Hoeveel Marokkanen hebben wel niet hun studiemogelijkheden verpest? Of op werk? Etc. etc ... Merendeel is gewoon mislukt Ze spelen liever voor 'gangstertje'


Jaa, nog zoiets. Ze bezien het leven als lang leve de lol maar vergeten de belangrijke zaken. Nu is nu, later is later, kan goed zijn. Maar je moet nu werken voor hetgeen je later zal hebben.

19-01-2011, 03:42



Citaat door oujdia123:
Jaa, nog zoiets. Ze bezien het leven als lang leve de lol maar vergeten de belangrijke zaken. Nu is nu, later is later, kan goed zijn. Maar je moet nu werken voor hetgeen je later zal hebben.

Juist, ze kijken te veel naar Tony Montana. Leven in fantasieen

19-01-2011, 03:44
Je hebt gelijk. zal het dan toch in aandacht zitten?

wat vind je hiervan dan, geef jou mening hoe dit kan?

stel je hebt een vriendje, en dan maakt hij het uit en heeft eenander relatie.
maar je blijft vrienden, zelf stem je in en blijft gewoon contact houden praat uren met elkaar aan de telefoon over koetjes en kalfjes en dingen die in je leven gebeuren. hij praat soms zelfs over zijn vriendin wat hij allemaal wel niet voor leuks met haar doet.

Kun jij mij uitleggen waarom die jongen nog contact met haar zoekt en waarom zij ook contact met hem blijft houden terwijl hij een ander heeft?..................................

19-01-2011, 03:45

Citaat door HoceimaBoyZ:
Juist, ze kijken te veel naar Tony Montana. Leven in fantasieen


Inddderdaad, laat ze Tony maar volgen. Die gast heeft miljoenen verdient met z'n film terwijl zij hier jaren in de bak draaien omdat ze zijn acties proberen na te bootsen.




Zonder succes welteverstaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8