Bekijk volle/desktop versie : Partycentre Adam Noord..



Pagina's : [1] 2

18-01-2011, 21:24
wie heeft daar meer info over... heb begrepen dat ie 9500 euro is met alles inbegrepen dus met catering en decoratie en eten ensoo.

wie weet daar iets meer over en kan mij iets meer vertellen.

alavst bedankt.

18-01-2011, 21:24


Wat wil je weten?

18-01-2011, 21:29
of t wel klopt.. allemaal die prijs, en of alles is inbegrepen.. mohiem wat je weet

18-01-2011, 21:38

Citaat door misz_nador:
of t wel klopt.. allemaal die prijs, en of alles is inbegrepen.. mohiem wat je weet


Oh dat durf ik niet te zeggen, bel hem anders even!

18-01-2011, 21:40


ik denk dat het wel wat zal verschillen. Want het ligt ook aan hoeveel gasten er komen en wat je in je menu wilt.

18-01-2011, 21:43
okeey, dan zal ik soiezo even moeten bellen.. en kijke hoeveel gasten er komen want catering gaat per gast tog

18-01-2011, 21:43
Het ligt aan hoeveel gasten je hebt. De zaal los is 2500 euro en hoeveel de catering is hangt af van je gasten. als je 350 gasten rekent kan ik je zeggen dat je op de 10duizend. De zalen zijn wel ruim moet ik zeggen en de decoratie zit inbegrepen bij de zaal. Het eten heb ik helaas niet geproefd. Ik wilde die zaal ook maar heb uiteindelijk voor de tulp gekozen vanwege een vaste cateraar waar mijn schoonfamilie aan gebonden is anders werd het partycentrum noord. Succes

18-01-2011, 21:45

Citaat door Keizer19:
Het ligt aan hoeveel gasten je hebt. De zaal los is 2500 euro en hoeveel de catering is hangt af van je gasten. als je 350 gasten rekent kan ik je zeggen dat je op de 10duizend. De zalen zijn wel ruim moet ik zeggen en de decoratie zit inbegrepen bij de zaal. Het eten heb ik helaas niet geproefd. Ik wilde die zaal ook maar heb uiteindelijk voor de tulp gekozen vanwege een vaste cateraar waar mijn schoonfamilie aan gebonden is anders werd het partycentrum noord. Succes


Vond het eten eerlijk gezegd niet zo lekker, vlees was veeeel te vet (mn nicht is daar getrouwd)

18-01-2011, 21:49
okeey jaa we zijn ook aan t kijken voor de tulp in zaandam, maarjaa we willen inshaallah bruiloft in mei houden en in de buurt is alles vol, en nu kijken we nog naar de tulp of partycentre Adam of anders Partycentre in ALmereBuiten.. maar die was niet zeker beschikbaar op die datum die wij in ged8e hebben.. lastig

mohiem bedankt voor jullie reacties

18-01-2011, 21:51

Citaat door Znasnia:
Vond het eten eerlijk gezegd niet zo lekker, vlees was veeeel te vet (mn nicht is daar getrouwd)


Daar kan ik helaas niet over mee praten heb het eten nooit geproefd daar ben ik niet aan toe gekomen. Ik heb Catering zohour inshaallah en daar vind ik het eten wel lekker van

18-01-2011, 21:52

Citaat door misz_nador:
okeey jaa we zijn ook aan t kijken voor de tulp in zaandam, maarjaa we willen inshaallah bruiloft in mei houden en in de buurt is alles vol, en nu kijken we nog naar de tulp of partycentre Adam of anders Partycentre in ALmereBuiten.. maar die was niet zeker beschikbaar op die datum die wij in ged8e hebben.. lastig

mohiem bedankt voor jullie reacties


Mag ik je een tip geven? Als ik zou hertrouwen, zou ik het zeeeeker hier doen!

http://www.dekoning-events.nl/impressies.html

18-01-2011, 21:53

Citaat door misz_nador:
okeey jaa we zijn ook aan t kijken voor de tulp in zaandam, maarjaa we willen inshaallah bruiloft in mei houden en in de buurt is alles vol, en nu kijken we nog naar de tulp of partycentre Adam of anders Partycentre in ALmereBuiten.. maar die was niet zeker beschikbaar op die datum die wij in ged8e hebben.. lastig

mohiem bedankt voor jullie reacties


Hoeveel gasten heb je? want je hebt in almere ook selena en je hebt de evenaar. Evenaar zit volgens mij best vol in mei want daar was ik ook voor geweest. Ik kan je zeggen dat in mei een zaal op zaterdag heel lastig te vinden is en de tulp zit dan ook vol, vandaar dat ik de zondag genomen heb in april inshaallah, want anders kom je ook niet gauw vooruit. Je kan het natuurlijk altijd proberen misschien dat er wat uitvalt. Ghair inshaallah.

18-01-2011, 21:54



Citaat door Znasnia:
Mag ik je een tip geven? Als ik zou hertrouwen, zou ik het zeeeeker hier doen!

http://www.dekoning-events.nl/impressies.html
Het is idd een mooie zaal als je een brede budget hebt. De zaal alleen al kost namelijk meer als 3000 en dat vind ik net iets van het goede, maar ik kan het best begrijpen dat mensen die het geld ervoor hebben het wel nemen. Nice.

18-01-2011, 22:02

Citaat door misz_nador:
of t wel klopt.. allemaal die prijs, en of alles is inbegrepen.. mohiem wat je weet

Partycenter Noord werkt samen met catering Walima.

18-01-2011, 22:14
de prijs kan goed kloppen hoor. dat is incl. alles dus ook thee, koffie koekjes etc. weet dat het 2 jaar geleden iets meer dan 8000 was, maar dat zal nu wel wat duurder zijn geworden.

het is wel een leuke zaal, succes met je keuze meid

Pagina's : [1] 2