Bekijk volle/desktop versie : Mannen/jongens van tegenwoordig...



Pagina's : [1] 2

18-01-2011, 13:20
[zijn niet meer serieus]

[Eerst vragen ze aan je of je serieus bent ingesteld met de juiste intenties en zij zogenaamd ook. En paar weken later blijken ze niks te zijn van wat ze gezegd te hebben

Vanaf nu; NO MORE BOYS! Pas als iemand mijn hand komt vragen, zal mijn toekomst beginnen inchallah!]


18-01-2011, 13:25



Citaat door Mocro_La3rossa:
[zijn niet meer serieus]

[Eerst vragen ze aan je of je serieus bent ingesteld met de juiste intenties en zij zogenaamd ook. En paar weken later blijken ze niks te zijn van wat ze gezegd te hebben

Vanaf nu; NO MORE BOYS! Pas als iemand mijn hand komt vragen, zal mijn toekomst beginnen inchallah!]






18-01-2011, 13:26

Citaat door Mocro_La3rossa:
[zijn niet meer serieus]

[Eerst vragen ze aan je of je serieus bent ingesteld met de juiste intenties en zij zogenaamd ook. En paar weken later blijken ze niks te zijn van wat ze gezegd te hebben

Vanaf nu; NO MORE BOYS! Pas als iemand mijn hand komt vragen, zal mijn toekomst beginnen inchallah!]




Vrouwen zoals jij zijn zelfs met handenvraagprocedures in de zeik te nemen.

18-01-2011, 13:27

Citaat door Mocro_La3rossa:
[zijn niet meer serieus]

[Eerst vragen ze aan je of je serieus bent ingesteld met de juiste intenties en zij zogenaamd ook. En paar weken later blijken ze niks te zijn van wat ze gezegd te hebben

Vanaf nu; NO MORE BOYS! Pas als iemand mijn hand komt vragen, zal mijn toekomst beginnen inchallah!]


Ik wil als je vader ermee akkoord gaat met de juiste intenties met u trouwen

18-01-2011, 13:30


Echte Pakistaan ben je ook.

18-01-2011, 13:30

Citaat door EvilPooh:
Vrouwen zoals jij zijn zelfs met handenvraagprocedures in de zeik te nemen.


+1

Haar ava en ot zijn ook niet bepaald van het type vrouw waarvan je haar hand zou vragen.

18-01-2011, 13:31

Citaat door RareJongen:
+1

Haar ava en ot zijn ook niet bepaald van het type vrouw waarvan je haar hand zou vragen.



Avatars en OTs zijn irrelevant.

18-01-2011, 13:40

Citaat door RareJongen:
+1

Haar ava en ot zijn ook niet bepaald van het type vrouw waarvan je haar hand zou vragen.



Wat een onzin.
Een OT en een Avatar zijn maar een OT en een Avatar hoor..

18-01-2011, 13:44

Citaat door Mocro_La3rossa:
[zijn niet meer serieus]

[Eerst vragen ze aan je of je serieus bent ingesteld met de juiste intenties en zij zogenaamd ook. En paar weken later blijken ze niks te zijn van wat ze gezegd te hebben

Vanaf nu; NO MORE BOYS! Pas als iemand mijn hand komt vragen, zal mijn toekomst beginnen inchallah!]


ik ben echt serieus pick me pick me

18-01-2011, 14:06

Citaat door Mocro_La3rossa:
[zijn niet meer serieus]

[Eerst vragen ze aan je of je serieus bent ingesteld met de juiste intenties en zij zogenaamd ook. En paar weken later blijken ze niks te zijn van wat ze gezegd te hebben

Vanaf nu; NO MORE BOYS! Pas als iemand mijn hand komt vragen, zal mijn toekomst beginnen inchallah!]


Dus je hebt geen toekomst. Haha, wel triest dat je je toekomst af laat hangen door een man.

18-01-2011, 14:09

Citaat door EvilPooh:
Avatars en OTs zijn irrelevant.


Citaat door Iezjen_Dorro:
Wat een onzin.
Een OT en een Avatar zijn maar een OT en een Avatar hoor..


Het zegt vaak veel over een persoon hoor. Bijv. van die meiden die met hun opgemaakte barbiehoofden in hun ava staan, zou een verstandige man haar benaderen? Of mannen die een halfnaakt meisje in hun ava hebben? Dus het zegt wel degelijk iets en is niet altijd irrelevant.

18-01-2011, 14:09

Citaat door TYGER:
Dus je hebt geen toekomst. Haha, wel triest dat je je toekomst af laat hangen door een man.


Haha touché!

18-01-2011, 14:12



Citaat door RareJongen:
Het zegt vaak veel over een persoon hoor. Bijv. van die meiden die met hun opgemaakte barbiehoofden in hun ava staan, zou een verstandige man haar benaderen? Of mannen die een halfnaakt meisje in hun ava hebben? Dus het zegt wel degelijk iets en is niet altijd irrelevant.



Bullshit, echt waar.
Vaak hebben mensen een Avatar van 5 jaar geleden en gewoon niet aangepast ofzo. Maar ja, zal wel allemaal, Marokko.nl leven.

18-01-2011, 14:15

Citaat door Iezjen_Dorro:
Bullshit, echt waar.
Vaak hebben mensen een Avatar van 5 jaar geleden en gewoon niet aangepast ofzo. Maar ja, zal wel allemaal, Marokko.nl leven.


Laat me niet lachen joh, ff 5 sec. ava veranderen is te moeilijk? Waarom zet iemand een ava? Heeft iets te maken met persoonlijkheid. Waarom een horloge in de jouwne, omdat je die mooi vind, toch? Dus ga geen onzin verkondigen dat een avatar helemaal niets zegt.

18-01-2011, 14:17
Mensen denken tegenwoordig, dat als hij je hand komt vragen je dan de garantie krijgt, dat hij je niet zal verlaten of zal bespelen als een blokfluit.

Kijk naar de realiteit, en zie hoeveel mensen er soms al na 3 maanden uit elkaar gaan.

Dag 10.000-25.000 euro, dat was nog eens een fijne investering.

Pagina's : [1] 2