Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid ze zeggen weleens tweede keer is makkelijker



Pagina's : [1] 2

18-01-2011, 13:15
vaak hoor je om je heen ach joh tweede, derde keer is makkelijker dat is niet waaaar!!!
Ik moet zo me verstandkiezen laten trekken in het ziekenhuis twee tegelijkertijd mijn laatste kiezen de andere kiezen heb ik half jaar geleden laten trekken en dat deed pijnnnnn en nu moet ik ze straks weer laten trekken en me smoesjes zijn op.
Ik zat sinds gisteren allerlei smoesjes te verzinnen om af te bellen en hoe ik dat het beste zou moeten doen, maar nu kan het niet meer me man heeft een halve dag vrij genomen om me te brengen, en kan het niet maken tegenover hem ook en hij heeft me mrs. chicken genoemd en nu schijt ik in me broek.
Dit had ik ook met mijn tweede zwangerschap ik was bang voor wat er komen gaat en werd er dus niet makkelijker op.
tweede keer en de volgende keren hierop is alleen maar zwaarder en zwaarder

het is eruit..ppffff en nu tel ik de uren wanneer ik moet gaan

18-01-2011, 13:18


Ik had ze alle 4 eruit laten trekken, hell!

18-01-2011, 13:19
Ik leef met je mee, ik moest in november al een afspraak maken. We zitten bijna in februari en mijn benen knikken als ik het woord verstandskies hoor.

18-01-2011, 13:20

Citaat door missy_chanel:
Ik had ze alle 4 eruit laten trekken, hell!


I know....
als ik ze niet laat trekken, blijven ze pijn doen die krengen

18-01-2011, 13:21


Ik hoor veel mensen dat ze bang zijn voor de tandarts. Ik wist eigenlijk nooit wat deze mensen bedoelde totdat ik vorig jaar in het ziekenhuis ook 2
verstandskiezen tegelijk moest laten trekken!!

Ik hield het bijna niet, wallah ik was zo bangggg, omdat ik zoveel negatieve verhalen hoorde over het trekken van verstandskiezen.

Het was een helllll, ik heb dagen niet kunnen eten, mijn wang was opgezwollen en ik heb de 1e dag gehuild van de pijn en de honger etc.

Nu moet ik binnenkort weer, mijn tandarts heeft gezegd dat het minder pijnlijk zou zijn. Ik weet het niet, ik ben echt zo bang.

Insha'Allah zal bij jou alles goed en gaan en zul je hopelijk geen pijn voelen!! Sterkte, ik zal aan je denken!

18-01-2011, 13:22

Citaat door unforgettable:
Ik leef met je mee, ik moest in november al een afspraak maken. We zitten bijna in februari en mijn benen knikken als ik het woord verstandskies hoor.



weet je wat het bij mij is, ze doen echt pijn dus ik moet ze echt laten trekken, sinds een week doen ze verschrikkelijk veel pijn dus ik kan het niet meer uitstellen. en ook al stel ik het uit ik zal er mee zitten, want ik wil ook een beugel laten plaatsen voor me voortanden.

18-01-2011, 13:25

Citaat door Shamalia:
Ik hoor veel mensen dat ze bang zijn voor de tandarts. Ik wist eigenlijk nooit wat deze mensen bedoelde totdat ik vorig jaar in het ziekenhuis ook 2
verstandskiezen tegelijk moest laten trekken!!

Ik hield het bijna niet, wallah ik was zo bangggg, omdat ik zoveel negatieve verhalen hoorde over het trekken van verstandskiezen.

Het was een helllll, ik heb dagen niet kunnen eten, mijn wang was opgezwollen en ik heb de 1e dag gehuild van de pijn en de honger etc.

Nu moet ik binnenkort weer, mijn tandarts heeft gezegd dat het minder pijnlijk zou zijn. Ik weet het niet, ik ben echt zo bang.

Insha'Allah zal bij jou alles goed en gaan en zul je hopelijk geen pijn voelen!! Sterkte, ik zal aan je denken!



dank je wel schatje...
tweede keer minder pijn, geloof er geen snars van.
ik heb het idee dat deze twee juist dieper zitten
ik zei altijd heel stoer ik heb twee bevallingen overleefd dus kan ik dit ook wel de eerste keer dat ik die krengen eruit getrokken moesten, ik neem me woorden terug

18-01-2011, 13:31

Citaat door RomaysaRayyan:
dank je wel schatje...
tweede keer minder pijn, geloof er geen snars van.
ik heb het idee dat deze twee juist dieper zitten
ik zei altijd heel stoer ik heb twee bevallingen overleefd dus kan ik dit ook wel de eerste keer dat ik die krengen eruit getrokken moesten, ik neem me woorden terug


Wat heeft je tandarts gezegd over de verstandskiezen die nu getrokken moeten worden?

De 1e keer waren ze bij mij helemaal geen ingroeien en stonden ze ook helemaal scheef, dat was volgens mijn tandarts de reden waarom zo een ongelovelijk pijn deed.

De overige die ik nu heb staan wel recht en dat zou een hoop moeten schelen betreft pijn.

Het komt goed, je man gaat mee. Je mag zijn handje vast wel houden als het je te veel wordt.


18-01-2011, 13:35
die van mij zitten nu dwars en diep, ja echt waar dus ik weet dat ik pijn ga lijden mohiem ik zie het wel nog twee uurtjes


thanxxxx

18-01-2011, 13:37
ohh knoww, dont say the verstandskiezen woord haha. Ik heb er echt slechte herinneringen aan!

18-01-2011, 13:51
omg dat is eng.. ik heb ze nog.
Ik word al bang bij jullie verhaaltjes..

18-01-2011, 13:54
2de keer is juist moeilijker, je weet wat voor pijn je te wachten staat

18-01-2011, 14:02


heb ze alle 4 laten trekke onder verdoving...heb er ni veel last van gehad...behalve eerst 2 dage...beetje met bloed in je mond opstaan...voor de rest valt da goe mee

18-01-2011, 14:34
ik ben er net achter gekomen dat 1 verstandkies dwars ligt
en ik heb net hororverhalen gelezen op i-net, waarom doe ik dat ook!
Ik ga zo 2 paracetamol innemen, dat wordt aangeraden als je ze laat trekken, ben je toch al versuft.

18-01-2011, 16:17

Citaat door RomaysaRayyan:
ik ben er net achter gekomen dat 1 verstandkies dwars ligt
en ik heb net hororverhalen gelezen op i-net, waarom doe ik dat ook!
Ik ga zo 2 paracetamol innemen, dat wordt aangeraden als je ze laat trekken, ben je toch al versuft.


Doe rustig aan, ik weet dat het makkelijker is gezegd dan gedaan, denk er aan dat je voortaan insha'Allah van die helse pijn verlost bent.

Nogmaals, sterkte!

En laat ons weten hoe het is gegaan, als je daar toe in staat bent.


Pagina's : [1] 2