Bekijk volle/desktop versie : Kunnen we dan echt niks doen????Elke dag meer en meer...



Pagina's : [1] 2

25-12-2002, 01:44
Kunnen we dan echt niks doen aan de situatie in Palestina??? Elke dag sterven er meer en meer kinderen,vrouwen,mannen>>terwijl wij staan toe te kijken.... Erg beschamend is dit...ik durf al niet meer naar het nieuws te kijken omdat ik toch al weet wat ze gaan zeggen....

Die leiders dat daar de macht hebben mogen vcan mij best oprotten maar ja,wie hoort mijn stem nu??



25-12-2002, 01:48


me 2........wallah....

25-12-2002, 01:49

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Ik zei al : Ik wil erzelf heen gaan, en gewoon meevechten.

Dan doe ik tenminste wat

Wallah k denk er echt aan om te gaan.
meer keus hebben we anders niet

NIemand luistert>>>hoeveel acties zijn er niet al georganiseerd??heel veel maar wat hebben ze uitgehaald??



niks.....

25-12-2002, 01:50
ik snap wat je zeg kadir, ik ook elke dag, insh allah zal ik meer doen dan hersens slopen en wraak nemen, maar ja isnh allah zal en zullen ze bevrijd worden

25-12-2002, 01:50



Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Kunnen we dan echt niks doen aan de situatie in Palestina??? Elke dag sterven er meer en meer kinderen,vrouwen,mannen>>terwijl wij staan toe te kijken.... Erg beschamend is dit...ik durf al niet meer naar het nieuws te kijken omdat ik toch al weet wat ze gaan zeggen....

Die leiders dat daar de macht hebben mogen vcan mij best oprotten maar ja,wie hoort mijn stem nu??


ja het is te erg voor woorde. we staan erbij en we kijken ernaar en niemand die er wat wat zegt of doet! ik kijk het ook niet, gewoon weg om dat ik er niet naar kan kijken, hoe onze broeders en zusters worden gedood! maar wat kunnen we er aan doen dat is de vraag!!!!!!!

25-12-2002, 01:51

Citaat:
Origineel gepost door soumaya1
ja het is te erg voor woorde. we staan erbij en we kijken ernaar en niemand die er wat wat zegt of doet! ik kijk het ook niet, gewoon weg om dat ik er niet naar kan kijken, hoe onze broeders en zusters worden gedood! maar wat kunnen we er aan doen dat is de vraag!!!!!!!
ik denk hetzelfde meid.....

25-12-2002, 01:53

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Jah, net als die handtekening actie die al paar maanden aan de gang is. Heeft ook niks uitgehaald:jammaer:
welja,dat bedoel ik....

Ik zou echt bereid zijn om mijn leven te geven als er 1 kind gered zou kunnen worden......

Deze vraag heb ik me al enkele keren afgevraagd en ja.....

25-12-2002, 01:54
het is verschrikkelijk..

25-12-2002, 01:57
soms loop ik gewoon weg als er beelden komen van Palastina....ik kan het niet aanzien......het liefst wil ik direct daar naar toe gaan en even die bolle van Scharon in zijn ogen priemen opdat hij de rest van zijn leven blind zal zijn...en blijven.....want dat is hij toch al!!!

25-12-2002, 01:59

Citaat:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
soms loop ik gewoon weg als er beelden komen van Palastina....ik kan het niet aanzien......het liefst wil ik direct daar naar toe gaan en even die bolle van Scharon in zijn ogen priemen opdat hij de rest van zijn leven blind zal zijn...en blijven.....want dat is hij toch al!!!
ik zou hem gewoonweg willen vermoorden!!!!!!Wollah;waarom luistert iedereen naar HEM?????????????

WAAROM?????????????

25-12-2002, 02:06

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
ik zou hem gewoonweg willen vermoorden!!!!!!Wollah;waarom luistert iedereen naar HEM?????????????

WAAROM?????????????
Omdat de mensen die hem kunnen beinvloeden JODEN zijn en omdat de mensen die hem de oorlog kunnen verklaren ARABIEREN zijn en die geilen nou eenmaal op geld dat van de Joden komt.

De joden hebben de regie in handen.........de arabieren lopen rond met een grote O op hun hoofd.


Ali Z

25-12-2002, 02:07

Citaat:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
me 2........wallah....
eveneens......

25-12-2002, 02:12


slechterikken hebben helaas bijna altijd de macht en amerika heeft dit op zijn geweten maar allah(s.w.t) zal dit stop zetten (aangezien dat andere moslim landen er niks aan doen.en wat betreft sharon zijn beurt komt nog!!!!!!!(goes around comes around)lije7far shi 7afra iti7 fiha!!!!!

25-12-2002, 02:14

Citaat:
Origineel gepost door Glimlachje
slechterikken hebben helaas bijna altijd de macht en amerika heeft dit op zijn geweten maar allah(s.w.t) zal dit stop zetten (aangezien dat andere moslim landen er niks aan doen.en wat betreft sharon zijn beurt komt nog!!!!!!!(goes around comes around)lije7far shi 7afra iti7 fiha!!!!!
insja allah zal Allah dit geweld stoppen....Insja allah!!!!!!!

25-12-2002, 10:59
Het is inderdaad een verschrikkelijke situatie ............

Het lijkt wel alsof onze moslims in palestina in een spiraal zitten en steeds verder naar beneden glijden ...en niemand kan echt wat doen ............Maar dat haalt mijn hoop zekers niet weg .......
Allah straft hun ook op verschrikkelijke manieren ............zo niet nu echt dan .......later...........

Het allerergste Wallah wat ik vind zijn die kinderen............
hun jeugd wordt ontnomen ..alleen maar bloed en oorlog.....
wonden worden opengerukt ....die nooit meer zullen helen ...
Verschrikkelijke beelden worden gegrifd in hun jonge hoofdjes ........
Ze worden........ONZE kleintjes worden vergiftigd .....vergiftigd door de oorlog ...geestelijk en lichamelijk .........

En wij voelen ons zo verschrikkelijk omdat het juist een wanhopige situatie is.......

Maar weet een ding samen staan we sterk ........
Voor de moslims die lijden over de hele wereld ....kunnen we stilstaan .......je geeft ze al liefde uit jullie hart door voor hun te bidden .........Insjahallah zal de tijd snel komen dat ....ieder van ons uit zijn/haar lijden kan worden verlost ...........

Ja rabbi ............kijk in onze harten en zie het verdriet ........
want jij bent onze Vriend en HElper ...en u bent de beste ........

ALlah is bij ons............En HIJ ziet alles .......en dat moet onze grootste
Troost zijn als we denken aan de donkere dagen waar onze medemoslims in leven ..............

Ik wens een ieder van jullie een goed leven en moge god insjahaalah al jullie tranen opvangen .........die worden gelaten om omze moslimbroeders en zusters......


Liefs layla222

Pagina's : [1] 2