Bekijk volle/desktop versie : Vreemde acties (buiten)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

17-01-2011, 17:44
Post hier vreemde rare dingen die je buiten hebt gezien, het kan vanalles zijn.

Ik begin,

Mn man stond met wat vrienden ergens te wachten (ok geen actie die ik zelf heb gezien dus, kreeg het achteraf te horen en moest lachen). Het was een buurt met veel allochtonen best wel een rotbuurt ook. Het was ook al laat en donker (vooral dan is het een rotbuurt).

Op een gegeven moment passeerde er een dronken gast en hij gilde steeds achter elkaar ....yemaaaakkk (de ahum van je moeder).

Toen mn man thuis kwam en het me vertelde kwam ik niet meer bij. Ja misschien vinden jullie het niet grappig, maar ik moest erg lachen.



Ik zal nadenken wat ik nog heb hoor haha


Nu jullie

17-01-2011, 17:51


oke dit vond ik toen niet grappig, maar nu kan ik er wel om lachen



Ik ging een x tanken en nadat ik betaald had en naar de auto liep, kwam zo een junkie op me af, ze zei: '' ik wist wel dat ik je een x zou tegen komen vieze slet, hoe durf je met Edwin te ........''. Ik moest lachen en zei dat ze beter uit mijn buurt moest blijven.
Maar ze ging verder, dat ik Edwin nooit zal krijgen en dat ze Ronald op mij af zou sturen. Ze bleef achter me aanlopen en toen ik eenmaal in de auto zat ging ze voor mijn auto staan, ik kon niet naar links uitwijken want er stond een auto naast mij.
Toen werd ik boos, ik gaf haar de laatste waarschuwing dat ik haar echt zo overrijden en ik wou het ook doen, was het niet dat ze toen ineens naar een andere vrouw toeliep en hetzelfde zei.
Dat mens was helemaal de weg kwijt, ze stonk naar hasj.

17-01-2011, 17:55
Paar maand geleden liep ik op zaterdagnamiddag de stad in en zag daar een meisje van pakweg 18 jaar lopen met een varkenssnoet op haar hoofd vastgebonden. Een gewone zaterdagnamiddag, geen carnaval of weetikveel wat.
Dus op haar hoofd, niet voor haar gezicht, liep die rond met een varken op haar hoofd vastgebonden.

Geschift!

17-01-2011, 17:57
Ik liep naar de bus, en zag gewoon een man plassen tegen een boom. Mensen liepen langs, hij gaf er niks om.

17-01-2011, 17:59


Ik liep een keer in de stad met mijn broer, op een gegeven moment loopt er een Marokkaanse meisje langs in casual kleding en een hijab, ze liep naast een Nederlandse vriendin. Op haar hijab had ze een bruidssluier en een kroontje op. Wij keken elkaar echt zo aan.

17-01-2011, 18:00

Citaat door Laat-je:
Ik liep een keer in de stad met mijn broer, op een gegeven moment loopt er een Marokkaanse meisje langs in casual kleding en een hijab, ze liep naast een Nederlandse vriendin. Op haar hijab had ze een bruidssluier en een kroontje op. Wij keken elkaar echt zo aan.




die was op weg denk ik naar haar vrijgezellenfeest dan draag je altijd een kroontje met sluier op

17-01-2011, 18:01
Whuahahaha edwin, gatverdamme zou me rotschrikken.


1 keer, ik liep in een winkelstraat, en er kwam een marokkaans vadertje/opatje mijn kant op, achter hem liep een zwart meisje en ze liep best snel (had vast haast ofzo). Tijdens het passeren van de marokkaanse man botste ze tegen hem aan waardoor de man zijn gsm viel PAF.

De man werd boos en riep zo tegen haar (op een marokkaanse manier); HE? HE? he a la haywan! Zooow ik beet op mn tong om niet in lachen uit te barsten (wat ik toch deed wuhahahaha)

17-01-2011, 18:03
Vreemde acties? Uhm twee vrouwen (1 Turkse en 1 Nederlandse) die elkaar te lijf gaan, omdat ze beide op dezelfde plek hun auto wilde parkeren. Ging zo raar, die Turkse pakte een balpen en wilde dat Nederlandse vrouwtje daarmee in haar oog steken, krabben, haren trekken, hoofddoek van haar hoofd afgetrokken. Oh en de mensen stonden er bij en keken er naar (ik ook, ja :hihi. Totdat er een man tussen ze in kwam te staan.
Schandalig zeg, je gaat toch niet zo tekeer om een parkeerplek terwijl er iets verder op nog genoeg plek was.

17-01-2011, 18:04
ik ging een keer met mijn moeder naar het werkbedrijf wat documenten kopieren
mijn moeder was hele tijd aan het praten over mijn vader
dingen die ze zei, dat wil je niet weten, zoals, jab l'auto darha 3rosa 3and le bab enzovoorts
ik stond voor haar en achter haar stond een marokkaan
en zij bleef maar praten en praten, dus ik ging zo staan dat die marokkaan mij niet zou zien en gaf een gebaar dat er iemand achter haar stond
maar nee hoor, ze bleef bla bla bla bla, totdat ze eindelijk omdraaide en wat bleek??? het was de buurman! vriend van me vader!
hij gaf de salam aan mijn moeder en mijn moeder was daarna foetsie

17-01-2011, 18:05

Citaat door missy_chanel:
die was op weg denk ik naar haar vrijgezellenfeest dan draag je altijd een kroontje met sluier op


Dat zou kunnen Allahu a3lam, maar goed ze liep een aantal keren rond in de winkelstraat, dat lijkt mij dus niet het geval.

Verder stond ik een keer in een dubbeldekker in Engeland, het was hartje winter. Ineens komt er een bejaarde man de bus in, met opgetrokken kousen en een rokje aan. Ik kon niet stoppen met huilen. Echt bizar.

17-01-2011, 18:05
In hartje winter kwam ik een marokkaanse jongen tegen die op blote voeten liep!! Heb me laten vertellen dat hij onderweg naar de sociale dienst was om zijn uitkering te laten verlengen. Door op blote voeten te lopen moest hij de medewerkers overtuigen dat hij niet helemaal spoorde oe allahu a3lam!!!

17-01-2011, 18:06
Het was een paar weken geleden in Marokko.in een straatje waren er wat mannen in zwarte kleding,auto's met donkeren ramen en ze stonden op zo'n manier van er gaat iets gebeuren.leek op zo'n Mafia film .kwam er een man naar buiten en hij werd onder dwang in de donkere auto gesleurd.die andere gasten heen en weer kijken of ze gezien waren.wollah ik werd bang en dacht getuige te zijn van een ontvoering.mijn man zei dat die gasten politie waren en die andere gast arresteerdenhet was spannend en tegelijk eng om te zien.

17-01-2011, 18:07


O ja, een scene op de boot. Iedereen sliep. In die tijd zaten we nog 8 uur op de boot. Op een gegeven moment klapt een man zijn vrouw in het gezicht "al ka7ba ik laat je achter in Marokko, a bant le7raam .....". En zij kon er ook wat van, ze had die man zodanig opgefokt.

17-01-2011, 18:07
Ik heb veel rare dingen meegemaakt, 1x zat ik op de bus te wachten ( woonde nog thuis) en was donker en alleen ik en een Nederlandse man met een regenjas aan stonden te wachten, het begon te gieten en diezelfde man ging achter een prullenbak staan en ik hoorde hem hijgen. Ik dacht wtf, toen ik naar links keek zag ik dat hij mijn kant op keek en aan het rukken was.
Ik was bang geworden, want er liep daar niemand en heel af en toe reden er auto's langs.
Ik belde mijn vriend ( man) op maar die bevond zich in zijn stad, mijn broers mobiel stond zoals gewoonlijk uit en ik scheet 10 kleuren in mijn broek.
Mijn man belde mij direct terug dat hij een neef van hem mijn kant op stuurde, hij adviseerde mij om te lopen en niet daar te blijven totdat die neef zou komen.
Dus ik lopen en die engerd liep achter mij aan, ik was bang, niet normaal.
Na 5 minuten zag ik een Marokkaanse jongen uitstappen en vroeg of ik Missy was ik zei bibberend ja, toen hij op die man wou afstappen rende die weg. Die jongen rende achter hem aan en ik achter die jongen aan, ondertussen was ik keihard gevallen omdat ik hoge laarzen droeg. Was echt een rotavond, thuis aangekomen was ik kletsnat door de regen en mijn enkel gekneusd door de harde val die ik had gemaakt.

17-01-2011, 18:08

Citaat door sensabila:
In hartje winter kwam ik een marokkaanse jongen tegen die op blote voeten liep!! Heb me laten vertellen dat hij onderweg naar de sociale dienst was om zijn uitkering te laten verlengen. Door op blote voeten te lopen moest hij de medewerkers overtuigen dat hij niet helemaal spoorde oe allahu a3lam!!!

Dit heb ik vaker gehoord, of dat ze met een zakje met precies 1 onderbroek en 1 shirt aan de balie gaan staan om wat voor elkaar te krijgen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23