Bekijk volle/desktop versie : Studie ib- groep?? van opleiding veranderen



17-01-2011, 13:41
hallo dames en heren,
ik heb een vraagje ik ga van school en opleiding veranderen per februari.
Ben nog wel ingeschrefen op me oude school maar heb veel afwezigheid sinds 3 weken, aangezien ik toch van opleiding ga veranderen en me oude opleiding niet belangrijk meer vind en ook geen zin heb om actief met de les mee te doen.
Heb me ib -groep gebeld en die zeiden dat ik wel recht heb op doorlopende studiefinaciering.
nou ben ik bang dat ik tochin de problenmen kom met ib- groep dat ik een boete krijg of iets anders.

wie kan me advies gefen ???

17-01-2011, 13:46


per direct uitschrijven, en ook weer inschrijven.

Je krijgt geen boete of iets dergrlijks!

17-01-2011, 13:47
oke zal ik doen, bedankt!!

17-01-2011, 14:00
welke opleiding ga je volgen?

17-01-2011, 17:10


je hoeft helemaal niet uit te schrijven hoor, als je gwn ingeschreven staat op die school heb je recht op studiefinanciering


schrijf je in op je nieuwe school , en schrijf je per 30 januari uit op je oude school, bij ibgroep hoef je alleen je nieuwe opleiding door te geven en geen studie te stoppen mevrouw

owja je krijgt ook geen boete of wat dan ook, ghir volg mijn advies en alles komt goed

succes met je opleiding

17-01-2011, 20:53

Citaat door rose_red:
hallo dames en heren,
ik heb een vraagje ik ga van school en opleiding veranderen per februari.
Ben nog wel ingeschrefen op me oude school maar heb veel afwezigheid sinds 3 weken, aangezien ik toch van opleiding ga veranderen en me oude opleiding niet belangrijk meer vind en ook geen zin heb om actief met de les mee te doen.
Heb me ib -groep gebeld en die zeiden dat ik wel recht heb op doorlopende studiefinaciering.
nou ben ik bang dat ik tochin de problenmen kom met ib- groep dat ik een boete krijg of iets anders.

wie kan me advies gefen ???


Gewoon via IB-Groep inloggen en doorgeven dat je je huidige studie stopt per 31 januari en dan je overgaat naar de andere studie vanaf 1 februari. Heb het zelf ook gedaan in het eerste jaar... ze doen er niet moeilijk over verder.