Bekijk volle/desktop versie : Van der Vaart: "Real beste club van de wereld"



Pagina's : [1] 2 3 4

17-01-2011, 12:43
Van der Vaart: "Real beste club van de wereld"

16 Jan 2011 om 13:47 | Reageer nu | Wedden?

Rafael van der Vaart heeft nog altijd gevoelens voor Real Madrid. Hij heeft het prima naar zijn zin bij Tottenham Hotspur en wil er zelfs de rest van zijn loopbaan spelen, maar toch heeft hij nog gevoel voor zijn oud-werkgever.
Ads by Google
Tip BlackBerry of iPhone? http://www.gsmweb.nl
De laagste prijzen bij GSMWEB. NL. Check de BlackBerry en iPhone Top 5


"Het is de beste club ter wereld", zegt de Nederlandse international. "Het was mijn droom om minimaal één seizoen bij Real Madrid te spelen en het werden er uiteindelijk twee. Nu zit ik bij een nieuwe club, maar ik heb nog contact met mijn ex-ploeggenoten. Het blijft allemaal raar."

"Ik heb nog best gevoelens voor Real Madrid", gaat Van der Vaart verder. "José Mourinho is de beste trainer ter wereld. Ik heb kort met hem samengewerkt, maar desondanks was ik erg onder de indruk. Hij is de beste hoofdtrainer voor Real Madrid."

http://www.soccernews.nl/news/111380/Van_der_Vaart:_Real_beste_club_van_de_wereld

17-01-2011, 12:45


waar was jij gister avond ouwe? mensen gaven je op als vermist alles...

17-01-2011, 12:52
1-1 tegen Almeria... blijft grappig

17-01-2011, 12:55

Citaat door 2Pac:
waar was jij gister avond ouwe? mensen gaven je op als vermist alles...




mr 5-0 heeft nog valse hoop

17-01-2011, 12:56


Real is de grootste club maar niet de beste club dat is namelijk Barca.

17-01-2011, 13:02

Citaat door BroodjeIzan12:


mr 5-0 heeft nog valse hoop


crackjunk daarom

Citaat door Dammen:
Real is de grootste club maar niet de beste club dat is namelijk Barca.


hoezo is Real de grootste dan? zoiets kun je nauwelijks meten... ze zijn volgens mij even groot

17-01-2011, 13:04

Citaat door 2Pac:
crackjunk daarom


hoezo is Real de grootste dan? zoiets kun je nauwelijks meten... ze zijn volgens mij even groot



Real heeft 31 titels en 9 cl dat zegt al genoeg. Maar de beste club met het beste voetbal is Barca.

Real is alleen de grootste club omdat ze de meeste prijzen hebben.

17-01-2011, 13:07
Topic word een knaller

17-01-2011, 13:08

Citaat door _Mister_Riffi:
Topic word een knaller


Wordt

17-01-2011, 13:08
Ewa ja niet iedereen zit dag en nacht achter zn pc zoals jullie doen, madeinmorocco ben je nog wel gezond ?

17-01-2011, 13:09

Citaat door BroodjeIzan12:
Wordt


Zoekte ipv zocht

17-01-2011, 13:11

Citaat door _Mister_Riffi:
Ewa ja niet iedereen zit dag en nacht achter zn pc zoals jullie doen, madeinmorocco ben je nog wel gezond ?


wallah téh als Real net als Barcelona 8-0 won
waren jullie allemaal online

"haha wat Barca kan, kan Real ook" zo kinderachtig en doorzichtig zijn jullie
stelletje rukkers

jullie moeten verbod krijgen op iedere forum na die 5-0
op straat moeten jullie boete krijgen als je uberhaupt 'Real Madrid' zegt...

dit is een dictatorschap en Barcelona is de dictator.

17-01-2011, 13:13



Citaat door _Mister_Riffi:
Ewa ja niet iedereen zit dag en nacht achter zn pc zoals jullie doen, madeinmorocco ben je nog wel gezond ?

Elke keer als een barca supporter er niet is na een verlies janken jij en trisintie erover. Nu gebeurd een keer het omgekeerde. Wat een malloot
Vergeet niet dat jij hier jaren elke dag actief bent.

Jouw gedachtegang is ook lachwekkend en hilarisch. Altijd over jodenvlaggen huilie huilie doen maar dan wel het citaat van een Amsterdamse Ajax jood op m.nl plaatsen over real Ik lach je uit

Frustraties komen weer naar boven? Ow jeej

Topic wordt idd een knaller. Iedereen lacht je uit. Vooral ik op de eerste plaats.

17-01-2011, 13:14

Citaat door 2Pac:
wallah téh als Real net als Barcelona 8-0 won
waren jullie allemaal online

"haha wat Barca kan, kan Real ook" zo kinderachtig en doorzichtig zijn jullie
stelletje rukkers

jullie moeten verbod krijgen op iedere forum na die 5-0
op straat moeten jullie boete krijgen als je uberhaupt 'Real Madrid' zegt...

dit is een dictatorschap en Barcelona is de dictator.


Jij bent een gevoelig mannetje, niet iedereen is zoals jij, ik weet nog zo'n audio-opname van jou, meskien je ging bijna huilen om voetbal

dit is een discussie forum, ik weet niet wat jij ervan maakt, barca moet nog op bezoek bij real en alle andere top en subtoppers

17-01-2011, 13:15

Citaat door MADEinMOROCCO:
Elke keer als een barca supporter er niet is na een verlies janken jij en trisintie erover. Nu gebeurd een keer het omgekeerde. Wat een malloot
Vergeet niet dat jij hier jaren elke dag actief bent.

Jouw gedachtegang is ook lachwekkend en hilarisch. Altijd over jodenvlaggen huilie huilie doen maar dan wel het citaat van een Amsterdamse Ajax jood op m.nl plaatsen over real Ik lach je uit

Frustraties komen weer naar boven? Ow jeej

Topic wordt idd een knaller. Iedereen lacht je uit. Vooral ik op de eerste plaats.


dat moet wel héél lang geleden zijn toen de zon nog volop scheen

Pagina's : [1] 2 3 4