Bekijk volle/desktop versie : Trouwpartijen Update >>>> Special previews



16-01-2011, 17:55
Wie zal de eerste negaffa/bedankjesverkoper of decorateur etc. zijn die op pagina 1 een stukje van zijn nieuwe collectie vertoond. De hele jurk of bedankje hoeft niet getoond te worden.............maar gewoon een glimp van wat ons te wachten staat.

Wees er snel bij aanbieders, want oohhhh jeee als je bij pagina 35 zit en jouw directe concurrenten al veel eerder met de potentiele klanten vandoor zijn gegaan.


Yallah Yallah......kapsters/visagistes laat jullie kunsten/talenten zien.


Hoeft niet helemaal getoond te worden..............een preview van een stukje is meer dan voldoenden.



Let wel op: Reclame of prijzen noemen is verboden tenzij het de leden zijn en niet de aanbieders die dit doorgeven (maak aub niet de blunder om als negaffa undercover te gaan.....moderators hebben dat wel snel door.....en zeker de leden).

16-01-2011, 18:02


Zal ik wat nieuwe collecties tonen of ben ik daarmee meteen bevooroordeeld?

16-01-2011, 18:08
Ga je gang

16-01-2011, 18:13
Jij met je topics altijd

16-01-2011, 18:29



Citaat door lomida:
Jij met je topics altijd






Ik weet het zeker. Ik ken je ergens van!

decorarieshams! Helemaal top. Alleen vanwege jouw participatie ga ik je eens flink promoten.

16-01-2011, 19:23
Jullie durven niet of vinden deze topic te min waarschijnlijk............maar dat heb ik snel getackeld.

16-01-2011, 20:18
up voor jou meid

17-01-2011, 21:03
http://www.cateringelafrahgouda.nl

Voor als kwaliteit belangrijk is!!! Wij hebben niet veel reclame of woorden nodig, de mensen die ons kennen weten wat wij leveren.

Tot snel!!