Bekijk volle/desktop versie : if i had one wish............................



Pagina's : [1] 2

16-01-2011, 00:57
wat is jullie enige one and only wish....

16-01-2011, 01:00


Nederland verlaten om mijn geloof beter te kunnen belijden in een ander land.

16-01-2011, 01:03
Dat mijn ouders gezond blijven. Ze hebben allebei diabetes.

16-01-2011, 01:06

Citaat door orientelqueen:
wat is jullie enige one and only wish....

Dat ik nog heel lang van me ouders kan genieten en dat ik alle kracht
van aLlah om zo snel mogelijk te praktiseren incha Allah

16-01-2011, 01:12


Al Djannah betreden (insha'Allah)

16-01-2011, 01:14

Citaat door amoela87:
Nederland verlaten om mijn geloof beter te kunnen belijden in een ander land.



Ja dat is ook mijn grote wens, weg uit Nederland en in bijv. Marokko of ander islamitisch land samen met mijn man en kinderen een bestaan op te bouwen en mijn kinderen een goeie islamitische opvoeding te geven.


Maar het is zo moeilijk die stap te zetten

16-01-2011, 01:14
Dat Allah soebhanahoe wa ta3ala van mij gaat houden

16-01-2011, 01:17

Citaat door Love1004:
Dat Allah soebhanahoe wa ta3ala van mij gaat houden


Allaah subhanahou wa ta3ala houdt meer van zijn dienaren dan een moeder van haar kind...

De profeet (vrede zij met hem) heeft gezworen dat Allah (verheven is Hij) ons meer lief heeft dan een moeder van haar kinderen zoals we in de volgende overlevering kunnen lezen: " Er is overgeleverd dat een man naar de Profeet kwam en hij had een mantel bij zich, waar hij iets in gevangen had. De man zei tegen de Profeet, 'O Boodschapper van Allah, ik hoorde in de bomen het geluid van pasgeboren vogeltjes. Ik pakte ze en gooide ze in mijn mantel. Toen kwam hun moeder en draaide rondjes boven mijn hoofd. Ik liet haar die kuikentjes zien en zij dook ook in het mantel, dus nu heb ik ze allemaal gevangen genomen'. De Profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zei, 'Laat ze gaan'. Dus de man liet ze gaan, maar de moeder bleef nog steeds bij haar kuikentjes. Toen vroeg de Profeet aan zijn metgezellen, 'Zijn jullie verrast over de liefde van die moeder voor haar kuikentjes?' Ze antwoordden, 'Ja, O Boodschapper van Allah'. Toen zei de Profeet, 'Ik zweer bij Degene die mij met de waarheid stuurde, Allah houdt meer van Zijn dienaren dan een moeder van haar kinderen. Breng ze terug en leg ze neer waar je ze vandaag had gepakt' ". (Abu Dawud, Boek 20, Hadith 3083)

16-01-2011, 01:22

Citaat door orientelqueen:
wat is jullie enige one and only wish....

If I had just one wish...
We would be best friends
love would never end
it would just begin

If i had just one wish,
You would be my boo
Promise to love you
trust me, i'll trust you

16-01-2011, 01:31

Citaat door Baby22:
If I had just one wish...
We would be best friends
love would never end
it would just begin

If i had just one wish,
You would be my boo
Promise to love you
trust me, i'll trust you


A song?

16-01-2011, 01:32
An mot sahida Inscha Allah.

16-01-2011, 01:43
Gelukkig zijn.

16-01-2011, 02:40


Al Djannah samen met mijn man en kinderen en ouders. vergeving voor alle moslims. okay maar dat zijn er twee, maar is Allaah subhano wa ta3ala niet in staat om ze allemaal en ontelbaar meer te vervullen uit een genade die wij ons niet kunnen voorstellen.

Allhuma doe mij en de mijnen sterven in de islaam en laat mij en de mijnen leven in de islaam, ameen.Allahuma ghfir lil mu'mineen wal mu'minaat el ahya minhum wal amwaat!

16-01-2011, 02:42

Citaat door Love1004:
Dat Allah soebhanahoe wa ta3ala van mij gaat houden




Uhiboeki fi Laahi, Moge Allaah subhano wa ta3ala Zijn genade over je doen uitstorten....ameen.

16-01-2011, 03:03

Citaat door Love1004:
Dat Allah soebhanahoe wa ta3ala van mij gaat houden



hoe kan iemand een andere wens dan deze hebben !

inshaallah samen met mijn geliefden.

Pagina's : [1] 2