Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk BioSilk Shampoo



Pagina's : [1] 2

15-01-2011, 23:04
Wie gebruikt die? Ik heb die namelijk als proefje gekregen bij Douglas.

Ik heb op internet gekeken en de Shampoo kost 6 euro. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

22-01-2011, 09:02


hoi k had hem gekocht laatst met de conditioner en hij bevalt zeker de geur ook e die blijft ook zo lang in je haar je blijft hem ruiken!

22-01-2011, 21:24

Citaat door Lela_B:
hoi k had hem gekocht laatst met de conditioner en hij bevalt zeker de geur ook e die blijft ook zo lang in je haar je blijft hem ruiken!



oh echt waar?
waar en voor hoeveel heb jij het gekocht?

22-01-2011, 22:21

Citaat door Miss_Dior:
oh echt waar?
waar en voor hoeveel heb jij het gekocht?


ik heb hem in de douglas gekocht voor 24 euro twee flessen best wel groot conditioner en champoo en de serum. Dus ben wel beieuwd waar jij he voor 6 euro het gezien?

22-01-2011, 23:12



Citaat door Lela_B:
ik heb hem in de douglas gekocht voor 24 euro twee flessen best wel groot conditioner en champoo en de serum. Dus ben wel beieuwd waar jij he voor 6 euro het gezien?



dus shampo conditioner en serum voor 24 euro?
was het aanbieding of is het altijd zo.

hier heb ik het gezien

http://www.hairworldshop.nl/biosilk?gclid=COau3
MvqzqYCFcULfAodrDsCNA


trouwens ik heb ook een monstertje bij douglas gekregen

22-01-2011, 23:23
volgens mij was he een aktie want je kreeg er ook een boek bij van daphne dekkers.. je moet maar even kijken of ze nog hebben..

22-01-2011, 23:29

Citaat door Lela_B:
volgens mij was he een aktie want je kreeg er ook een boek bij van daphne dekkers.. je moet maar even kijken of ze nog hebben..



ik woon in Belgie en ze hebben geen Douglas hier.

Maar die link die heb geplaats, is hetzelfde wat je gekocht hebt?

voor wat gebruik je een serum?

23-01-2011, 10:12

Citaat door Miss_Dior:
ik woon in Belgie en ze hebben geen Douglas hier.

Maar die link die heb geplaats, is hetzelfde wat je gekocht hebt?

voor wat gebruik je een serum?
ja is precies hetzelfde.. Alleen k had dan zo'n pakket die serum gebruik ik meestal na het douchen in me haar is een soort olie die je in je haar moet doen en hij is goed voor je haar als je je haar fohnt of stijlt dan beschermt het je haar..

23-01-2011, 15:42

Citaat door Lela_B:
ja is precies hetzelfde.. Alleen k had dan zo'n pakket die serum gebruik ik meestal na het douchen in me haar is een soort olie die je in je haar moet doen en hij is goed voor je haar als je je haar fohnt of stijlt dan beschermt het je haar..



word het haar daardoo niet vet?
ik had een keer gefohnt bij de kapper en hadden serum gebruibt omdat ik klitten had en werd de volgende dag vet

23-01-2011, 16:53

Citaat door Lela_B:
ik heb hem in de douglas gekocht voor 24 euro twee flessen best wel groot conditioner en champoo en de serum. Dus ben wel beieuwd waar jij he voor 6 euro het gezien?


ja ik dacht ook echt huh 6 euro??
ik had ze bij de Douglas gezien voor 15 euro per fles en dat serum is 16 euro ofzo maar had echt het gevoel dat dat meisje van de Douglas me wat zat aan te praten dus liet het maar voor wat het was

Ik ben wel benieuwd naar de resultaten van de mensen die het wel gebruikt hebben!

23-01-2011, 18:25

Citaat door Miss_Dior:
word het haar daardoo niet vet?
ik had een keer gefohnt bij de kapper en hadden serum gebruibt omdat ik klitten had en werd de volgende dag vet



nee juist niet met deze serum en dan hebben ze bij jou teveel gebruikt je hebt echt maar 1 druppel nodig in de vorm van 50 cent meer niet.

23-01-2011, 18:26

Citaat door Amelie_:
ja ik dacht ook echt huh 6 euro??
ik had ze bij de Douglas gezien voor 15 euro per fles en dat serum is 16 euro ofzo maar had echt het gevoel dat dat meisje van de Douglas me wat zat aan te praten dus liet het maar voor wat het was

Ik ben wel benieuwd naar de resultaten van de mensen die het wel gebruikt hebben!



haha ja klopt.. ik dacht probeer het uit hij ruikt wel heel lekker! en hij is van farouk he dus moet wel een goede zijn..

23-01-2011, 19:02



Citaat door Lela_B:
haha ja klopt.. ik dacht probeer het uit hij ruikt wel heel lekker! en hij is van farouk he dus moet wel een goede zijn..



wat is farouk?

23-01-2011, 21:00

Citaat door Miss_Dior:
wat is farouk?



beroemde haarstylist als k het goed heb en de CHI tang is ook vna hem..

23-01-2011, 21:12
ah ok
nou als ik nl ben ga ik langs bij de douglas, bedankt lieverd voor je reacties

Pagina's : [1] 2