Bekijk volle/desktop versie : Hoee vaak spreek jij jouw geliefde?



Pagina's : [1] 2 3 4

15-01-2011, 21:42
[..]

15-01-2011, 21:44


Telefonisch?

15-01-2011, 21:50
Telefonisch ja..

15-01-2011, 21:51
Voor het slapen en bij het opstaan telefonish en in de middag smsen of elkaar zien

15-01-2011, 21:52


Gaat dat elke dag zo?

15-01-2011, 21:54
We spreken elkaar dagelijks ja ..

15-01-2011, 22:09
Door de weeks, in de middag/avond bellen en smsen.

Weekend; in de ochtend/middag/ avond bellen en ondertussen smsen.

15-01-2011, 22:14
Niet vaak.
Een keer op een dag. Soms om de twee/ drie dagen. Heerlijk!

15-01-2011, 22:16
bij het opstaan en bij het slapengaan en heel de dag door smsen met elkaar 1 keer per week zien

15-01-2011, 22:34
Elke dag, meestal in de ochtend, middag en avond. en tussendoor smsen. We zien elkaar ongeveer 5 keer in de week

15-01-2011, 22:36
Ik zie hem wel vaker dan ik hem spreek. Works for me.

15-01-2011, 22:50
Ochtend, middag smsen en in de avond effe bellen voor ht slapen gaan!!
1 tot 2x per week elkaar zien, ALS k eraan kom

15-01-2011, 23:02


In het begin was het anders tussen mijn vriend en mij..
Toen ik hem net leerde kennen hebben we zeker shi 4 maanden elkaar elke avond gebeld om elkaar te leren kennen en toen zag ik hem 1x in de maand, misschien degene die dit lezen dat dit weinig is. Maar geloof me hierdoor wordt je band veel sterker. Ookal had ik dit niet in het begin door maar pas naderhand.. En dit was absoluut niet mijn keuze maar die van hem. Dit werd geadviseerd door zijn broer en geloof me in t begin had ik er heel veel moeite mee maar nu is onze relatie zo sterk geworden gelukkig doordat er zoveel verandering in heeft gezeten en een hele band hebben opgebouwd zodat t lijkt dat het niet meer stuk kan gaan en het wie weet ook niet meer stuk gaat!

Bedenk eens bij jezelf.. Stel je voor je leert een jongen/meisje kennen, en hier spreek je al mee af na een week.

Van te voren had je dan al wel telefonisch contact maar je sprak er pas écht mee af na een week..
Dan kan je heel snel op diegene afknappen en dat kunnen jullie niet ontkennen denk ik....

Maar als je eerst echt de tijd neemt om iemand te leren kennen door gesprekken te voeren met diegene, dan voer je ten eerste geen zina in het openbaar en ten tweede je zult merken dat je steeds persoonlijkere dingen aan diegene verteld en als je diegene dan ziet na een maandje zo, dan heb je weer een hele mooie herinnering met diegene en dan blijft het 'bijzonder' om diegene te zien. En k zweer het he, zelfs nu nog krijg ik vlinders in mn buik en kan ik niks door mijn keel krijgen als ik hem ga zien, terwijl ik hem nu 2x in de week zie!

Ik vind deze manier van een relatie opbouwen ook een teken van respect.. En hierdoor bouw je ook onbewust heel veel vertrouwen op. Want stel je voor je zag die jongen eerst heel vaak enzo en naar afloop steeds minder dan ga je gekke dingen denken, eerlijk is eerlijk..
Maar nu komt dit niet eens in me op en maak ik me al helemaal niet druk!

Maaaaaaaaaaaaarja om de vraag te beantwoorden, ik spreek hem nu elke avond sowiezooo, en tussendoor belt die ook wel een aantal keer ...

15-01-2011, 23:04
Spreken jullie allemaal stiekem af?

15-01-2011, 23:08
Jaa mijn ouders weten het niet en die van hem ook niet. Maar we zijn nooit met zn 2en op 1 plek maar altijd wel met mensen om ons heen, we wonen gelukkig bij elkaar in de buurt dan spreken we gewoon ergens af in een restaurantje ofzo zodat er meerdere mensen bij betrokken zijn en niet dat we met zn 2tjes alleen ergens zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4