Bekijk volle/desktop versie : "The Salafi Sect" Vs. The Way of the Salaf



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24

19-01-2011, 02:24
Ik vond dit ook wel een geschikt filmpje.



Herkenbare zaken komen erin terug.

19-01-2011, 10:43



Citaat door missmagrebia1:


sh. Mohammed ibn Abdulwahhab?
sh. Ibn Taymiyyah?
Ibn Al qayyim?

waarom noemde zij zich dan geen sellefi dan?


dan heb je niets gelezen
http://fatwa1.com/anti-erhab/Salafiyah/tabseer.html
http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/MisverstandenSelefiejah.pdf
http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/ZijndeSelefieseennieuwesekte.pdf

Shaychoel-Islaam ibn Taymiyyah rahiemehoellaah verduidelijkt in Madjmoe’ah Al-Fatawa deel 4 blz. 149 dat er een Idjma’ah is over de toestemming dat een persoon zichzelf associeert met madhab As-Selef, hij zegt:
‘’Het is geen schande dat iemand Madhab As-Selef beaamd en zichzelf daarmee associeert en daar trots op is! Beter gezegd, het moet met unanieme overeenstemming van hem geaccepteerd worden, want de Selef hun madhab is alleen maar op de Waarheid gebaseerd!’’

Imaam Adh-Dhaabie zegt over Imaam Ad-Daaroqodnie:
De Man heeft zich nooit beziggehouden met 'Ilm al Kelaam of woordtwisterij, en is hier nooit op ingegaan. Integendeel! Hij was een Selefie!
Uit zijn Boek Sier 'Alaam an Noebalah deel 16 blz 459

http://haadhi-hiya-selefiyyah.blogspot.com/2007/07/imaams-die-selefie-verduidelijken.html

19-01-2011, 11:44

Citaat door Sabrun_Jameel:
Weet jij wie vervloekt is en wie niet? Weet jij wie van de Rahmah van Allaah is afgesneden en wie niet? Heb je soms een openbaring ontvangen of ben je gewoon een brutale Salafist zonder Akhlaaq en zonder Gheerah dat je zo tegen een Moslima durft te spreken en te schelden?

Als je niets anders in te brengen hebt dan gescheld en vervloekingen, zaken waar jullie als sekteleden de besten in zijn, getuige de schaamteloze Takfeer-, scheld- en vervloeksessie van jullie soortgenoten gisteren en tijdens vele andere gelegenheden, verdwijn dan uit deze topic.

Ik roep alle "mannen" op deze topic op deze topic te verlaten zodat de vrouwen verder kunnen discussieren. Kennen jullie geen schaamte om jullie zo tussen de vrouwen te mengen? Deden de Salaf, die jullie beweren te volgen, dat ook, wal-´iyaadu bi-Allaah? Als jullie weten dat een aantal vrouwen in de moskee een zaak bespreken, doen jullie dan ook een hoofddoekje op om ertussen te zitten en mee te kletsen of is deze schaamteloosheid enkel voorbehouden aan het internet?

Ik zal bij wijze van uitzondering reageren op de voorgaande reacties van degenen die zich aan het mannelijk geslacht toeschrijven TOT deze reactie van mij en daarna sturen jullie maar vrouwen om de taak te volbrengen maar als je je niet schaamt, doe dan wat je wenst. Van de Moslimzusters van Ahl As-Sunnah Wal-Jamaa´ah zullen jullie dan in ieder geval geen antwoord meer ontvangen.

Ik heb nu geen tijd maar ik zal hier later op terugkomen, bi idni Allaahi Ta´aala. Iedereen die nu nog over de scheef gaat tegen een zuster zal aangemeld worden voor een ban dus ittaqquu-Allaah.

Jullie vallen over de zusters heen als een stel hongerige wolven maar als een ongelovige Khabeeth een smerig plaatje plaatst, dan negeren jullie dat alsof er niks aan het handje is. Bi-Allaahi ´alaykum, als iemand met een mannelijk geslachtsdeel voor de ogen van jullie vrouwen, moeders of zussen zou staan zwaaien, zouden jullie dan ook zwijgen als het graf? Bij Allaah, dit bewijst wat wij keer op keer zeggen en dat is dat de Salafisten, of pseudo Salafi´s, verstoken zijn van elk greintje eergevoel, van elke druppel Gheerah, van elk beetje schaamte en sommigen zelfs van Imaane. Degenen die het gehuil van zijn verkrachte zusters negeert, zal nu ook niet opstaan om iets te zeggen wa innaa li-Allaahi wa innaa Ilayhi raaji´uun.



Oh w8t effe! Alvorens ik verder ga met lezen moet ik effe een pitstop maken. Wat een pleidooi zeg. Maa shaa Allaah!

Alle schijnheiligheid op een stokje zeg! Toen je aboe hari effe moest uitleggen waarom imenebella een pesthekel aan je had was dat toen ook bij hoge uitzondering? Het had te maken met strand en bikini? Rinkelt er al een belletje? Maar waar was je schaamte toen zuster sabrun?

Oftewel CUT THE CRAP EN DRAAI NIET OM DE HETE BRIJ HEEN!! Reageer inhoudelijk op de post van broeder koning en aboeseliena en als je dan toch bezig bent geef dan ook antwoord op mijn vraag!

OP BASIS WAARVAN VERRICHT JE INDIRECT TAKFEER OP DE SALAFIYEEN EN DE ULAMA? OP BASIS WAARVAN BESCHULDIG JE HUN VAN SEKTARISME?

@zuster frutella, ook bij jouw vraag ik je nogmaals inhoudelijk te reageren op de post van broeder guy aan flutreacties hebben we niks. Bij voorbaat dank!

Ik zal mijn vraag ook effe anders formuleren oftewel in jouw taal.

OP BASIS WAARVAN VERRICHT JE INDIRECT TAKFEER OP DE (extremistische) SALAFIYEEN EN DE (paleis) ULAMA? OP BASIS WAARVAN BESCHULDIG JE HUN VAN SEKTARISME?

19-01-2011, 11:47

Citaat door missmagrebia1:
even voor de 'selefiyaat' ...jullie Akhlaaq stinkt echt!!



En dat komt van iemand die het woord telefies en freaks in een zin gebruikt

19-01-2011, 12:05



Citaat door yeahyeah:
dan heb je niets gelezen
http://fatwa1.com/anti-erhab/Salafiyah/tabseer.html
http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/MisverstandenSelefiejah.pdf
http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/ZijndeSelefieseennieuwesekte.pdf

Shaychoel-Islaam ibn Taymiyyah rahiemehoellaah verduidelijkt in Madjmoe’ah Al-Fatawa deel 4 blz. 149 dat er een Idjma’ah is over de toestemming dat een persoon zichzelf associeert met madhab As-Selef, hij zegt:
‘’Het is geen schande dat iemand Madhab As-Selef beaamd en zichzelf daarmee associeert en daar trots op is! Beter gezegd, het moet met unanieme overeenstemming van hem geaccepteerd worden, want de Selef hun madhab is alleen maar op de Waarheid gebaseerd!’’

Imaam Adh-Dhaabie zegt over Imaam Ad-Daaroqodnie:
De Man heeft zich nooit beziggehouden met 'Ilm al Kelaam of woordtwisterij, en is hier nooit op ingegaan. Integendeel! Hij was een Selefie!
Uit zijn Boek Sier 'Alaam an Noebalah deel 16 blz 459

http://haadhi-hiya-selefiyyah.blogspot.com/2007/07/imaams-die-selefie-verduidelijken.html




daar doelde ik niet op...kijk dat de weg die de sa7aabah hebben gevolgd de juiste weg is en dat wij een voorbeeld daar aan moeten nemen ..en moeten trachten hun voorbeeld zo goed mogelijk moeten volgen is duidelijk...ik denk dat niemand in deze topic het daar oneens mee is.

en dat er uitspraken van de profeet 3alayhi salaat wa ssalaam zijn dat hij zijn metgezellen selef of selefi noemde, wel duuuhhh dat waren de selef.


maar echt serieus... kben nog nooit tegen gekomen dat de grote shuyoekh van vroeger en zelfs van nu zich zelf selefi noemde. waarom is dat dan?

19-01-2011, 12:12

Citaat door missmagrebia1:
daar doelde ik niet op...kijk dat de weg die de sa7aabah hebben gevolgd de juiste weg is en dat wij een voorbeeld daar aan moeten nemen ..en moeten trachten hun voorbeeld zo goed mogelijk moeten volgen is duidelijk...ik denk dat niemand in deze topic het daar oneens mee is.

en dat er uitspraken van de profeet 3alayhi salaat wa ssalaam zijn dat hij zijn metgezellen selef of selefi noemde, wel duuuhhh dat waren de selef.


maar echt serieus... kben nog nooit tegen gekomen dat de grote shuyoekh van vroeger en zelfs van nu zich zelf selefi noemde. waarom is dat dan?


dat komt omdat je niet met hun leefde

bekijk de eerste link daar staan uitspraken int arab van vroegere geleerden

en als alhafidh adhahabie iemand tazkiya gaf zei hij, hij is selefie...

ja als je ibn taymiat en dhahabi en andere geleerden van nu niet als grote shuyoch ziet, ja dan heb je die uitspraken niet gezien omdat je ze niet wil zien (heb juist tientallen uitspraken geplaatst).

salaam

19-01-2011, 12:49

Citaat:
Als je niets anders in te brengen hebt dan gescheld en vervloekingen, zaken waar jullie als sekteleden de besten in zijn, getuige de schaamteloze Takfeer-, scheld- en vervloeksessie van jullie soortgenoten gisteren en tijdens vele andere gelegenheden, verdwijn dan uit deze topic.
Je moet patent aan gaan vragen op deze topic, dan kun je uitmaken wie wel en niet in deze topic acces mogen hebben....

O ja en ook..........

Als de broeder niets in te brengen heeft en een tekortkoming vertoont in zijn akhlaaq waarom leg je zijn reactie dan niet naast je neer en ga je in op de broeders die je zelfs met U aanspreken en wel een inbreng hebben? Zo stop je met zeuren en kan de discussie doorgaan met mensen die inbreng hebben (hetgeen jij zo graag wilt).

19-01-2011, 13:36
subhanaAllah. ik heb tot nu toe alles gelezen hier. Allahuma je3elna minnal mutaqeen.

het is eigenlijk heel duidelijk wel.

19-01-2011, 13:48
Wa ´Alaykum As-Salaam,

Ten eerste: Denk je dat ik eerder reageer als je je lapje tekst 10 keer plaatst? Meneer, ik reageer wanneer ik tijd heb en niet wanneer jij tijd hebt.

Dat gezegd hebbende stel ik het niet op prijs om door een leugenaar uitgemaakt te worden als iemand die de zaken niet waarheidsgetrouw overlevert, terwijl jij degene bent die hier de zaken verdraait en liegt over de Deen van Allaah, net als jouw geleerden en zoals het een sektelid betaamt de aandacht van het onderwerp van discussie probeert af te leiden door een vuurpeleton aan vragen af te vuren maar zelf alle vragen te onwijken die worden gesteld. We worden een beetje moe van deze hit-and-run tactiek, om nog maar te zwijgen over hoe triest het wel niet staat maar goed...


Citaat door AboeSeliena:
Assalaam 3alaikom,

ik zal kort reageren omdat u zaken helaas niet waarheidsgetrouw overleverd. Insha ALlaah zult u dit advies overdenken.


Wat de Salafisten doen is de leiders en hun paleisgeleerden blind volgen, en naar Al-Jaheem als het moet, en dat zien we in hun Fataawaa keer op keer terug. Als de leider blaft of balkt, dan vaardigt één van hen meteen een Fatwaa uit vol leugens en verdraaiingen om hem tegemoet te komen. Dat jullie geleerden worden geprezen door de CIA en de westerse leiders, die in oorlog zijn tegen de Islaam, zegt meer dan genoeg maar wij gebruiken dat niet als bewijs. Het is slechts een aanvullend teken van de perversiteit van degenen die jullie geleerd noemen omdat Allaah zegt dat de Joden en de Christenen niet tevreden over de Moslims zullen zijn totdat zij hun Millah gaan volgen en daarmee de Millah van Ibraaheem, vrede zij met hem, verlaten.

Mijn vertaling klopt wel en jij bent degene die liegt. Er zijn twee Ahaadeeth met een soortgelijke betekenis:


قال ( صلى الله عليه وسلم ) : أفضل الشهداء حمزة ورجل قام إلي إمام جائر فنهاه فأمر بقتله [/SIZE]


Overgeleverd door Imaam Adh-Dhahabi, moge Allaah hem genadig zijn, in het boek "Lisaan Al-I´tidaal".

Weet je wat daar staat? Daar staat:

"De beste der Shuhadaa´ (martelaren) is Hamzah en een man die opstond tegen de tirannieke Imaam, waarop hij (de man) hem terecht wees en (de Ameer) zijn dood beval."

En deze Hadeeth:

[SIZE="3"] أعظم الجهاد: كلمة حق عند سلطان جائر[/SIZE]



Overgeleverd door Imaam An-Nawawi, moge Allaah hem genadig zijn, en met de toevoeging (Ameer jaa´ir, [SIZE="3"]أمير جائر[/SIZE]) door Imaam Abu Daawuud, moge Allaah hem genadig zijn.

Weet je dan wat hier staat? Daar staat:

"De geweldigste Jihaad is een woord van waarheid tegen (of bij) een tirannieke Sultaan (of tirannieke Imaam)."

Of heeft Shaykh Ibnu ´Uthaymeen, moge Allaah hem genadig zijn, ook gelogen toen hij de Sharh gaf van deze Hadeeth? En is Shaykh ´´ Abd Al-Muhsin Al-´Abbaad ook een leugenaar en snapt hij de Hadeeth die hij vertaald heeft ook niet? Heeft Shaykh ´Atiyyah Saalim ook een niet-bestaande Hadeeth uitgelegd? En weet Shaykh Saalih Aale Ash-Shaykh ook niet dat de Hadeeth niet bestaat en heeft hij soms "mijn vertaling" gebruikt om de Sharh van die Hadeeth te schrijven?

Als er nog een andere Hadeeth bestaat met jouw bewoording, dan moet je daar bewijs voor plaatsen en niet de andere authentieke Ahaadeeth ontkennen. Schaam je.



Citaat:
De vertaling klopt niet, er moet staat "bij een tirranieke heerser."


"Inda Dhu Sultaan..." Dit is wat de Selefiyyien doen: de Leiders zo adviseren. Het adviseren van de Leiders vanaf de Mibaar is wat anders....Dit gaat de Soennaah tegen.
Je mag die boeken zelf nog eens lezen en ook beter lezen wat ik schreef. Ik zei namelijk dat degenen die zeggen dat de A´maal een Shart Sihhah zijn, dit niet implementeren als het gaat om de Kufr van de Hukkaam want dan is het ineens Kufr Dunaa Kufr om met andere wetten dan die van Allaah te heersen en kun je daar onmogelijk afvallig van worden terwijl Allaah zegt:

"En wie niet oordeelt met wat Allaah heeft geopenbaard..., zij zijn de Kaafiruun." (Suurat Al-Maa´idah, 44)

Jullie spreken Allaah tegen en gebruiken daarvoor een zwakke overlevering terwijl jullie de authentieke overleveringen links laten liggen om jullie heren en meesters te beschermen maar wie kan jullie straks beschermen tegen Allaah?! Bekijk de volgende link voor uitgebreide Fataawaa over dit onderwerp van Shaykh Hamuud Ibn ´Uqlaa Ash-Shu´aybi, moge Allaah hem genadig zijn, waarin jullie hele ´Aqeedah met de grond gelijk wordt gemaakt, wal-Hamdu li-Allaah:

http://www.muslm.net/vb/showthread.php?t=321886

Jullie spreken deze mooie woorden uit maar als het tijd is om de belediger van Allaah en Zijn Profeet, vrede zij met hem, uit de Islaam te smijten, dan verschuilen jullie je achter de woorden van Imaam Al-Albaani , moge Allaah hem genadig zijn, of anderen en verzinnen jullie tal van excuses voor hem zoals onwetendheid terwijl de Geleerden van Ahl As-Sunnah en boven hen Allaah reeds hebben gezegd dat er geen excuus bestaat voor een dergelijke misdaad.



Citaat:
Dit klopt niet. In deze tread worden mensen bekritiseerd m.b.t. kufr en imaan door Selefie 'Ullamaa:

http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=92230111&postcount=152
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=92229751&postcount=150

Daarnaast is het een idjmaa3 dat degene die de a3maal laat een kaafir is:

http://www.anti-irja.net/

En hier een boek:

http://www.anti-irja.net/play.php?catsmktba=24

Dus insha Allaah zult u zaken zuiverder overleveren en uitkijken wie u beschuldigt.

Een ´Aalim die wat zegt? Dat je dichtbij de heerser moet staan? Één van jullie geleerden die dat heeft gezegd en waarvan ik mij de woorden nog herinner, is Shaykh ´Abd Al-´Aziz Aale Ash-Shaykh toen hem werd gevraagd: [SIZE="3"]هل تقرب العالم الى السلطان يجوز ام لا؟

En toen werd de vraag beantwoord, in soortgelijke bewoordingen dat het een plicht is om met de heersers te zitten en dichtbij hen te zijn en niet toe te staan dat anderen dan zij (de geleerden) dat doen.

Ik zal de Shareet nog opzoeken want ik kon deze nu niet vinden. Jullie zullen echter vast wel weten waar ik het over heb dus beschuldig mij niez van laster want als je achter de waarheid staat dan heb je leugens en laster niet nodig. Dat is vast moeilijk te begrijpen voor iemand wiens ´Aqeedah gebouwd is op roddel en achterklap maar probeer het eens.

Afgezien daarvan hebben wij geen uitspraken nodig als wij aan hun daden kunnen zien wat zij doen. Elke keer dat de Haakim in beeld is, staat één van jullie geleerden bij hem om zijn hoofd duizend maal te kussen (Aale Ash-Shaykh) of om in zijn naam een taart met laa ilaaha illaa Allaah aan stukken te snijden en daarna met de vijanden van Allaah op te eten (Al-Luhaydaan) of om een schandelijke Flutwa uit te vaardigen dat het een plicht is om de Moslims aan te geven om gedood te worden terwijl er van dezelfde hand een Fatwaa verschijnt die zegt dat degenen die deze Moslims doden omdat zij de vijanden van Allaah bestrijden Mujaahideen zijn waarna er door dezelfde persoon wordt gezegd dat de vijandige Amerikanen niet mogen worden verdreven maar dat er met vriendelijkheid en geduld Da´wah bij hen moeten worden verricht (Fawzaan) wa hasbunaa Allaah wa Ni´mal-Wakeel.

Imaane bestond toch uit overtuiging, woorden én daden of nu ineens niet meer?


Citaat:
Kunt u 1 'Aliem qouten die dit zegt? Aangezien dit zware beschuldigingen zijn, als u dit niet doet dan valt u onder het gevaar van lasteren van moslims.
De Jarh van Shaykh Ibn Jibreen, moge Allaah hem genadig zijn, waarbij hij heeft gezegd dat hij zijn Deen en Dunyah heeft verloren, oftewel een Kaafir is, wa innaa li-Allaahi wa innaa Ilayhi raaji´uun.

De Jarh op Falah Al-Harbi, waarmee hij beste vriendjes was maar na een persoonlijk meningsverschil ineens een oorlog tegen hem begon waarbij hij hem belasterde, uitschold, verketterde en verguisde en andersom ook.

De Jarh op Shaykh Muhammad Saalih Al-Munajjid, moge Allaah hem leiden en beschermen, waarbij zijn enige weerwoord was dat hij Al-Ustaadh en in shaa´ Allaah ook Shaheeh, Sayyed Qutb had gequote. Subhaan Allaah, als dat geen Jarh ´alal-Hawaa´ is...

De Jarh op Al-Ustaadh, wash-Shaheed, in shaa´ Allaah, Sayyid Qutb, moge Allaah hem genadig zijn, waarbij gebruik wordt gemaakt van schandelijke leugens terwijl hij eerder nog door dezelfde persoon werd geprezen.

En zo kan ik nog wel een jaar doorgaan want nagenoeg al zijn Jarh is gebaseerd op zijn Hawaa´ en dat geldt ook voor jullie andere geleerden die verketteren en belasteren omdat iemand een woordje zegt waar ze het niet mee eens zijn of eens een keer de verkeerde kant op heeft gekeken.

Ik hoef je daarbij, hoop ik, niet te herinneren aan de schandelijke oorlog die gaande is tussen Al-Jaabiri en Al-Hajoori of wel?


Citaat:
Dit is niet waar. Kunt u ons 1 specifiek voorbeeld geven dat er vanuit houwaa een djarh is gegeven op iemand?
Had ik het enkel over de ´Ulamaa´? Nee, ik had het over jullie als geheel, als lichaam, als sekte. Daar horen jullie bij, jullie ´Ulamaa´ en de ongelovige Hukkaam die jullie volgen en zolang jullie je niet tegen deze zaken uitspreken en deze zaken niet verwerpen maar bedekken met de mantel der liefde, zijn jullie één van hen dus vrees Allaah en spreek je erover uit of doe ten overstaan van iedereen de Du´aa:

Moge Allaah mij met de Arabische Hukkaam en de geleerden die hen het hand boven het hoofd houden opwekken.

En zeg Ameen en bewijs dat je geen huichelaar bent.


Citaat:
Wederom graag bewijzen dat onze 'Ullamaa dit doen.

19-01-2011, 13:50
Over welke Sunnah heb jij het, oh onwetende?

Ben jij soms vergeten dat Imaam Al-Husayn, moge Allaah tevreden over hem zijn, in opstand kwam tegen Al-Jazeed? Dat ´Abd-Allaah Ibn Az-Zubayr onder aanmoediging van zijn moeder Asmaa´, moge Allaah tevreden over hen zijn, in opstand kwam tegen ´Abd Al-Malik Ibn Marwaan en dat degenen tegen wie zij in opstand kwamen zelfs Moslims waren, in tegenstelling tot jullie ongelovige Hukkaam? Durf hen eens Khawaarij te noemen?

Durft Sa´eed Ibn Jubayr, moge Allaah tevreden over hem zijn, eens een Khaariji en Takfeeri te noemen omdat hij in opstand kwam tegen Al-Hajjaaj en hem ongellvig verklaarde door zijn wandaden en oorlog tegen de Moslims, hoewel hij ook veel goeds heeft gedaan door grote gebieden te veroveren?!

Ben je vergeten dat vele Geleerden van Al-Andalus in opstand zijn gekomen tegen Umaraa´ At-Tawaa´if?

Ben je vergeten dat Shaykh Al-Islaam Al-Qaadi ´Iyyaadh, moge Allaah hem genadig zijn, in opstand kwam tegen Dawlat Al-Muwahhideen en bruut door hen is vermoord?

Ben je vergeten dat ´Ulamaa´ Al-Qayrawaan in opstand zijn gekomen tegen Ad-Dawlah Al-´Ubaydiyyah (Al-Faatimiyyah) zoals Imaam Al-Qaabusi en Imaam Ibnu Zayd Al-Qayrawaani en Imaam Ibnu Qattaan en de leerlingen van Imaam Sahnuun en de leerlingen van Imaam Assad Ibnul-Furaat?

Waren dat Khawaarij?? Mubtadi´een en Fussaaq? Allemaal hebben zij de Sunnah niet begrepen maar jij, maa shaa´ Allaah, jij snapt het wel. Jij weet hoe je moet omgaan met tirannieke en ongelovige heersers? Apart nemen in een achterkamertje en, na een lofzang en duizend zoete woordjes en kusjes op zijn hoofd, een Du´aa voor hem doen dat Allaah hem succes zal schenken in zijn leiderschap, waarna je naar buiten loopt om het volk streng toe te spreken en gehoorzaamheid te bevelen aan jullie tiran die de Islaam bestrijdt. Was dat de Sunnah?


Citaat:
En hoe oordeelt de Soennaah hierover?
Bent u vergeten dat Ibn 'Abbaas, Anas bin Maalik en Ibn 'Omar niet in opstand kwamen. Dat al Hassaan al Basrie en Imaam Ahmed dit verboden etc. etc?

Waar is de soennaah nu zuster?
Verdenkingen zijn toch genoeg bij jullie? Maar vreest niet, bij ons is dat niet het geval. Wij oordelen met bewijzen en daarom was ik ook duidelijk in mijn bewoordingen toen ik zei: "op verdenking van.."

Feit blijft dat die man en zijn volgelingen, jullie dus, de gewoonte hadden om dag en nacht Geleerden en Moslims te bespotten die in het gevang zaten omwille van Allaah en toen zat hij zelf vast en niet omwille van Allaah maar omwille van de Euro en wat een schandelijk verschil is dat met degenen die hun leven in dienst hebben gesteld voor Allaah en daarom worden vervolgd.


Citaat:
Op verdenking ja, en wat doen jullie? Jullie claimen dat het een vernedering van Allaah is op basis van een verdenking.

Kunnen wij dat zeggen over degenen die vast zaten volgens u omwille van Allaah? Dat Allaah hen vernederde?
De grootste Miskeen, beste meneer, is degene die tegen een Moslima spreekt alsof hij iets met haar van doen heeft.

Ik heb niet slechts één boek voor jou maar een hele boekenlijst en de schandelijke, leugenachtige inhoud kun je alleen al aflezen aan de titels. Kijk maar eens op rabee.net onder "mu´allafaat". Zelfs een doorgewinterde roddeltante zou zoiets niet kunnen verzinnen:

http://www.rabee.net/books.aspx?pid=3


Citaat:
Amien, meskiena. Kunt u ons wat boeken van Shaych al Madkhalie noemen en de inhoud?
Dit wil ik graag horen van u, want wat u zegt klopt niet.

Wa salaam
Zoals je ziet kun je wel bij alles roepen dat het niet klopt, maar het enige dat niet klopt aan deze zaak, is jullie ´Aqeedah van Takfeer, Tafseeq en Tabdee´ ´alal-Hawaa´. Moge Allaah jullie leiden.

19-01-2011, 13:57
Wat is duidelijk, beste zuster? Dat er een blik vol Talafisten zonder leven is opegetrokken die de topic hebben volgekliederd met uitspraken die nergens wat mee van doen hebben?

Wij zijn echtgenotes en moeders en hebben meer om handen dan alleen marokko.nl en knippen en plakken van nietszeggende filmpjes van Youtube.

Als wij spreken, dan houden wij ons bij het onderwerp van gesprek en de bewijzen die erbij horen en als mensen vragen stellen, dan geven wij antwoord, omdat wij wel weten wat de Islamitische Akhlaaq inhouden, in tegenstelling tot degenen die anderen misleiden met vragen over onderwerpen die nergens wat mee te maken hebben om de aandacht af te leiden van het onderwerp van discussie zonder zelf ook maar één vraag te beantwoorden en in het minst de belangrijkste:

Welke Geleerde van Ahl As-Sunnah heeft zichzelf ooit Salafi genoemd en zichzelf op deze wijze aangeprezen?

Welke Geleerde heeft ooit gezegd: Ik noem mijzelf Salafi en jullie moeten dat ook doen?

En als hij dat heeft gedaan... Wat is dan zijn bewijs daarvoor uit de Kitaab en de Sunnah en de gedragingen van de Salaf zelf?

En toen was het stil...

Laat je niet misleiden door deze schreeuwende, lasterende, Takfeer ´alal-Hawaa´ verrichtende sekteleden die alleen op de persoon kunnen spelen omdat het voeren van een echte discussie voor hun beperkte geest niet is weg gelegd.

En moge Allaah ons allemaal leiden naar wat Hem behaagt.


Citaat door zouzou7t:
subhanaAllah. ik heb tot nu toe alles gelezen hier. Allahuma je3elna minnal mutaqeen.

het is eigenlijk heel duidelijk wel.

19-01-2011, 14:09
Breakd, Smurf en Hayatie.

Ik ga niet eens de moeite nemen om op jullie trieste leugens en insinuaties in te gaan.

Allaah is mijn Getuige en daarnaast mijn zusters van m.nl dat ik mij nooit begeef op gemengde rubrieken en dat dit de eerste uitzondering is, met uitzondering van de eerste tien reacties op mijn account op Huwelijk en Islaam toen ik niet wist dat het een gemengde rubriek was.

Allaah is mijn Getuige dat ik nooit mannen aanspreek, nooit pm´s van mannen heb beantwoord en enkel antwoord op hun vragen als zij deze, bij wijze van hoge uitzondering aan mij stellen.

En in shaa´ Allaah zullen de broeders en zusters daarvan getuigen en getuigen dat jullíe leugenaressen zijn, die nu al voor de zoveelste keer over mij liegen.

Ik beschouw dit als Qadf en als Allaah dit ook als Qadf beschouwt, dan hebben jullie een groot probleem op Yawm Al-Hisaab, moge Allaah jullie leiden.

Breakd, die de Geleerden van Ahl As-Sunnah zonder schaamte belastert.

Smurfin, die zonder schaamte scheldt als een bouwvakker en anderen verlammingen toewenst en het daarna afschuift op haar hormonen.

En Hayatie, die de hele dag bezig is met het toewensen van gebroken nekken en gebroken ruggen, Moslims zonder schaamte vervloekt, waaronder ikzelf, Moslima´s zoals onze eerbare en dierbare zuster Ougt Aisha uitmaakt voor Munaafiqah alsof zij een openbaring van Allaah heeft ontvangen over de harten van anderen, die spreekt zonder bewijs en scheldt als ze de discussie niet aankan.

Dit is jullie gedrag en niet het gedrag van de Salaf en iedereen is hiervan getuige geweest dus zeg iets wat met deze discussie van doen heeft, plaats bewijzen uit de Kitaab was-Sunnah of zwijg als het graf als je niets goeds te zeggen hebt.

Dit was mijn laatste reactie naar jullie toe en lasteren jullie maar tot jullie een ons wegen maar daarmee bewijzen jullie keer op keer alleen maar hoe ver weg van de Ware Islaam jullie je bevinden. Dus als jullie Allaah niet vrezen en jullie niet schamen, doe dan wat jullie wensen.

19-01-2011, 14:09


Zeer krachtige post mashalah... zonder dat geknip en geplak.

19-01-2011, 14:13
Wat snap jij niet aan het geven van een algemene benaming aan een groep of zef-Tazkiyyah verrichten door jezelf Salafi te noemen, vooral als je met je ´Aqeedah en gedrag zo ver bent verwijderd van de Salaf, dat je ze zelfs met een Hubble-telescoop niet zou kunnen zien als ze voor je zouden staan?!


Citaat door AboeSeliena:
Na3aam Allaah heeft ons inderdaad een naam gegeven. Maar 'Ullamaa uit alle tijden gebruikten namen om zich te onderscheiden van sekten. Denk aan Ahloe Soennaah, Ahl al Hadieth, Ahl al Athaar etc. etc.

Daarnaast zuster als een Sji'iet u vraagt wat u bent wat zegt u dan?

Ik bedoel dit niet aanvallend, maar ik vraag dit gewoon aan u.

Wa salaam

19-01-2011, 14:13
Degenen die door zouden gaan met beledigen zou een ban krijgen

dat jullie t weten

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24