Bekijk volle/desktop versie : Leuk en origineel cadeau voor iemand die gaat verhuizen?



Pagina's : [1] 2

14-01-2011, 22:13
Verder dan een cadeaubon ben ik niet gekomen, iemand een leuk idee

14-01-2011, 22:18


hebben ze een tuin in hun nieuwe huis? Koop dan iets voor de tuin..........
Of misschien een verhuisdoos gevuld met kleine dingetjes....zoals set voor de badkamer of een set voor de keuken.........

14-01-2011, 22:20
Een heel grote mand gevuld met heel wat schoonmaakmiddelen, schoonmaakhandschoenen, sponsjes theedoeken , doosje voor theezakjes, melk en suiker service..mohiem heel wat keukenspulletjes erin doen en leuk inpakken

14-01-2011, 22:22
en oh ja.. als het om close familie/vrienden gaat dan zou ik er ook een envelop bijdoen met geld erin

15-01-2011, 12:02



Citaat door _shopaholic_:
Een heel grote mand gevuld met heel wat schoonmaakmiddelen, schoonmaakhandschoenen, sponsjes theedoeken , doosje voor theezakjes, melk en suiker service..mohiem heel wat keukenspulletjes erin doen en leuk inpakken

jaaa leuk!

15-01-2011, 12:15
EEn vaas halen, bij de blokker of action van die grote lange doorzichtige vazen die je in alle maten en vormen hebt, dan vullen met die steenjes,zand(in de kleur van het intrieur)en een grote kaars erin, het liefst 2vazen en dan inpakken met plasticfolie en een mooie strik eromheen.

zoiets bedoel ik, en dan vullen met die decoratiesteentjes of zand en een mooie kaars erin.

15-01-2011, 12:29
ik zou een mooie vaas kopen (geen action vaas aub)
en een bos mooie bloemen.
Mss een envelop er ook nog bij..

15-01-2011, 12:32

Citaat door Benisaidgirl:
EEn vaas halen, bij de blokker of action van die grote lange doorzichtige vazen die je in alle maten en vormen hebt, dan vullen met die steenjes,zand(in de kleur van het intrieur)en een grote kaars erin, het liefst 2vazen en dan inpakken met plasticfolie en een mooie strik eromheen.

zoiets bedoel ik, en dan vullen met die decoratiesteentjes of zand en een mooie kaars erin.


dit zou ik dus ook doen.... bekijk wat het ze in huis hebben en iets wat er echt mooi bij past... koop iets moois met stijl wat bij de inrichting en kleur past

15-01-2011, 13:02
ik zou niet snel iets voor in iemands huis halen decoratie ofzo...ik heb zelf ook dingen gehad waarvan ik echt dacht shit het past helemaal niet in mn huis et staat niet...maar ja ik heb het toch gehad van die en die. dan voel je je verplicht om dingen neer te zetten die je helemaal niet mooi vind omdat je weet dat het van iemand komt die er echt zijn best voor heeft gedaan...

dus mijn tip niet doen...

of je maakt een grote mand met een thema, italiaans ofzo, met pasta, pesto s, olijfolie, kookboek, gedroogde tomaatjes, olijven, zoiets

15-01-2011, 13:56

Citaat door ArabischeHartje:
dit zou ik dus ook doen.... bekijk wat het ze in huis hebben en iets wat er echt mooi bij past... koop iets moois met stijl wat bij de inrichting en kleur past



ik doe dat ook vaak, en dan vraag ik natuurlijk eerst wat voor kleuren ze in huis heeft en pas het dan aan.iedereen die ik dit gaf was er super blij mee.

15-01-2011, 13:57

Citaat door insaf18:
ik zou een mooie vaas kopen (geen action vaas aub)
en een bos mooie bloemen.
Mss een envelop er ook nog bij..



action heeft dezelfde vazen als blokker en ikea dus hoezo geen action vaas

15-01-2011, 22:49
allemaal bedankt voor jullie ideetjes!!!!

15-01-2011, 22:57


Aangezien een verhuizing best zwaar is het ook leuk om iets te geven ter ontspanning als het achter de rug is, afhankelijk van jouw budget een etentje, een dagje beauty...

15-01-2011, 23:07

Citaat door Benisaidgirl:
EEn vaas halen, bij de blokker of action van die grote lange doorzichtige vazen die je in alle maten en vormen hebt, dan vullen met die steenjes,zand(in de kleur van het intrieur)en een grote kaars erin, het liefst 2vazen en dan inpakken met plasticfolie en een mooie strik eromheen.

zoiets bedoel ik, en dan vullen met die decoratiesteentjes of zand en een mooie kaars erin.


Ik vind dat lelijk en afgezaagd...

15-01-2011, 23:09

Citaat door MyMy:
Ik vind dat lelijk en afgezaagd...



ik bedoelde niet die vaas, was gwn een voorbeeld,
ach ja ieder zijn smaak he

Pagina's : [1] 2