Bekijk volle/desktop versie : Sex Voor Het Huwelijk

Pagina's : [1] 2

16-09-2004, 13:55
hallo!
voor een project op school wil ik jullie meningen weten over sex voor het huwelijk???
Dezze 2 stellingen zijn er:

sex voor het huwelijk is ouderwets??

doe je aan sex voor het huwelijk

voor degene die niet willen antwoorden bedankt dat je effe bent langsgekome en als je wilt toch een kleine mening want ik heb echt antwoorden nodig!!
thnxxx

16-09-2004, 14:05

rara wat zou ik gestemd hebben

16-09-2004, 16:04
Mannen mogen wel en vrouwen niet...

16-09-2004, 16:13
ok bedankt jullie maaar ik moet meer reacties hebbe want k moet dinsdag alles uitwerke jallah is maar 1 seconde effe mening geven

16-09-2004, 16:15

ewa neej krijg je alleen maar narigheid van het is niet voor niets haram voor het huwlijk voorkomt je juist veel problemen en mogelijke ziektes maarja legt dat maar eens uit in je project

16-09-2004, 16:19
hahahaha jaaah snap et niet:P

16-09-2004, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door HalveWaarheid
Met WIE gaan die mannen dan?!?!?!?

17-09-2004, 10:59
Assalamoe Halikom wt wb,

Weet je wat ik raar vind.....Kijk ik kan wel snappen dat een vrouw maagd moet blijven tot haar huwelijk...maar omdat DE MANNEN perse hun behoefte moeten bevredigen hoeft niet zeggen dat HUN wel sex mogen hebben voor het huwelijk en vrouwen niet..Want Mohamed(vzmh) vertelde dat een vrouw en man gelijk moeten worden behandeld...evenals de man meer behoefte heeft...snap ik dan niet...want de man moet toch ook maagd blijven...(wat haaaaast niet meer gebeurd)....want een vrouw word niet zomaar ontmaagd..dat komt altijd wel door een man..ewa dat zegt al genoeg over mannen...hun zijn de reden dat er vele meiden zijn die ontmaagd worden...logisch als wat...

Maar goed...ik heb nergens op gestemd..want ik vind het onredelijke antwoorden..je hebt in ieder geval mijn mening daarover..en ook al gaan ze hierover discuseren boeit me niks..'t is tenslotte de waarheid..

ma3a salama

17-09-2004, 11:00

Citaat:
Origineel gepost door HalveWaarheid
PcieS vind ik OOK

en die mannen mogen ook hard branden die het wel doen

17-09-2004, 13:36
Tegenwoordig doen vet veel mensen aan sex voor het huwelijk....

17-09-2004, 13:47
ik vindt het niet eerlijk mannen wel meiden niet maar als nog vindt ik dat een meisje moet volhouden zo geil is der kutje tog ook nou weer niet

17-09-2004, 14:18
Nou wat ik er van vind is dat het niet zou moeten kunnen
man en vrouw bijde niet omdat ze bijde in de koran
als gelijk staan!
tog????oela heb ik het mis?

17-09-2004, 16:36

Citaat:
Origineel gepost door sakina_schatje
ik vindt het niet eerlijk mannen wel meiden niet maar als nog vindt ik dat een meisje moet volhouden zo geil is der kutje tog ook nou weer niet
Hahahahahahahha.

17-09-2004, 22:54

Citaat:
Origineel gepost door Abou_Chahid
Queen Funky, waarom maak je niet je eigen mening.....Je doet gewoon of je heel nederland hebt gevraagd en maakt daarvan twee grafiek of tabellen....Klaar is Mohammed

Maar mijn mening is:

Sex voor het huwelijk is NIET toegestaan...voor zowel een man als vrouw, want ze zullen op de dag des oordeels allebei berecht worden op hun daden en zina behoort tot 1 van de ergste zondes na shirk.

En alhamdoulilah heb ik nooit sex gehad voor het huwelijk en dat gaan we insha allah zo houden ook (want wij MANNEN zijn ook verplicht maagd te blijven).

En over de stelling dat sex voor het huwelijk ouderwets is, zeg ik tegen de mensen die daarmee eens zijn.....Keer terug naar de pad van Allah swt en naar zijn volmaakte wetten. (je zult wel begrijpen dat ik er niet mee eens ben met de stelling)

Ik hoop dat je je onderzoek succesvol afrond

Assalaam alaikoem,

Abou Chahid
okeeeej dankjewel voor je goede mening
deze stellingen zijn zo omdat ik in een groepje zit snap je dus het is ook niet mijn mening ofzo

18-09-2004, 16:48

Citaat:
Origineel gepost door mo7a
ewa neej krijg je alleen maar narigheid van het is niet voor niets haram voor het huwlijk voorkomt je juist veel problemen en mogelijke ziektes maarja legt dat maar eens uit in je project
waar ergens in de koran of soena staat dat je geen zina mag plegen omdat het ziektes KAN veroorzaken het is gewoon verboden netzoals de weg naar zina en dat begint al met 1 iemand van het andere geslacht in 1 kamer te zijn

Pagina's : [1] 2