Bekijk volle/desktop versie : Werk Bijbaan fulltime partime vanuit huis



Pagina's : [1] 2 3 4

14-01-2011, 15:31
Bijbaan fulltime of partime

--------------------------------------------------------------------------------

Wie zoekt een leuke bijverdiensten?

U kan goed geld verdienen door diensten te adviseren van energie tot aan telefonie. Ook kunt u op die manier lekker vanuit thuis werken of elders.

Voor meer info kunt u een bedrijfspresentatie bij wonen.

Het is heel leuk werk heb het zelf ook net ontdekt.

Zeker de moeite waard mensen!!

Stuur mij een pm voor meer info

14-01-2011, 16:24


Salaam,

Mag ik wat meer info, waar wordt de presentatie gegeven?

Gr, Shrifa

14-01-2011, 16:45
Bijna overal in nl waar komt u zelf vandaan?

15-01-2011, 12:31
Pm me maar voor info wat je zoal moet doen etc etc. Woon in Den Haag

15-01-2011, 18:05


kan je me ook pm met alle bynodigde informatie. groetjes

15-01-2011, 18:29
AHAHAAH! Is het niet toevallig in Amsterdam dat presentatie ? of beter gezegt is het niet toevallig ACN waar je het over hebt?

15-01-2011, 22:44
Ik zou ook graag wat info willen

16-01-2011, 01:09
Ik wil de pret niet drukken of de indruk wekken dat dit niet legitiem is, maar dit lijkt verdacht veel op "xxxxxxxxx". Hierin wordt mensen wijsgemaakt, dat ze vanuit huis kunnen werken. Het geld dat kan worden verdiend is substantieel. Maar om van deze unieke mogelijkheid te kunnen profiteren zult u ons pakket moeten aanschaffen. In dit pakket vind u onze speciale cursus en contacten. Ik kan er naast zitten maar dit is de indruk die ik krijg.

Voor alle zekerheid is de volgende vuistregel van toepassing; laat je portomonnee thuis. Wijzend op het feit dat je niet betaalt om te werken. Mocht het inderdaad legitiem zijn, dan zullen jullie hier snel achter komen.

16-01-2011, 01:11
In plaats van de sterretjes behoort te staan xxxxxxxxx. Ik was niet op de hoogte dat dit woord automatisch werd gecensureerd. Bij ook benieuwd naar de reden daarvan.

16-01-2011, 01:12
Nog een keer, nu door middel van het woord onjuist te schrijven: thuis werk

16-01-2011, 09:10
Mensen die om een pm hebben gevraagd krijgen die vandaag beantwoordt

16-01-2011, 09:12

Citaat door Undercover99:
AHAHAAH! Is het niet toevallig in Amsterdam dat presentatie ? of beter gezegt is het niet toevallig ACN waar je het over hebt?


Nee, dit is niet van ACN maar ik zag dat u een pm had verstuurd die wordt vandaag insch allah beantwoordt.

16-01-2011, 09:17



Citaat door Faridtrader:
Ik wil de pret niet unieke mogelijkheid te kunnen profiteren zult u ons pakket moeten aanschaffen. In dit pakket vind u onze speciale cursus en contacten. Ik kan er naast zitten maar dit is de indruk die ik krijg.

Voor alle zekerheid is de volgende vuistregel van toepassing; laat je portomonnee thuis. Wijzend op het feit dat je niet betaalt om te werken. Mocht het inderdaad legitiem zijn, dan zullen jullie hier snel achter komen.



Het is legtiem het is niet dat soort thuis werk, en bij ons kunt u portomonee thuis houden. Daarom nodig ik jullie uit voor een bedrijfspresentatie kunnen jullie zelf kennis maken en alle informatie krijgen en de mogelijkheid om al u vragen te stellen.

16-01-2011, 14:00
Wordt het ritje naar de bedrijfspresentatie door jullie vergoed? En wat schuift het? En je hoeft dus echt geen 20 euro voor een starterspakket te betalen? Te mooi om te geloven bijna.

16-01-2011, 16:21

Citaat door faatjejan2009:
Nee, dit is niet van ACN maar ik zag dat u een pm had verstuurd die wordt vandaag insch allah beantwoordt.


Hoe heet het bedrijf dan zodat ik het even kan opzoeken op internet voor meer informatie.. maar zoals jij het hebt uitgelegt lijkt dat wat jij zegt heeel veeel op ACN...

Pagina's : [1] 2 3 4