Bekijk volle/desktop versie : Bloeden na miskraam



14-01-2011, 14:28
hallo meiden, ik heb onlangs een miskraam gehad en vervolgens ben ik gaan bloeden en bloeden en bloeden en bloeden, het houd maar niet op.. dit is de 4e dag en ik bloed gewoon zoveel.. en ook zoveel propjes.. soms met steken maar over het algemeen niet.. weten jullie ong hoe lang dit nog gaat duren, wie heeft dit ook mee gemaakt?

14-01-2011, 14:30


Waarom vraag je dit niet aan je vk of huisarts

14-01-2011, 14:34

Citaat door ..Lina..:
Waarom vraag je dit niet aan je vk of huisarts


dit heb ik gevraagd, maar het antwoord was dat het bij elke vrouw anders is.. dus ik vraag naar ervaringen

14-01-2011, 14:40
hoi
bij mij heeft t 7/8 dagen geduurd en toen was ik helemaal rein.

14-01-2011, 14:45



Citaat door Nieuwe_stap:
hoi
bij mij heeft t 7/8 dagen geduurd en toen was ik helemaal rein.


zo lang.. is bijna een dubbele menstruatie.. maar we moeten eraan geloven.. had je pijn of niet?

14-01-2011, 14:50

Citaat door rachrach:
zo lang.. is bijna een dubbele menstruatie.. maar we moeten eraan geloven.. had je pijn of niet?



nee niet echt pijn gewoon eigenlijk. het is niet lang hoor bij andere duurde het weken of maanden lang. dus ik ben blij dat t zo kort was. trouwens mijn menstruatie duurt altijd 7 dagen
heb jij pijn dan? en hoe ver was je? ik zat net in de 5e week.

14-01-2011, 14:57

Citaat door Nieuwe_stap:
nee niet echt pijn gewoon eigenlijk. het is niet lang hoor bij andere duurde het weken of maanden lang. dus ik ben blij dat t zo kort was. trouwens mijn menstruatie duurt altijd 7 dagen
heb jij pijn dan? en hoe ver was je? ik zat net in de 5e week.



weken tot een maand? so dat is lang..mijn mentruatie duurt normaal 4 dagen.. in het begin dacht ik dat dit gewoon mijn menstruatie is, maar ben er achter gekomen dat dit toch anders voelt, vooral al die propjes.. niet echt pijn dat ik ga huilen maar soms wel van die steken.. ik zat in mijn 6e week

14-01-2011, 15:05

Citaat door rachrach:
weken tot een maand? so dat is lang..mijn mentruatie duurt normaal 4 dagen.. in het begin dacht ik dat dit gewoon mijn menstruatie is, maar ben er achter gekomen dat dit toch anders voelt, vooral al die propjes.. niet echt pijn dat ik ga huilen maar soms wel van die steken.. ik zat in mijn 6e week



ja inderdaad steken en krampen, dat had ik al de gehele zwangerschap, dus zat t al van begin af aan niet goed. ik kon ook niet lang lopen van de pijn en steken moest vaak liggen van de pijn, ook na de miskraam. je moet echt niet tillen of te actief gaan doen, pas als t goed voelt en je lichaam dat aangeeft.

14-01-2011, 15:09
Bij mij duurde het goede 8 dagen.

Er kwam veel bloed en stolsels uit, deed echt wel pijn.
Ik wist niet vanwaar al dat bloed kwam.

Ik moest heeel vaak wisselen van maandverband.

14-01-2011, 15:19

Citaat door Marokkaantje86:
Bij mij duurde het goede 8 dagen.

Er kwam veel bloed en stolsels uit, deed echt wel pijn.
Ik wist niet vanwaar al dat bloed kwam.

Ik moest heeel vaak wisselen van maandverband.


ja dat is ook wat ik mezelf afvraag, hoeveel kan een mens bloeden.. ik moet ook zovaak wisselen van maandverband, en als ikopsta merk ik gewoon dat die proppen eruit gaan, dat is echt smerig.. maar we moeten maar kijken hoe lang dit gaat duren. Toen ik echo liet maken bij de gynecologg liet hij mij mijn baarmoeder zien en daaromheen zat er allemaal slijm en proppen bloed en toen zei hij al tegen me dat dat er allemaal uit zou gaan de komende dagen..

14-01-2011, 17:11
bij mij duurde het 7 dagen...

14-01-2011, 20:22
Bij mij ook een week ongeveer. De vk zei wel dat ik haar moest bellen als het zoveel was, dat ik een vol maandverband had in een half uur.

Sterkte en moge Allah je spoedig verblijden met een voldragen zwangerschap, ameen

14-01-2011, 21:20


Het bloeden blijft net zolang doorgaan totdat je baarmoeder schoon is. Het is een natuurlijk proces. Ik werk zelf op gynaecologie en fertiliteitspoli en zie vaak daar heel veel verschil in per vrouw, sommige blijven behoorlijk lang bloeden soms wel 2 weken en andere weer minder dan een week. Verschilt echt per vrouw en de duur van de zwangerschap.

Sterkte!

14-01-2011, 21:25
Ik was 6 weken zwanger en toen kreeg ik miskraam, ik heb een week gebloed,.. Kreeg wel steken en krampen maar niet echt pijnelijk..

18-01-2011, 15:04
dit is mijn 8e dag en ik bloed nog steeds... mijn man moet echt geduldig zijn meskien..