Bekijk volle/desktop versie : Wie kent Robin de Ruiter?



13-01-2011, 19:02

Citaat door Al-Maroc:

Citaat:
Exclusief interview Robin de Ruiter

De boeken van Robin de Ruiter zijn in vele talen vertaald, verschijnen in meer dan honderd landen en zijn in Frankrijk verboden. Internationaal staat hij bekend als onderzoeksjournalist. Hij spreekt zeven talen, heeft een buitengewone feitenkennis en schrijft boeken als: ‘De mythe van Al Qaeda en ‘de Wijzen van Sion’. Ondertussen neemt hij George W Bush, de Jehova Getuigen, en Slovodan Milosevic onder de loep. Nadat ik zijn meest bekende boek: ‘De 13 satanische bloedlijnen’ had gelezen wilde ik nog maar een ding en dat was Robin de Ruiter ontmoeten. Op internet is vrij weinig informatie te vinden en ik dacht dat het nooit zou lukken, aangezien hij ergens in Equador woont. Totdat ik hoorde dat hij in het land was. Het heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad maar het is Spiritueel Cafe TV gelukt om een exclusief interview te filmen, met Nexus als gesprekspartner. Hoe komt het dat iemand als Robin de Ruiter, die de krachten achter het wereldtoneel onderzoekt, überhaupt nog leeft? Wat is zijn missie? Wat is het satanische plan achter de Nieuwe Wereldorde? Wat willen ze precies? Hoe zit het met vaccinaties, het chippen van mensen, en de geruchten dat de wereldbevolking zal worden teruggedrongen? Wat heeft dit alles met Marilyne Monroe, de filmindustrie, of Ophray Winfrey te maken? Over Zionisme, Israel, de Antichrist, 2012, de Apocalyps en nog veel meer.

Bron:http://www.argusoog.org/2010/01/exclusief-interview-robin-de-ruiter-deel-ii/
Deel 1
.

13-01-2011, 19:06


Die man staat bekent als complotdenker dacht ik

13-01-2011, 19:13
T'is een Tukker las ik op Wikipedia:

Robin de Ruiter Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Robin de Ruiter (Enschede, 1951) is in een Nederland geboren schrijver, die grotendeels in Spanje is opgegroeid.

In Spanje studeerde hij theologie, geschiedenis en Spaans en behaalde in 1974 zijn titel. Als schrijver begon hij zijn carrière als freelance schrijver voor diverse Spaanstalige tijdschriften. Politiek en religie behoorden steeds tot zijn werkterrein.

Later zou De Ruiter zich meer gaan richten op het schrijven van boeken. Hij werd bekend door het boek De verborgen macht achter de Jehova's Getuigen, dat dieper ingaat op de wereld van dit wereldwijde geloofsgenootschap.

Het boek George W. Bush en de mythe van al-Qaeda - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001 kreeg in 2005 de Frontier Award. Het boek werd in Nederland in eigen beheer uitgegeven, omdat andere uitgeverijen het niet wilden publiceren.

Zijn publicaties, die in verschillende talen zijn uitgebracht, richten zich vooral op verborgen machten die achter organisaties zoals de Amerikaanse regering, de Jehova's getuigen en de filmindustrie van Hollywood zouden staan, en worden door sceptici beschouwd als complottheorieën.

[bewerken] BibliografieDe 13 Satanische bloedlijnen - De oorzaak van veel ellende en kwaad op aarde. Co-auteur Fritz Springmeier, Mayra Publications, Enschede, ISBN 9789080162396 (2008)
De Protocollen van de Wijzen van Sion - Ontsluierd. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9789080162372 (2007)
Het Joegoslavië Tribunaal – De vermoorde onschuld van Slobodan Milosevic. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9080162353 (2006)
George W. Bush en de mythe van al-Qaida - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9080162337 (2005)
De verborgen macht achter de Jehovah's Getuigen. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9060678850 (1994)
De 13 Satanische bloedlijnen - Wegbereiders van de Antichrist. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9080162345 (1989)

13-01-2011, 19:20
Ik heb 1 boek van hem liggen maar daar moet ik nog aan beginnen.

13-01-2011, 19:23



Citaat door Gitane:
T'is een Tukker las ik op Wikipedia:

Robin de Ruiter Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Robin de Ruiter (Enschede, 1951) is in een Nederland geboren schrijver, die grotendeels in Spanje is opgegroeid.

In Spanje studeerde hij theologie, geschiedenis en Spaans en behaalde in 1974 zijn titel. Als schrijver begon hij zijn carrière als freelance schrijver voor diverse Spaanstalige tijdschriften. Politiek en religie behoorden steeds tot zijn werkterrein.

Later zou De Ruiter zich meer gaan richten op het schrijven van boeken. Hij werd bekend door het boek De verborgen macht achter de Jehova's Getuigen, dat dieper ingaat op de wereld van dit wereldwijde geloofsgenootschap.

Het boek George W. Bush en de mythe van al-Qaeda - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001 kreeg in 2005 de Frontier Award. Het boek werd in Nederland in eigen beheer uitgegeven, omdat andere uitgeverijen het niet wilden publiceren[/SIZE].

[SIZE="2"]Zijn publicaties,[/SIZE] die in verschillende talen zijn uitgebracht, richten zich vooral op verborgen machten die achter organisaties zoals de Amerikaanse regering, de Jehova's getuigen en de filmindustrie van Hollywood zouden staan, en [SIZE="2"]worden door sceptici beschouwd als complottheorieën.

[bewerken] BibliografieDe 13 Satanische bloedlijnen - De oorzaak van veel ellende en kwaad op aarde. Co-auteur Fritz Springmeier, Mayra Publications, Enschede, ISBN 9789080162396 (2008)
De Protocollen van de Wijzen van Sion - Ontsluierd. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9789080162372 (2007)
Het Joegoslavië Tribunaal – De vermoorde onschuld van Slobodan Milosevic. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9080162353 (2006)
George W. Bush en de mythe van al-Qaida - De verborgen macht achter de terroristische aanslagen van 11 september 2001. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9080162337 (2005)
De verborgen macht achter de Jehovah's Getuigen. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9060678850 (1994)
De 13 Satanische bloedlijnen - Wegbereiders van de Antichrist. Mayra Publications, Enschede, ISBN 9080162345 (1989)


Weer een complotdebiel.

Next.

13-01-2011, 19:25
Zijn we er al achter wie die haaien heeft losgelaten voor de Egyptische kust? Israël zegt onschuldig te zijn.

09-04-2011, 16:32
ik had een nieuwe topic geopend over de protocollen vd wijzen v sion. bestaat uit 42 pagina s.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3780729

voor diegenen die ze nog niet heeft gelezen raad ik aan het wel te doen. echt een aanrader. ik heb 3 boeken van r de ruiter. de komst van de transitie, protocollen ontsluierd en 13 satanische bloedlijnen. echte mooie boen.

09-04-2011, 18:23
IK HEB ZE BESTELD.............via via

28-04-2011, 16:34
zie link nar een van de boeken. heb 3 hoofdstukken geplaatst.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3815270

28-04-2011, 16:36

Citaat:
Hoe komt het dat iemand als Robin de Ruiter, die de krachten achter het wereldtoneel onderzoekt, überhaupt nog leeft?
Heel misschien omdat niemand, inclusief de mensen waar hij over schrijft, hem serieus neemt?

28-04-2011, 16:38

Citaat door abittruth:
zie link nar een van de boeken. heb 3 hoofdstukken geplaatst.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3815270


Djazaka Allahu Gairan ya akhie..

28-04-2011, 16:39

Citaat door Abracadaver_:
Heel misschien omdat niemand, inclusief de mensen waar hij over schrijft, hem serieus neemt?


Heb je ooit 1 van zijn boeken gelezen dan ?