Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Lees Dit En Kom Er Ook Achter Dat Dit Leven Helemeel Niks Voorsteld!!!!



13-01-2011, 16:37
beste broeders en zusters

ben een jongeman van 25 jaar en wil mij verhaal graag met jullie delen.
heb veel foute dingen gedaan in mij leven behalve alcohol, drugs gebruik of het handelen in drugs hemdoeleh.
het begon allemaal rond mij 18e je krijgt dan een mooie ov studiefinanciering
je veranderd van adres je ouders ontvangen geen brieven meer weg ben je ineens uit het niets.
iedereen vond mij de mooiboy van de familie en mij neven en vrienden sloegen mij telefoonnummer vaak op als mooie jongen.
iedereen had het over mij tering die jongen heeft echt mooie meisjes mooie kleren geld mooie auto
ik was heel trots op mij uiterlijk
ja ik was lang
ja ik ben goed gebouwd
ja ben getint
ja had alles mee zoals geld en materieel zaken
ja had altijd de mooiste vrouwen
en ja ik vergat het belangrijkste en dat is ALLAH!
kwam vaak in contact met meisjes een mooier dan de andere.
als ik een meisje ergens zag en ik vond haar mooi en geloof mij ik ben super kieskeurig wollah dan moest ik haar aanspreken en nummer regelen
en geloof mij beste broeders en zusters wollah 9 van de 10 keer lukte het ook!
ik was altijd heel trots en de adrenaline voelde ik meteen als ik een super mooi meisje zag en het door mij hoofd spookte hoe ga ik is dit ff regelen.
ik had daar wel altijd mij woordje klaar voor.
stond verbaasd mezelf waarom het altijd lukte.
maar nu paar jaar verder zie ik dat ik jaren heb verspeeld en onzin dingen heb gedaan.
na mij 24e jaar was ik het zat 6 jaar lang alleen maar mooie kleding elke dag voor ik de deur uitga een mooie outfit heel mij klerenkast hangt alleen met iceberg dior d&g armani gucci en zo kan ik uren doorgaan!
ik was altijd trots toen ik klerenkast opendeed wat ga ik vandaag weer is ff aandoen zei ik altijd heb zoveel kleren dat je mij amper 2 keer dezelfde outfit kunt tegenkomen in 1 maand tijd.
wollah mensen ben het nu helemaal zat!
elke keer zeg ik nu ga ik mij helemaal richten op het geloof en dan wacht ik af met die stap.
mij uiterlijk heeft mij echt in mij nadeel gewerkt hemdoeleh Allah heeft mij geschapen en mag er trots op zijn.
alleen ik ben de gene die er verkeerd mee is omgegaan.
ik heb veel slechte dingen gedaan ben elke weekend uit geweest
elke Marokkaans feest was ik aanwezig ik viel alleen op marokaanse vrouwen was nooit in ned discotheek te vinden
het was niet een avond met ga ik een nummer regelen maar hoeveel ga ik regelen en ze moet super knap zijn
mij neven zeiden daarna als ik weer een nummer had heb je weer gevist jongen verkoop jou hengels is aan ons man of zeiden ze voor de grap wij nemen je volgende keer niet mee dan voelde ik de adrenaline en mij missie was geslaagd.
maar altijd als ik thuis kwam na het uitgaan en ging slapen dacht ik stel je voor ga nu dood in mij slaap waar zal ik belanden?
gelukkig dacht wel vaak aan allah ik bidde ook maar soms kwam ik laat thuis en ging ik het gebed van heel de dag inhalen
ik vond mezelf er niet prettig bij
gelukkig denk ik er nu vaker aan elke dag hemdoeleh als ik ga slapen ga ik stukjes uit de koran reciteren en vraag allah om vergiffenis
ja maar dan de volgende dag weer opnieuw fouten maken wel makkelijk zo ofniet?
wat ik bedoel te zeggen mensen het leven kan zo over zijn.
ben naar feesten gegaan en zag marokaanse meisjes en jongens helemaal dronken wollah ik dacht dan wat doe ik hier?
ja ik val op mooie vrouwen maar ik weet dat ik nooit met een vrouw zou kunnen trouwen die ik op zo een feest aantref?
maar zelf ben ik er wel?
dus wat heeft het nut dan om hier te zijn stel ik die vragen mezelf steeds
maar nu heb ik echt keuze gemaakt
ik ga mij echt verdiepen in de islam het gebed inschallah op tijd verrichten en fjar bidden zal ook zoveel mogelijk lezingen bezoeken kennis opdoen en inschallah zal Allah mij zondes vergeven.
hoop inschallah op een nette manier een mooie vrouw tegen te komen die ook met het geloof bezig is en bang is voor allah!
broeders en zusters open je ogen voor het te laat is toon berouw en vergiffenis.
ik weet dat het een enorme hype is tegenwoordig uiterlijk en glamour heb zelf die weg gevolgd en ik weet dat je niet 1 2 3 de stekker er ineens kan uittrekken omdat de verleiding super groot is.
maar denk dan aan Allah en denk dan voor je gaat slapen waar zal ik nu belanden als ik aankom bij Allah??
doe dit elke dag en inschallah zal je gauw Anders denken voor het te laat is
dit was mij verhaal en inschallah zal ik hiermee mensen raken en worden ze ook wakker

13-01-2011, 16:41


Alhamdollilah

13-01-2011, 16:45
Alhamdollilaah, dat je de goede weg hebt genomen.

13-01-2011, 19:41
Vele weten goed wat ze fout doen, maar verstoppen die gedachte heel diepe zodat ze lekker het wereldse leventje kunnen leiden!
Ik zeg dit omdat ik ook dingen achter wege laat, moge allah ons leiden.

We zijn zeker ver heen! ( marokkaanse gemeenschap)