Bekijk volle/desktop versie : pedofiele priesters worden nog steeds de hand boven de hoofd gehouden

Pagina's : 1 [2]

13-01-2011, 20:46

Citaat door Eva77:
Gewoon eerlijk zijn Jokerina, want zo is het precies hetzelfde gegaan met het christendom.

Ik heb nooit ontkend dat pedofilie niet in de islam voorkomt...
Het gaat mij erom hoe de reacties gepost worden...Moet het zo denigrerend..? Zo zonder enige vorm van respect geuit worden..?

13-01-2011, 20:48

Citaat door Jokerina:
Ik heb nooit ontkend dat pedofilie niet in de islam voorkomt...
Het gaat mij erom hoe de reacties gepost worden...Moet het zo denigrerend..? Zo zonder enige vorm van respect geuit worden..?

Het is gewoon het oude bekende verhaal en we moeten het weer meemaken, dat is best vermoeiend.

13-01-2011, 20:53

Citaat door Eva77:
Het is gewoon het oude bekende verhaal en we moeten het weer meemaken, dat is best vermoeiend.

Dat is geen reden om onrespectvol uit de hoek te komen...
Ik kon een tijdje terug net zo grof uit de hoek komen, maar dat heb ik inmiddels achter me gelaten...
Ik heb geen zin meer in die welbekende discussies...

Is het echt zo moeilijk om die vooroordelen buitenboord te houden en netjes met elkaar te praten over de problemen..?

13-01-2011, 20:59

Citaat door Jokerina:
Dat is geen reden om onrespectvol uit de hoek te komen...
Ik kon een tijdje terug net zo grof uit de hoek komen, maar dat heb ik inmiddels achter me gelaten...
Ik heb geen zin meer in die welbekende discussies...

Is het echt zo moeilijk om die vooroordelen buitenboord te houden en netjes met elkaar te praten over de problemen..?

Het is geen vooroordeel maar het is zo, maar natuurlijk kan het anders geformuleerd worden ik weet alleen even niet hoe.

De frustratie zit hem ook in het ontkennen van.

13-01-2011, 21:01

Citaat door fries26:
Ze moeten allemaal voor het gerecht.

Echter, binnen het islamitische geloof komt pedofilie van imams helemaal in de doofpot.
Pas sinds de laatste paar jaar wordt hier meer over bekend.

Gaat hier toch niet over Imam's of wel??

Dat jij de Imam's er bij moet halen toont al aan hoe zwak je bent

13-01-2011, 21:19
Ik vrees dat we dezelfde reactie zullen zien in NL als de commissie Deetman z'n conclusies presenteert. Al jaren geleden heeft de Italiaanse politie bij herhaling de paus verzocht getuigenverklaringen van slachtoffers te overhandigen, met de reacties van de betreffende geestelijken. Dat weigert hij, simpelweg door te wijzen naar zijn onaantastbaarheid in z'n eigen Vaticaan-staatje; als de politie met geweld zou invallen om zelf de stukken te halen - waarmee ze gedreigd hebben - zou dat gelden als een oorlogsdaad en onze vredige Paus liet weten dat hij ze dan bij de VN zou aanklagen, want daar heeft pias-paus ook een zetel. Dat hele instituut is verkankerd door leugens en hypocrisie. Triest voor de oprecht gelovigen.

13-01-2011, 22:54

Citaat door Eva77:
Het is geen vooroordeel maar het is zo, maar natuurlijk kan het anders geformuleerd worden ik weet alleen even niet hoe.

De frustratie zit hem ook in het ontkennen van.

Ik had het over 't woordje achterlijk...Dat is wel een vooroordeel..

Pagina's : 1 [2]