Bekijk volle/desktop versie : help deze vrouw al is het met 10 euro



Pagina's : [1] 2

13-01-2011, 02:21
help deze zuster al is het maar met 10 euro pp

--------------------------------------------------------------------------------

jullie beloning is bij allah veeeeeel meer waard dan hier .
spaar hassanats die je hard kan gebruiken wanneer je voor je heer staat.
ze heeft kinderen en heeft kanker in een zware agresiefe form .
ze heeft veel geld nodig en is alleen maar in duitsland te behandelen.
maar ze moet eers een groot bedrag geld bij elkaar zien te krijgen voor het zover kan komen . alleen kan ze het niet , dus heeft ze jullie , haar moslim broeders nodig. beschouw het maar als een etmaal of een bezoekje aan de mac .

spaar haar leven , en spaar jou hasanaats



voor meer info pm me __________________________

op verzoek kan je docters papieren krijgen
ook kan je contact opnemen met chaikh abdula jaalil van moskee hooggraven voor bevstiging

14-01-2011, 10:39


Ik denk dat je in deze moeilijke tijden weinig financiele hulp kan verwachten gezien een ieder wel iemand in de directe omgeving (NL of Maroc)die om wat voor reden dan ook financiele hulp kan gebruiken.

Ik wens je veel succes en moge je toch hulp krijgen en hopelijk inchallah als god het wil zal de vrouw genezen.

14-01-2011, 13:26

Citaat door FunAlert:
Ik denk dat je in deze moeilijke tijden weinig financiele hulp kan verwachten gezien een ieder wel iemand in de directe omgeving (NL of Maroc)die om wat voor reden dan ook financiele hulp kan gebruiken.

Ik wens je veel succes en moge je toch hulp krijgen en hopelijk inchallah als god het wil zal de vrouw genezen.


inchalah zuster . alles is welkom

17-01-2011, 00:06
beste mensen , ik ben 2 dagen niet op internet geweest en dacht dat mijn topic overspoeld was in de tijd dat ik hier niet was.
maar ben teleurgesteld
waar blijven de donateurs

en nog iets , err zijn zoveeeeeeel mensen die me hadden belooft dat ze zouden storten , maar er zijn tot nu toe (16-01-2011) maar 3 bedragen over gemaakt

27-01-2011, 13:24


uppppp mischien moet je in een andere forum plaatsen waar veel mensen komen zoals de wereld van de marokaanse vrouw en marokaanse bruiloften en zo

28-01-2011, 01:43

Citaat door majdouline83:
uppppp mischien moet je in een andere forum plaatsen waar veel mensen komen zoals de wereld van de marokaanse vrouw en marokaanse bruiloften en zo


daar hebben ze hem verwijdert

28-01-2011, 01:44
wat is het rekeingsnummer dan

28-01-2011, 10:44
Ik wens deze vrouw heel veel sterkte en hoop dat ze hulp krijg en dat allah haar bij staat , maar wat betreft geld sturen ik ben zo vaaak opgelicht door mensen met dat soort verhalen en ze gebruiken vooral het woordje hassanat en ik ben iemand die heel snel medelijden heeft met dit soort verhalen dat ik heb gezworen nooit meer een cent te geven aan iemand die ik niet ken. sorry als ik iemand hier kwetst maar dat is de waarheid.

29-01-2011, 03:54

Citaat door kaniza:
Ik wens deze vrouw heel veel sterkte en hoop dat ze hulp krijg en dat allah haar bij staat , maar wat betreft geld sturen ik ben zo vaaak opgelicht door mensen met dat soort verhalen en ze gebruiken vooral het woordje hassanat en ik ben iemand die heel snel medelijden heeft met dit soort verhalen dat ik heb gezworen nooit meer een cent te geven aan iemand die ik niet ken. sorry als ik iemand hier kwetst maar dat is de waarheid.



salam zuster .

dat begrijp ik best . maar hoe dan ook , je krijgt hasanats.
als jij doneert met een zuivere intentie zal allah jou ondanks wat er met je donatie gebeurt belonen. en de ontvanger die het misbruikt zal een dure prijs moeten betalen . allah rekent met iedereen af . hetzij met een belonig , hetzij met een straf. een ieder word naar zijn daden veroordeelt

29-01-2011, 10:47
ik wil wel een bijdrage geven..
wat is de rekeningnummer??

30-01-2011, 16:45
ga naar moskee's daar word vaak geld ingezameld en word er ook gebeden voor de zieke.
good luck sister xx

30-01-2011, 16:59

Citaat door saeda:
ga naar moskee's daar word vaak geld ingezameld en word er ook gebeden voor de zieke.
good luck sister xx

Moskeeen willen niet helpen omdat ze in de meeste gevallen bezig zijn voor de moskee zelf en ze zijn bang dat er meerdere mensen komen met zulke oproepen helaas

30-01-2011, 17:12


Beste broeders en zusters doneer wat jullie kwijt kunnen al is het maar een paar euros! Alle beetjes helpen. Help deze jonge moeder met 2 kleine kinderen

02-02-2011, 00:35
broders en zusters

we hebben flyers gemaakt
en willen jullie aub omwille van allah helpen door het mailtje naar al jullie contacten te verzenden ( doorstuur mailtje dus )

pm me dan je e mail adres en ik zal je mailen

12-02-2011, 12:29
al stuur je me het rekening nummer + naam rekeninghouder stort ik het maandag wel

ma3a sallaam

Pagina's : [1] 2