Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoe ontharen jullie je benen?



Pagina's : [1] 2 3

13-01-2011, 00:55
hoi dames,

de titel zegt het al..
dit geldt alleen voor de dames die het zelf doen

en wat is volgens jullie de beste methode? (dus zodat je haartjes zo lang mogelijk wegblijven) deze vraag is voor iedereen

13-01-2011, 12:21


scheren met een scheermesje
heb niet zoveel haar en ze blijven 1,5 week weg

13-01-2011, 12:27
Met een scheermesje. Wil binnenkort beginnen met harsen. Ook al lijkt het me pijnlijk.

13-01-2011, 14:04
Ik heb twee weken geleden van die harsstrips gebruikt (kruitvat) ze zijn nog steeds weg en mijn benen zijn erg zacht.

Heb van die olie doekjes erbij gekregen..

13-01-2011, 14:36


Ik was begonnen met harsen, en nu epileren. Harsen blijft wel het best! Alleen het doet zo'n pijn

14-01-2011, 10:38

Citaat door tease:
scheren met een scheermesjeheb niet zoveel haar en ze blijven 1,5 week weg




14-01-2011, 10:41

Citaat door Ambreen:
Met een scheermesje. Wil binnenkort beginnen met harsen. Ook al lijkt het me pijnlijk.


het is inderdaad pijnlijk
ik stel het altijd zo lang mogelijk uit


Citaat door LAYDNAWAL:
Ik heb twee weken geleden van die harsstrips gebruikt (kruitvat) ze zijn nog steeds weg en mijn benen zijn erg zacht.

Heb van die olie doekjes erbij gekregen..


en deed het veel pijn?


Citaat door Lady_Chahr:
Ik was begonnen met harsen, en nu epileren. Harsen blijft wel het best! Alleen het doet zo'n pijn


ja harsen blijft het beste he...
hoop dat iemand methodes kent om minder pijnlijk te harsen...

14-01-2011, 11:05

Citaat door Lady_Chahr:
Ik was begonnen met harsen, en nu epileren. Harsen blijft wel het best! Alleen het doet zo'n pijn




Hoe lang blijft 't met harsen weg?

14-01-2011, 11:20
ik heb laatst een epilator gekocht maar ik heb hele korte, dunne haartjes oo me benen en alhamdulilah heel weinig, dus scheren deed ik ook heel weinig. maar deze epilator pakt amper haren

ik heb het op me arm geprobeert, daar heb ik minder haar maar wel iets langer kwa lengte en daar paktie die ;m wel. wel jammer dat die epilator dus niet zo goed werkt maar goed ik heb gehoord dat het altijd zo is met epilators.

14-01-2011, 11:21

Citaat door LAYDNAWAL:
Ik heb twee weken geleden van die harsstrips gebruikt (kruitvat) ze zijn nog steeds weg en mijn benen zijn erg zacht.

Heb van die olie doekjes erbij gekregen..

Ik ga dat ook proberen denk ik... kun je precies neer zetten welke dat zijn?
b.v. een plaatje? want er zijn meerdere denk ik?

14-01-2011, 11:55

Citaat door JuztMe_:
ik heb laatst een epilator gekocht maar ik heb hele korte, dunne haartjes oo me benen en alhamdulilah heel weinig, dus scheren deed ik ook heel weinig. maar deze epilator pakt amper haren

ik heb het op me arm geprobeert, daar heb ik minder haar maar wel iets langer kwa lengte en daar paktie die ;m wel. wel jammer dat die epilator dus niet zo goed werkt maar goed ik heb gehoord dat het altijd zo is met epilators.




Dat is frustrerend hé
Dan hou je allemaal kleine haartjes over hier en daar..

14-01-2011, 11:57
Harsen doet pijn, maar op een gegeven moment raak je er aan gewend. Mijn haartjes blijven dan 2 en soms 3 weken weg.

14-01-2011, 12:02



Citaat door JuztMe_:
Ik ga dat ook proberen denk ik... kun je precies neer zetten welke dat zijn?
b.v. een plaatje? want er zijn meerdere denk ik?

Helaas geen foto kunnen vinden van de kruitvat hars strips je hebt er schillende o.a: Kruitvat merk, voor gevoeligehuid, normale huid. (warme strips) die je tussen je handen moet wrijven. Kost iets van €5,99



Daar overheen gebruik ik het doekje wat erin zit en de dag erna gebruik ik van rituals:


14-01-2011, 12:04

Citaat door bassira:

Dat is frustrerend hé
Dan hou je allemaal kleine haartjes over hier en daar..

juist omdat ik kleine dunne, en heel weinig haartjes heb scheer ik het amper, me benen zien er alhamdulilah niet behaard uit. maar toch wil ik het helemaal haarloos hebben en ik ben geen fan van scheren. ik denk dat ik ook die harsh strips van de kruitvat ga halen.

dankjewel voor die tip ladynawal!

14-01-2011, 12:04
heb tijd gelede shuikerwax uitgeprobeerd dat is mijn mannetje haha.. onder me oksels gedaan en is 5weke weg gebleven en ik zeg erbij heb best harde haartjes daarzo... heb het maar 1keer gedaan nu weer die stomme scheermesjes.. suikerwax kost me tijd en moeite... en het deed nie zoooooo pijn

Pagina's : [1] 2 3