Bekijk volle/desktop versie : Ik ben zo kwaad..!!



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2011, 16:21
Ze gaan betaaldparkeren invoeren vanaf 1 maart 2011 in mijn woonwijk en op mijn werkplaatst ! Dat is toch verschrikkelijk !!

Vinden jullie dat nou normaal?

12-01-2011, 16:35



Citaat door DiepOngelukkig_:
Ze gaan betaaldparkeren invoeren vanaf 1 maart 2011 in mijn woonwijk en op mijn werkplaatst ! Dat is toch verschrikkelijk !!

Vinden jullie dat nou normaal?


In welke gemeente woon je? Grote of kleine gemeente
Waar ik woon kan je NERGENS meer gratis parkeren.

12-01-2011, 16:44

Citaat door Desertriffia:
In welke gemeente woon je? Grote of kleine gemeente
Waar ik woon kan je NERGENS meer gratis parkeren.

Ik woon en werk in Rotterdam , maar omdat de nieuwe Maastad ziekenhuis opengaat op 1 maart 2011 hebben ze betaald parkeren ingevoerd om zo parkeeroverlast te voorkomen en wie mag daar weer de dupe van worden? Juist, ik. Nog meer maandelijkse kosten erbij. bah

12-01-2011, 16:50

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ik woon en werk in Rotterdam , maar omdat de nieuwe Maastad ziekenhuis opengaat op 1 maart 2011 hebben ze betaald parkeren ingevoerd om zo parkeeroverlast te voorkomen en wie mag daar weer de dupe van worden? Juist, ik. Nog meer maandelijkse kosten erbij. bah



Ga je toch lekker fietsen.

12-01-2011, 16:52



Citaat door Eva77:
Ga je toch lekker fietsen.

Heb ik daarvoor 8 keer moeten afrijden en zakken om vervolgens te gaan fietsen?

12-01-2011, 16:53

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ze gaan betaaldparkeren invoeren vanaf 1 maart 2011 in mijn woonwijk en op mijn werkplaatst ! Dat is toch verschrikkelijk !!

Vinden jullie dat nou normaal?



oplossing :

1: verhuizen
2: auto verkopen en reisvergoeding aanvragen .
3: mee doen met de nieuw regels


het wordt overal moeilijk , tegenwoordig Allah yster we safi

12-01-2011, 16:53

Citaat door DiepOngelukkig_:
Ik woon en werk in Rotterdam , maar omdat de nieuwe Maastad ziekenhuis opengaat op 1 maart 2011 hebben ze betaald parkeren ingevoerd om zo parkeeroverlast te voorkomen en wie mag daar weer de dupe van worden? Juist, ik. Nog meer maandelijkse kosten erbij. bah


In Rotterdam wordt het overal betaald parkeren.
Leer er mee leven dame
Ga nu ook met ov naar me werk

12-01-2011, 16:57

Citaat door DiepOngelukkig_:
Heb ik daarvoor 8 keer moeten afrijden en zakken om vervolgens te gaan fietsen?



De theorie is nog best handig te gebruiken als je gaat fietsen hoor

Misschien mag je nog wel eens een auto lenen van familie of vrienden.

12-01-2011, 17:02

Citaat door Desertriffia:
In Rotterdam wordt het overal betaald parkeren.
Leer er mee leven dame
Ga nu ook met ov naar me werk

Ja idd, mijn woon en werkplek waren zowat ongeveer de enigste wijken waar je vrij kon parkeren, maar dat is nu ook verleden tijd. Maar ook dat zal weer wennen.

12-01-2011, 17:07

Citaat door Eva77:
De theorie is nog best handig te gebruiken als je gaat fietsen hoor

Misschien mag je nog wel eens een auto lenen van familie of vrienden.

Houd toch je mel..het gaat erom dat alles maar moeilijker en lastiger en duurder wordt.
En ga lekker zelf fietsen door de kou en alle winden heen! Mijn auto doe ik voor geen goud weg. Lekker warm smorgens in de auto

12-01-2011, 17:11

Citaat door DiepOngelukkig_:
Houd toch je mel..het gaat erom dat alles maar moeilijker en lastiger en duurder wordt.
En ga lekker zelf fietsen door de kou en alle winden heen! Mijn auto doe ik voor geen goud weg. Lekker warm smorgens in de auto



Meid ik fiets idd. en vind het geen probleem, van fietsen krijg je het ook warm.

12-01-2011, 17:13

Citaat door Eva77:
Meid ik fiets idd. en vind het geen probleem, van fietsen krijg je het ook warm.

Ja, krijg je een hele rooi kop van . Ik weet het..ik zie smorgens die fietsende mensen altijd trappen voor vaderland msekan

In de zomer fietsen is wel leuk.

13-01-2011, 14:10


Bij mij in de buurt is het allemaal gratis. Het is dan ook één van de weinige buurten waar je niet moet betalen.

Daddy happy, me happy, the whole family happy.

13-01-2011, 14:16
Dat is overal zo bijna. Ze willen de staatkas opvullen meer niet. Alles draait om geld.

15-01-2011, 15:29
geloof me heb veel ergers meegemaakt betaad parkeren zou in mijn situatie zeer goed nieuws zijn
hou je taai it's not the and of the world

Pagina's : [1] 2 3