Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Aangekomen



12-01-2011, 10:48
[ en het niet erg vinden, wie herkent zich hierin? Volgens mij begin ik van mij ano-streken af te komen

Wat vinden jullie het van het qua eten, ben op zoek naar nieuwigheden]

12-01-2011, 10:49


ben jij S.B.

12-01-2011, 10:50
ik wil een beetje aankomen , dus vertel hoe kan ik een beetje dikker worden

12-01-2011, 10:50
Hoeveel kilootjes ben je aangekomen dan?

12-01-2011, 10:56



Citaat door speedygirl:
ben jij S.B.


Nou nee, S.B. is gewoon slank en niets meer. Vind haar figuur niet zo mooi.


Citaat door trotse-mamma:
ik wil een beetje aankomen , dus vertel hoe kan ik een beetje dikker worden


Hoeveel kg's? Nou de laatste maanden heb ik echt genoten van alles en nog wat. De dag beginnen met 500 ml B&J en ga zo maar verder.


Citaat door friesmeisje:
Hoeveel kilootjes ben je aangekomen dan?


3-4 kg ofzo, BMI is wel veranderd en dat moet ik even psychologisch nog verwerken.





Maar dames het gaat niet over mij, maar over FOOD! Dus aub plaats hier lekkers waar mijn hartje weer helemaal van kan smelten!

12-01-2011, 11:00
41 maal bekeken en niet een iemand die me iets heeft kunnen aanraden

12-01-2011, 11:06
Ow ik herken me daar helemaal in. Niet in het gedeelte aankomen eigenlijk, want ik eet echt zoo veel, niet normaal. Maar ik kom niet aan, mijn lichaam is gewend om ongezond te zijn.

Milka amavel met chocomousse, wat vind je daarvan? Ik heb steeds iets anders waar ik veel van eet en op dit moment is dat deze.

Of kinderrrepen, die uit de xxxxxxng komen. HEERLIJK zijn 4 stuks die aan elkaar vast zitten als je weet welke ik bedoel.

uhm.... k weet niet, ik heb eigenlijk alles wat er bestaat al gegeten geloof ik...

13-01-2011, 09:50

Citaat door malikab:
Ow ik herken me daar helemaal in. Niet in het gedeelte aankomen eigenlijk, want ik eet echt zoo veel, niet normaal. Maar ik kom niet aan, mijn lichaam is gewend om ongezond te zijn.

Milka amavel met chocomousse, wat vind je daarvan? Ik heb steeds iets anders waar ik veel van eet en op dit moment is dat deze.

Of kinderrrepen, die uit de xxxxxxng komen. HEERLIJK zijn 4 stuks die aan elkaar vast zitten als je weet welke ik bedoel.

uhm.... k weet niet, ik heb eigenlijk alles wat er bestaat al gegeten geloof ik...


Chocomousse ben ik nooit een voorstander van geweest. Nee kinderrepen spreken me ook niet aan.

Heb ook iedere keer wat anders, maar weet het even echt niet

13-01-2011, 09:54
muffins en koffie helemaal verslaafd aan helaas merk ik t ook aan mn broeken dat ik nu echt moet kappen

13-01-2011, 09:59

Citaat door Louwelieh:
muffins en koffie helemaal verslaafd aan helaas merk ik t ook aan mn broeken dat ik nu echt moet kappen


Een goede latte met een chocolade-muffin kan wel smaken op zijn tijd, maar niet echt iets om naar te verlangen in mijn ogen. Ben echt zo moeilijk ofwel heb ik alles al gehad Iemand nog tips?