Bekijk volle/desktop versie : Wie volgt live uitzending van dawah tv??



12-01-2011, 00:16
Ik heb namelijk een vraagje over donatie, maar ze beantwoorden hun mailtjes ff niet, ik vroeg me af of er een live uitzending momenteel bezig was?? (want bij mij lukt het niet)

zo ja, meld het aub,



PS; mijn vraag is ivm het adres van de organisatie (dat informatie heb ik nodig om te kunnen doneren , dus weet je dat, meld het aub


alvast bedankt

12-01-2011, 00:23



Citaat door fulla:
Ik heb namelijk een vraagje over donatie, maar ze beantwoorden hun mailtjes ff niet, ik vroeg me af of er een live uitzending momenteel bezig was?? (want bij mij lukt het niet)

zo ja, meld het aub,



PS; mijn vraag is ivm het adres van de organisatie (dat informatie heb ik nodig om te kunnen doneren , dus weet je dat, meld het aub


alvast bedankt



Hier ziet u het adres van de stichting.



http://dawah-tv.nl/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=103 :benefiet-smj-moskee&Itemid=117

12-01-2011, 00:36
bedankt voor je antwoord, erg behulpzaam.

Dus kan ik gerust via deze adres het geld sturen (hebben ze geen aparte adres) ,

mijn excuses als ik moeilijk doe, ik had eerder een ander adres (automatisch gemeld door mijn bank bij het invullen van de BIC en IBAN nummer - en dat was de verkeerde, dus nu wil ik naar het juiste adres sturen )

12-01-2011, 22:29
kent iemand nog het adres?

(ik heb nog geen antwoord van hun gekregen)

12-01-2011, 22:36


Bedoel je dat je daar persoonlijk naar toe wilt gaan??

Bevind jij je momenteel in het buitenland? Bic en iban nummer is alleen voor als je niet in ned. Woonachtig bent ..

Zij hebben zelf een girorekening.. as vrijdag zullen ze InshaAllah weer verder gaan vanaf 8u..

12-01-2011, 22:38
Zusters ingang: SMJ Bartoklaan 5 3533 JA Utrecht

12-01-2011, 22:40

Citaat door Forqaan:
Bedoel je dat je daar persoonlijk naar toe wilt gaan??

Bevind jij je momenteel in het buitenland? Bic en iban nummer is alleen voor als je niet in ned. Woonachtig bent ..

Zij hebben zelf een girorekening.. as vrijdag zullen ze InshaAllah weer verder gaan vanaf 8u..



oow bedankt voor je antwoord,

ja ik ben momenteel wel in het buitenland.
Mijn probleem is dat ik zsm online via mijn bank wil doneren inshAllah (dus ik ga niet persoonlijk ) dus moet ik zon form invullen, met IBAN en BIC codes, ik moet ook nodig een adres invullen, en omdat ik het niet presies ken sla ik de vraag over en bij het anuleren krijg ik automatich een verkeerde adres. Dus , nu heb ik dringend het juiste nodig, ik heb ze gemailt , maar blijkbaar zijn ze er niet, dus inshAllah maar wachten tot vrij.

hartelijk bedankt

12-01-2011, 22:42

Citaat door Forqaan:
Zusters ingang: SMJ Bartoklaan 5 3533 JA Utrecht




vanwaar deze , als ik vragen mag

shokran

12-01-2011, 22:48

Citaat door fulla:
vanwaar dezeu , als ik vragen mag

shokran


Ahh ok masha Allah .. ik vroeg om het adres en toen hadden ze me dit adres gegeven.. dat was natuurlijk wel toen de benefiet er nog was..

Ja jammer , misschien dat je hier wat boeiends ziet.

http://www.dawah-tv.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=197&I temid=79

Dit is de pagina waar de uitzending te zien is .. je hebt ook een sms lijn .. en anders móet je even reageren op de pagina die ik je gegeven heb..

12-01-2011, 22:51
@ Forqaan

heel erg bedankt

zal ik zeker doen inshAllah

djazakiAllah ghair

13-01-2011, 20:44
MORGEN INSHALLAH >>> LIVE VANAF 8u

kijk mee en doneer