Bekijk volle/desktop versie : Grootste fout die IK VIND dat je kan maken als je meer wilt weten over de islam is



Pagina's : [1] 2

11-01-2011, 22:17

Citaat door Parfum_kleding:
op marokko.nl je informatie halen. Mensen zijn hier zo intensief en continue met elkaar in discussie dat ze vergeten waar het werkelijk om gaat, buiten dat om je weet nooit wie er achter dat computertje zit. Dat wou ik even kwijt na het lezen van verschillende topics hier. Zoveel betweters heb ik nog nooit bij elkaar gezien NIET IEDEREEN NATUURLIJK maar wel VEEL heel VEEL internetimams
.

11-01-2011, 22:25


Indeed. De essentie van het geloof hebben mensen helaas verloren.

11-01-2011, 22:31
Ja die internet-'imams' zijn gevaarlijk, moet je mee uitkijken.

12-01-2011, 02:01
Veel gevaarlijker vind ik die 'geleerden' die zich een soort autonomie op kennis over het geloof hebben toegeëigend. Zoals die autonomie het Vaticaan ook doet blijken te hebben. Hier gebeuren nare dingen door...
mensen moeten hun info uit de Koran halen, maar mogen best een beetje de goede richting in geholpen worden.

12-01-2011, 02:03


bestaat er iets ergers dan een betweter zijn en het niet door hebben? nee

12-01-2011, 02:03

Citaat door Maserati2:
Veel gevaarlijker vind ik die 'geleerden' die zich een soort autonomie op kennis over het geloof hebben toegeëigend. Zoals die autonomie het Vaticaan ook doet blijken te hebben. Hier gebeuren nare dingen door...
mensen moeten hun info uit de Koran halen, maar mogen best een beetje de goede richting in geholpen worden.


Mensen zoals jij zijn ook gevaarlijk. Vooral als je kritiek gaat uiten op geleerdes. Moet je mee oppassen.

12-01-2011, 02:05

Citaat door iMuslim:
Mensen zoals jij zijn ook gevaarlijk. Vooral als je kritiek gaat uiten op geleerdes. Moet je mee oppassen.

Huh ja, precies wat de kerk zegt als mensen ook maar durven kritiek op hen te hebben.

12-01-2011, 02:05

Citaat door dompteurrr:
bestaat er iets ergers dan een betweter zijn en het niet door hebben? nee

Doe je nu niet precies wat je bekritiseerd? Haha, wat een ironie.

12-01-2011, 02:06

Citaat door Maserati2:
Doe je nu niet precies wat je bekritiseerd? Haha, wat een ironie.


kben geen betweter, k geef toe dat k er niet veel van bak

12-01-2011, 02:09

Citaat door Parfum_kleding:
Het lijkt hier een slagveld met al die "gevaarlijke" mensen.
hihi
Verder bekritiseer ik met mijn uitspraak bijna alle geleerden (aanrader, lees ook waarom), maar niet allemaal.
Ik ga al helemaal geen namen noemen, ik ken de regels.

12-01-2011, 02:10

Citaat door Parfum_kleding:
Ja er bestaan ergere dingen


nee ik bedoel hier op islam en ik, bestaat er iets ergers dan uren discussieren terwijl je niet verder komt? en aan het eind krijg je niet eens een tazkiya

12-01-2011, 02:13
"Veel gevaarlijker vind ik die 'geleerden' die zich een soort autonomie op kennis over het geloof hebben toegeëigend. Zoals die autonomie het Vaticaan ook doet blijken te hebben. Hier gebeuren nare dingen door...
mensen moeten hun info uit de Koran halen, maar mogen best een beetje de goede richting in geholpen worden."

12-01-2011, 02:13


bestaat er iets ergers dan mij een rode puntje te geven terwijl ik alleen iets duidelijk probeer te maken?

12-01-2011, 02:14

Citaat door Maserati2:
"Veel gevaarlijker vind ik die 'geleerden' die zich een soort autonomie op kennis over het geloof hebben toegeëigend. Zoals die autonomie het Vaticaan ook doet blijken te hebben. Hier gebeuren nare dingen door...
mensen moeten hun info uit de Koran halen, maar mogen best een beetje de goede richting in geholpen worden."


bestaat er een dommere 7isb dan de qoranieten? nee

12-01-2011, 02:17

Citaat door dompteurrr:
bestaat er een dommere 7isb dan de qoranieten? nee

Je zegt net zelf dat je niet veel weet.. maar durft wel te beoordelen wie er dom is, al hebben ze ontzettend veel bestudeerd?
En wie zijn de quranieten? leg eens uit..

Pagina's : [1] 2