Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk bh en borsten



Pagina's : [1] 2

15-09-2004, 20:17
hey dames... heb een vraagje..

klopt het dat als je je bh aanhoudt tijdens het slapen de kans op borstkanker groot is??

ik hou hem namelijk aan....

15-09-2004, 20:29


Heb ik ook wel eens gehoord, en ze zeggen als je je bh uit doet tijdens het slapen, dat ze groter worden, dussh wat moeten we doen nu.

15-09-2004, 20:45
wahahahahahahahahaahhahaahahahahha wajoooo ik lach me kapot hierso onzin vind ik

16-09-2004, 06:27
DOE NORMAAL JOH, waarom nou weer onzin...

mensen kunnen toch dingen vragen of niet? zahma jij hebt nooit een vraag ofzo?


en dat bh gedoe dat je em uit moet doen, is wel slecht voor de VORM van je borsten, maar dat kanker... dat hebben als ik het goed heb, de marokkanen der bij verteld. je weet ze zijn goed in OVERDRIJVEN

16-09-2004, 06:40


ja ja ja de mijne groeien niet gelukig maar er word tog aan ge sabelt.

16-09-2004, 10:02

Citaat:
Origineel gepost door lady_khadija
hey dames... heb een vraagje..

klopt het dat als je je bh aanhoudt tijdens het slapen de kans op borstkanker groot is??

ik hou hem namelijk aan....
ja dat klopt zijn al topics over geweest moet je ff terug lezen.

17-09-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door miss 17
DOE NORMAAL JOH, waarom nou weer onzin...

mensen kunnen toch dingen vragen of niet? zahma jij hebt nooit een vraag ofzo?


en dat bh gedoe dat je em uit moet doen, is wel slecht voor de VORM van je borsten, maar dat kanker... dat hebben als ik het goed heb, de marokkanen der bij verteld. je weet ze zijn goed in OVERDRIJVEN
hmmm k had het van een kaaskop



ff serieus, heb dat al vaker gehoord.... weet niet of het waar is, maar ja

17-09-2004, 11:21
Het is sowieso goed om u bh snachts uit te doen, je meiden moeten toch kunnen ademen net zoals je haar toch?

17-09-2004, 19:35
thnx ladies...


heb het van een vriendin gehoord...

17-09-2004, 21:50
Ik slaap altijd met Bh.. Ik kan juist minder g0ed ademen z0nder Bh aan

17-09-2004, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door houdat
Ik slaap altijd met Bh.. Ik kan juist minder g0ed ademen z0nder Bh aan
:melig:

Apart geval zijn jouw boobs.

18-09-2004, 21:40
IK vind het tog niet lekker liggen zo ding..
maarja dat je borstkanker er van krijgen heb ik ook wel vaker gehoord maar denk 't zelf niet..

18-09-2004, 22:27


..Als ik me bh uitdoe tijdens mijn slaap dan is dat net alsof ik op 2 bakstenen slaap. Zitten beetje in de weg dan dan is het vrijheid blijheid voor mijn booszzz Maar mensen heb wat uitgevonden. Heb van die topjes. Meestal worden ze gedragen door kleine meisjes die nog geen tietjes hebben. Van die korte topjes, lijkt net een bh maar zonder beugels of zo. Dus het voelt heerlijk aan. Je borsten blijven bij elkaar :romance:

ciaoo

19-09-2004, 11:39
Das toch voor kinderen? Passen de jouwe daarin? Of bedoel je van die sportbh's?


Citaat:
Origineel gepost door sugerbabe_18
..Als ik me bh uitdoe tijdens mijn slaap dan is dat net alsof ik op 2 bakstenen slaap. Zitten beetje in de weg dan dan is het vrijheid blijheid voor mijn booszzz Maar mensen heb wat uitgevonden. Heb van die topjes. Meestal worden ze gedragen door kleine meisjes die nog geen tietjes hebben. Van die korte topjes, lijkt net een bh maar zonder beugels of zo. Dus het voelt heerlijk aan. Je borsten blijven bij elkaar :romance:

ciaoo

19-09-2004, 14:38
als ik geen bh draag zitten ze ook een beetje in de weg.. slaapt niet erg lekker vind ik...

Pagina's : [1] 2