Bekijk volle/desktop versie : Dames die trouwen om te scheiden.



Pagina's : [1] 2 3 4

11-01-2011, 19:22
Heren, pas op voor een grote groep Marokkaanse meisjes die je na een paar gesprekken verwijzen naar hun huis om hun hand te komen vragen. Deze vrouwen (nou ja vrouwen?) willen maar een ding: trouwen, scheiden en vrijheid genieten. Geloof niet al die verhalen die je hoort van veel Marokkaanse meisjes die beweren dat ze zijn gescheiden omdat hun man slecht was. Er is echt een grote groep tegenwoordig die bewust uit is op scheiden, zodat ze op hun zelf kunnen wonen, kunnen sexen en de vrijheid hebben om te doen wat ze willen. Jij als man zijnde verliest meer na zo een scheiding: je moet je bezittingen delen, je betaalt allimentatie en de vrouw zal je overal zwart maken. Pas dus op mannen. Tuin niet in die verhalen van die vrouwen die beweren nooit een vriend te hebben gehad en die zeggen dat ze alleen open staan voor het huwelijk.

11-01-2011, 19:26


eerste keer dat ik dit lees wie trouwt er nu om te scheiden neem aan dat als je trouwt dat het woord scheiden al opzich als een ware nachtmerrie klinkt..

11-01-2011, 19:27
Oow ewa wie zo is heeft een steekje los i guess, is het niet zo tot de dood ons scheidt of zo

11-01-2011, 19:29

Citaat door ZeeParelll:
Oow ewa wie zo is heeft een steekje los i guess, is het niet zo tot de dood ons scheidt of zo


11-01-2011, 19:30



Citaat door redouan200:



Is toch zo, ik bedoel zoveel geld lopen verspillen, zoveel energie erin gestoken en dan na een week zeggen adios amigo, nou nee dank je, als ik ooit trouw inshallah wil ik het echt goed doen

Amen

11-01-2011, 19:33

Citaat door ZeeParelll:
Is toch zo, ik bedoel zoveel geld lopen verspillen, zoveel energie erin gestoken en dan na een week zeggen adios amigo, nou nee dank je, als ik ooit trouw inshallah wil ik het echt goed doen

Amen


insha'allah zuster

11-01-2011, 19:40

Citaat door redouan200:
insha'allah zuster



Shokran bezef broeder

11-01-2011, 19:41
Paranoia ben je

11-01-2011, 19:42
Kan me niet voorstellen dat iemand bewust trouwt om daarna te scheiden.

11-01-2011, 19:43
Huh.. ik kan me haast niet voorstellen dat er een vrouw blij is met haar status gescheiden. Jij ziet ze echt vliegen.

11-01-2011, 19:45

Citaat door Rebel666:
Heren, pas op voor een grote groep Marokkaanse meisjes die je na een paar gesprekken verwijzen naar hun huis om hun hand te komen vragen. Deze vrouwen (nou ja vrouwen?) willen maar een ding: trouwen, scheiden en vrijheid genieten. Geloof niet al die verhalen die je hoort van veel Marokkaanse meisjes die beweren dat ze zijn gescheiden omdat hun man slecht was. Er is echt een grote groep tegenwoordig die bewust uit is op scheiden, zodat ze op hun zelf kunnen wonen, kunnen sexen en de vrijheid hebben om te doen wat ze willen. Jij als man zijnde verliest meer na zo een scheiding: je moet je bezittingen delen, je betaalt allimentatie en de vrouw zal je overal zwart maken. Pas dus op mannen. Tuin niet in die verhalen van die vrouwen die beweren nooit een vriend te hebben gehad en die zeggen dat ze alleen open staan voor het huwelijk.




dit kan er dus bij mij echt gewoon niet in. ik kan never nooit geloven dat een vrouw wil trouwen om te kunnen scheiden en vervolgens vrijheid te krijgen.
dit heb ik echt nog nooit gehoord.

man, voor die vrijheid hebben ze echt geen scheiding nodig. hoeveel marokkaanse vrouwen wonen al opzichzelf zonder dat ze ooit getrouwd zijn geweest.

11-01-2011, 19:46
wellicht is hij gescheiden en denkt nu dat alle vrouwen zo zijn?

ach ja wie zal het zeggen..

11-01-2011, 19:59


Nou zeg jij het maar? Niet zo veel he, precies.


Citaat door crazylady_1:


man, voor die vrijheid hebben ze echt geen scheiding nodig. hoeveel marokkaanse vrouwen wonen al opzichzelf zonder dat ze ooit getrouwd zijn geweest.

11-01-2011, 20:02

Citaat door Rebel666:
Nou zeg jij het maar? Niet zo veel he, precies.



ik hoor het echt vaak genoeg, sommige voor studie, sommige voor werk, sommige zelfs buitenland.

toen ik dit soort dingen voor het eerst hoorde reageerde ik zo

nu kijk ik er niet eens meer van op als ik het hoor.
daar hebben ze echt geen scheiding voor nodig jongeman

11-01-2011, 20:05
Het moet niet gekker worden. Hoe kom je hier nou bij? nogmaals zo een achterlijke persoon die iedereen maar over een kam scheert.

Serieus marokkanen zijn echt raar.

Pagina's : [1] 2 3 4