Bekijk volle/desktop versie : wat vinden dames van..



Pagina's : [1] 2

11-01-2011, 16:31
sex on the first date???????
eerlijk zijn he

11-01-2011, 16:36


en dit is een serieuze vraag???

11-01-2011, 16:42
tuurlijk serieuse vraag anders zou ik het onderwerp nooit plaatsen he:P

11-01-2011, 16:43
en wat zou jij vinden van een dame die sex wil op de first date?

11-01-2011, 16:47


Haar leven,haar keuzes.

11-01-2011, 16:47

Citaat door itsme84:
en wat zou jij vinden van een dame die sex wil op de first date?



niet erg beter dan die schanheilige meiden waar je nieteens aan mag komen of die schanheilig doen als je leuke dingen wilt doen zoals uit eten enzovoorts en zeggen mensen zien ons is slecht bla bla sex op fist date is wel beetje overdreve maarja

11-01-2011, 16:51
maar wat wil je nou? sex of leuke dingen doen, je zegt dat de dames in beide gevallen schijnheilig zijn dus ik begrijp niet wat er nou in jou ogen goed is.

11-01-2011, 16:54
Seks op eerste date moet je niet doen, tenzij je je er goed bij voelt.
Ik zou het niet doen iig.

11-01-2011, 16:56

Citaat door itsme84:
maar wat wil je nou? sex of leuke dingen doen, je zegt dat de dames in beide gevallen schijnheilig zijn dus ik begrijp niet wat er nou in jou ogen goed is.



neehoor dat zei ik niet ik zei alleen dat sex on the fist date wel wat overdreven is maar vind het ook wel normaal vinden alle jongens volgens mij ik wil een lief leuke spontane meid die goed voor me zorgt en die natuurlijk serieus is of ze nou maagd of ontmaagd is

11-01-2011, 17:05

Citaat door ali-ali:
neehoor dat zei ik niet ik zei alleen dat sex on the fist date wel wat overdreven is maar vind het ook wel normaal vinden alle jongens volgens mij ik wil een lief leuke spontane meid die goed voor me zorgt en die natuurlijk serieus is of ze nou maagd of ontmaagd is



Geen enkel meisje met ook maar een beetje zelfrespect zou sex hebben op de 1e date, ze zo sowiezo nooit sex moeten hebben voor het huwelijk, net zoals je ook niet mag daten, maar goed iedereen roept ik doe dit niet en ik doe dat niet en uiteindelijk doen ze alles maar zeg er wel bij dat je iemand zal accepteren ondanks dat ze ontmaagd is om zelf ook gebruik te maken van haar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val je niet aan zeg alleen waar het voor staat

11-01-2011, 17:05
lekkereeerrr man

11-01-2011, 17:06
hella Nederlands

11-01-2011, 17:12



Citaat door itsme84:
Geen enkel meisje met ook maar een beetje zelfrespect zou sex hebben op de 1e date, ze zo sowiezo nooit sex moeten hebben voor het huwelijk, net zoals je ook niet mag daten, maar goed iedereen roept ik doe dit niet en ik doe dat niet en uiteindelijk doen ze alles maar zeg er wel bij dat je iemand zal accepteren ondanks dat ze ontmaagd is om zelf ook gebruik te maken van haar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik val je niet aan zeg alleen waar het voor staat


Meiden die seks hebben op de 1e date kunnen wel zelfrespect hebben, kijk jij nooit 'seks and the city' ofzo
Dat anderen geen respect voor ze hebben, wil niet zeggen dat ze dat zelf ook niet doen.

11-01-2011, 17:34
Niet normaal in mijn ogen tenminste mijn mening maarjha zoals andere zeiden haar keus toch

11-01-2011, 17:37

Citaat door eternal_slumber:
Meiden die seks hebben op de 1e date kunnen wel zelfrespect hebben, kijk jij nooit 'seks and the city' ofzo
Dat anderen geen respect voor ze hebben, wil niet zeggen dat ze dat zelf ook niet doen.



ow jah en sex and the city is gelijk aan het echte leven maar het zegt in ieder geval genoeg over je dat je dat aanhaalt om je mening te onderbouwen...

Pagina's : [1] 2