Bekijk volle/desktop versie : Dit 06 nummer moet je wel hebben in je tel lijst!!



11-01-2011, 15:25
Aangeboden goedkope vervoer door heel Amsterdam e.o
Alle ritjes 10 euro in Amsterdam...maximaal 3 personen per rit.

Ideaal voor mensen die uitgaan of het OV gewoon zat zijn.
Dus ben je opzoek naar goedkope vervoer van iemand die netjes en sociaal is en jou veilig van A naar B brengt aarzel dan niet een PM te sturen en wie weet tot kijk!

Dag en nacht, ook weekenden.

Van ten voren reserveren verplicht.


Actie van de week.. Amsterdam ---------- Schiphol NU voor maar 20 euro!!!

11-01-2011, 17:58


Handig

12-01-2011, 12:43
Mensen door de vele vraag heb ik besloten een aparte telefoon vandaag te kopen speciaal voor mijn klusjes alleen, ik heb een tel gekocht met een nieuwe nr die ik gewoon openbaar wil neer zetten zodat iedereen mij kan bereiken aangezien ik niet veel online ben om iedere pm bericht te kunnen beantwoorden....dus mensen ben je opzoek naar goedkope vervoer voor jou of je man of vriendin...bruiloften,luchthaven,ziekenhuis...dag en nacht kan je me bellen en ik zal er zijn..ben zelf een nette zorgzame sociale vriendelijke jongeman.

Mijn nr is 0642820641 (T-Mobile)

Wees er aub zuinig op en niet stalken...daar ben ik echt niet de type voor.


ps: Vanzelf sprekend mogen jullie hem doorgeven aan serieuze mensen die niet in dit regen 3 kwartier op de bus willen wachten..


O ja jongens denk je vanavond wel aan je vervoer als je uitgaat....ook al heb je geen auto of rijbewijs of vrienden met auto...Geen enkele probleem tot paniek...want vanaf NU heb jij mijn nr en kun je op MIJ rekenen en laat vooral je vriendin niet in dit weer wachten, en dames heb je genoeg van al die mensen in de bus die spaghettie lopen te vreten door hun neus aarzel dan niet om mij te bellen, want ik rij je op een hele nette vriendelijke manier naar je eindbestemming.

Bijvoorbaat Dank,