Bekijk volle/desktop versie : Mijn slechtste eigenschap.



Pagina's : [1] 2

11-01-2011, 14:26
Ik krijg altijd de neiging om tijd te verspillen als ik moeite moet doen voor iets terwijl ik eigenlijk geen zin heb om moeite te doen. Als het niet makkelijk gaat dan wil ik het gewoon niet doen.

Dat is mijn beschaafdste slechte eigenschap. En ben er nu eigenlijk ook mee bezig. Tralalalala. Tijdverspilling.
What about you guys?

11-01-2011, 14:27


Ben heel wantrouwend ingesteld, en kan soms héél ongeduldig zijn.

11-01-2011, 14:29

Citaat door Moca_chocolata:
Ben heel wantrouwend ingesteld, en kan soms héél ongeduldig zijn.


Beter wantrouw dan ontrouw !
Thanks for sharing.

11-01-2011, 14:30
Schoolwerk uitstellen tot op het laatste moment.. Elke keer neem ik aan het niet te doen, maar verval ik in hetzelfde patroon.

11-01-2011, 14:30


Ik ben heel nieuwsgierig, TE nieuwsgierig. Soms durf ik iets niet te vragen en dan blijf ik er over piekeren. Ik MOET het gewoon weten..

En ik negeer mensen die ik niet mag. Heel kinderachtig.

11-01-2011, 14:31
Ben er koppig en eigenwijs! Verschrikkelijk is dat wil het mezelf afleren maar lukt mij niet. Ik kom daardoor alleen maar meer in problemen.

En ik vertrouw mensen teveel en te snel! Iets wat ik zekerrrrrr moet afleren deze tijden..

11-01-2011, 14:32

Citaat door Misz_Eendje:
Schoolwerk uitstellen tot op het laatste moment.. Elke keer neem ik aan het niet te doen, maar verval ik in hetzelfde patroon.


Oeff, tell me about it.
Word soms zo gek van mijzelf. Maar at least doe je bij zo'n dingen alleen jezelf kwaad, geen andere mensen.
Lijkt wel alsof ik alle slechte eigenschappen goed kan praten hahahha.

11-01-2011, 14:33

Citaat door Sraam_ino.:
Ik ben heel nieuwsgierig, TE nieuwsgierig. Soms durf ik iets niet te vragen en dan blijf ik er over piekeren. Ik MOET het gewoon weten..

En ik negeer mensen die ik niet mag. Heel kinderachtig.


Die eerste vind ik gewoon schattig. Soms kom je wel dingen te weten die je niet mag weten/ niet wilt weten maar that's the price you gotta pay.

Die tweede is wel HAHAHA erg. Daar kan ik geen smoesje voor bedenken. Of mss toch wel. Je bent tenminste altijd rechtuit en oprecht. xD

11-01-2011, 14:33
Ik ben soms te hard en daarnaast vertrouw ik niemand. Zelfs mensen die hun uiterste best doen om mijn vertrouwen te winnen moet ik keer op keer teleurstellen.

11-01-2011, 14:34

Citaat door XxTashelhietxX:
Ben er koppig en eigenwijs! Verschrikkelijk is dat wil het mezelf afleren maar lukt mij niet. Ik kom daardoor alleen maar meer in problemen.

En ik vertrouw mensen teveel en te snel! Iets wat ik zekerrrrrr moet afleren deze tijden..


Je hebt 2 extreme kantjes lijkt mij. Koppig en eigenwijs maar als je iemand vertrouwt dan vertrouw je die. Maar gelukkig besef je ook dat het niet goed is. That's the first step, don't give up, you're on your way to a better YOU.

11-01-2011, 14:35

Citaat door DUCK_:
Oeff, tell me about it.
Word soms zo gek van mijzelf. Maar at least doe je bij zo'n dingen alleen jezelf kwaad, geen andere mensen.
Lijkt wel alsof ik alle slechte eigenschappen goed kan praten hahahha.


Ik denk waarom in dat patroon blijf zitten, omdat het elke keer goed uitpakt bij mij. Ik bekijk het zo, gedurende de lesweken relaxed aandoen en bij de tentamens blokken tot in de late avonduren en als zombie naar het tentamen en dan nog in één keer behalen. Ookal moet ik herkansen dan baal ik niet zo. Ik vind het voor sommige echt erg als ze altijd hun huiswerk doen en zo goed opletten en het dan nog niet halen. Dat is pas balen.

11-01-2011, 14:36

Citaat door TrotseBerberse_:
Ik ben soms te hard en daarnaast vertrouw ik niemand, zelfs de mensen die hun uiterste best doen om mijn vertrouwen te winnen.


Ik denk dat dat hard zijn en niet vertrouwen van anderen een beetje samengaan, don't you think so?

Vind je het niet lastig om niemand te vertrouwen? Alle dingen die je bezighouden moet je dan met jezelf delen. Misschien moet je een far away friend zoeken die niemand kent, misschien zou je iemand die wat verder van je af staat wel vertrouwen. And maybe then you can get to trust the people around you.

11-01-2011, 14:38



Citaat door Misz_Eendje:
Ik denk waarom in dat patroon blijf zitten, omdat het elke keer goed uitpakt bij mij. Ik bekijk het zo, gedurende de lesweken relaxed aandoen en bij de tentamens blokken tot in de late avonduren en als zombie naar het tentamen en dan nog in één keer behalen. Ookal moet ik herkansen dan baal ik niet zo. Ik vind het voor sommige echt erg als ze altijd hun huiswerk doen en zo goed opletten en het dan nog niet halen. Dat is pas balen.


Hahahaha, denk dat alle (de meeste) allochtonen daar wel over kunnen meepraten. Ik haat het als ik voor een bepaald vak moeite doe en het net dat vak is waarvoor ik niet slaag. Ik heb morgen een examen statistiek. En geloof mij, heb heel veel moeite gedaan (in mijn termen van moeite doen lol) en ik heb nu zoiets van SCREW THIS als ik 't nu niet snap heb ik geen zin meer. Sick of it.

11-01-2011, 14:40
Herkenbaar!
Het erge is nog wel uitstelgedrag, dat je dan af en toe een momentje van inkeer krijgt en denkt ''What the fuck ben ik aan het doen! GA DOEN WAT JE MOET DOEN'' En dan open ik gewoon weer vrolijk Youtube, Southparkstudios of Marokko.nl
Ik heb een keer zelfs 2 voorwerpen gevonden waarmee ik een half uur heb geprobeerd te jongleren.
Alsof ik een split personality heb.
Verder heb ik nog een aantal slecht eigenschappen. ;

Mijn kennis vanzelfsprekend vinden: Dus niet snappen dat mensen moeite hebben met sommige dingen, meestal technische vaardigheden. (Voorbeeld: computer. Ik kan me aardig redden, maar ik kan me ergeren als iemand bijvoorbeeld niet weet hoe iets gekopieerd moet worden.)

Hekel aan bellen: Word ik gebeld om "gewoon te babbelen" dan sla ik binnen 2 minuten letterlijk met m'n hoofd op tafel, ga ik zuchten, gapen en geef ik al snel aan dat ze op moeten rotten en in het vervolg gewoon moeten smsen net zoals de rest.

Slecht van vertrouwen: Extreme kat uit de boom kijkster. Iedereen handelt puur uit egoïsme, dus houd ik daar vrijwel continu rekening mee en ben ik ook altijd op m'n hoede.

11-01-2011, 14:41

Citaat door DUCK_:
Beter wantrouw dan ontrouw !
Thanks for sharing.


Je hebt gelijk!

Pagina's : [1] 2