Bekijk volle/desktop versie : Een speciaal plekje voor..



10-01-2011, 22:53
Een speciaal plekje voor..

Hier kun je een berichtje achterlaten voor een dierbaren niet meer onder ons zijn

10-01-2011, 22:58


Lieve oma

Soms kan ik nog steeds niet geloven dat je er niet meer bent. Wat doet het een pijn. Maar oma, ik weet dat je nu rust hebt, Je had zoveel pijn, je was zo oud. En nu heb je rust inshallah. Moge allah swt je graf ruim maken en van je graf een tuin in het paradijs maken. Amien.

10-01-2011, 23:03
Mijn sue permann, mijn koning, mijn rechterhelft en mijn alles.

een dua voor mijn opa:

Allaahoemmaghfir lahoe warhamhoe wa‘foe ‘anhoe wa ‘aafihie wa akrim noezoelahoe wa wassi’ moedkhalahoe waghsilhoe bil-maa' i wats-tsaldji wal-baradi wa naqqihie minal-khathaajaa kamaa joenaqqats-tsawboel-abjadhoe minad-danasi wa abdilhoe daaran khairam-min daarihie wa ahlan khairam-min ahlihie wa zawdjan khairam-min zawdjihie wa adkhilhoel-djannata wa qihie fitnatal-qabri wa ‘adzaaban-naar.


Vertaling:

'Oh Allah, vergeef hem, heb genade met hem, scheld hem kwijt en geef hem succes, geef hem een eerbare neerlating en een ruime verblijfplaats. Was (zijn zonden) van hem af met water, sneeuw en hagel, reinig hem van zijn zonden, zoals een wit kledingstuk gereinigd wordt van vuil.
Vervang zijn huidige verblijfplaats door een betere, vervang zijn huidige familie door een betere, vervang zijn huidige vrouw door een betere.
Laat hem het paradijs binnengaan en red hem van de martelingen van het graf en de straffen van de hel.

10-01-2011, 23:06

Citaat door Appel_Sientje:
Lieve oma

Soms kan ik nog steeds niet geloven dat je er niet meer bent. Wat doet het een pijn. Maar oma, ik weet dat je nu rust hebt, Je had zoveel pijn, je was zo oud. En nu heb je rust inshallah. Moge allah swt je graf ruim maken en van je graf een tuin in het paradijs maken. Amien.

Het doet ongelovelijk pijn, ik weet het.

Amienn lieverd!

10-01-2011, 23:08


Broer(tje) Allah irahmhou.


Oom Allah irahmhou.


Mis zijn grapjes, zijn kus op mn hoofd, zijn lieve en zo wijze woorden, alles.


Moge Allah alle moslims een plaats geven in Jennat El Firdaous.

Amine.

10-01-2011, 23:15
Moge Allah de overledenen een plekje in Eljannat al Firdaus geven, amien

10-01-2011, 23:24
Zijn aanwezigheid was mijn licht in deze wereld, hij kleurde mijn wereld en maakte alles zo mooi.

Allah y rahmek, mijn liefste opa.

Allah y r7am moslimien zami3ien.