Bekijk volle/desktop versie : dit doe je dan als je betrapt wordt



Pagina's : [1] 2 3 4

10-01-2011, 20:42
nou

in principe is zij mij helemaal niks schuldig

ze woont in hetzelfde dorpje als mij

ik ken haar vaag, zij mij vaag. ik ken haar broers en de rest van de familie wel goed, en zij kent mijn familie goed. we maken regelmatig praatje met elkaar.

ik kwam dus aan op het station, en toen was ik even in shock, kon niet geloven wat ik zag, zij was het, ze zat op de trein te wachten, en stak een sigaret aan, what the fuck? Naziha steekt sigaret aan.

nou, sigratje naar haar mondje, op dat moment zag ze me aankomen, het was al laat om het sigaret weg te gooien. wat doen ze? ze eet het sigaret gewoon op, alsof het een lekker chocoladje was. ze begon te hoesten, en raakte bijna verslikt.

ik kom aan bij haar, en meteen zegt ze "pffffffffffiew, dat was me wat zeg, wat een smerig reepje chocola zeg"

ik zeg "gaat het?"

staat ze op, en zegt "ik ga even een AA-drink halen shar7abil, ik kom zo"

na 5 min komt ze terug, AA-drink in de hand, en 6 kaugummen in de mond, nou ik denk dat het zes waren, want het was een behoorlijke kauwpatrij

ik deed verder alsof ik niks door had, want zij s mij niks schuldig. ik steek toch ook wel eens een sigaretje aan? nou dan... alleen ik eet het nooit op

10-01-2011, 20:46


ze sgaamde zich zkr en gebruikte dat gwn als smoesje !! mr volgens my was ze ook gwn bang, want tjah een bekende get haar mt een sigaret


10-01-2011, 20:48

Citaat door essetje:

ze sgaamde zich zkr en gebruikte dat gwn als smoesje !! mr volgens my was ze ook gwn bang, want tjah een bekende get haar mt een sigaret




nee

ze was niet bang

ze weet dat ik een een echte heer ben, die never nooit andermans slechte daden met anderen deelt

het was een soort respect tegenover mij. een soort gezond schaamte tegenover mij

10-01-2011, 20:51

Citaat door Shar7abiL:
nee

ze was niet bang

ze weet dat ik een een echte heer ben, die never nooit andermans slechte daden met anderen deelt
het was een soort respect tegenover mij. een soort gezond schaamte tegenover mij


Hellooo.. wake-up

10-01-2011, 20:51



Citaat door Shar7abiL:
nee

ze was niet bang

ze weet dat ik een een echte heer ben, die never nooit andermans slechte daden met anderen deelt

het was een soort respect tegenover mij. een soort gezond schaamte tegenover mij



soort respect?? aub zeg .. wrm gooide ze em gwn niet weg ipv ht opeten !!


10-01-2011, 20:51
Jammer. Schaamte hoort men te hebben voor Allaah Subhana Wa Ta3alaa.

10-01-2011, 20:52
Ik zou dat sigaretje lekker oproken en daarna op je gezicht uitdrukken. !

10-01-2011, 20:58

Citaat door Shar7abiL:
nou

in principe is zij mij helemaal niks schuldig

ze woont in hetzelfde dorpje als mij

ik ken haar vaag, zij mij vaag. ik ken haar broers en de rest van de familie wel goed, en zij kent mijn familie goed. we maken regelmatig praatje met elkaar.

ik kwam dus aan op het station, en toen was ik even in shock, kon niet geloven wat ik zag, zij was het, ze zat op de trein te wachten, en stak een sigaret aan, what the fuck? Naziha steekt sigaret aan.

nou, sigratje naar haar mondje, op dat moment zag ze me aankomen, het was al laat om het sigaret weg te gooien. wat doen ze? ze eet het sigaret gewoon op, alsof het een lekker chocoladje was. ze begon te hoesten, en raakte bijna verslikt.

ik kom aan bij haar, en meteen zegt ze "pffffffffffiew, dat was me wat zeg, wat een smerig reepje chocola zeg"

ik zeg "gaat het?"

staat ze op, en zegt "ik ga even een AA-drink halen shar7abil, ik kom zo"

na 5 min komt ze terug, AA-drink in de hand, en 6 kaugummen in de mond, nou ik denk dat het zes waren, want het was een behoorlijke kauwpatrij

ik deed verder alsof ik niks door had, want zij s mij niks schuldig. ik steek toch ook wel eens een sigaretje aan? nou dan... alleen ik eet het nooit op






hahah dit was het grappigste verhaal die ik vandaag op m.nl heb gelezen.

10-01-2011, 21:01

Citaat door Tesniem...:
Hellooo.. wake-up

Hhahah leugen op een leugen

10-01-2011, 21:09
broodje aap zeg

10-01-2011, 21:12
Hahahahah


Getsiederrie,

Ook zo iemand, die sinaspappel schil lekker op eet?

Kennen jullie dat?

Ik zat laatst ook in de tram en ik zag iemand zijn sinasappelschil opeten,alsof het een konijn was?

10-01-2011, 21:17

Citaat door Shar7abiL:
nee

ze was niet bang

ze weet dat ik een een echte heer ben, die never nooit andermans slechte daden met anderen deelt

het was een soort respect tegenover mij. een soort gezond schaamte tegenover mij



Yeah right geloof je dat zelf!!

10-01-2011, 21:27



Citaat door noah1:
Hhahah leugen op een leugen


Vroeg of laat val je toch door de mand als je liegt.

Citaat door Prikbord:


11-01-2011, 13:07
ik vraag me af wat ik vandaag allemaal weer ga meemaken.
vanochtend onderweg naar werk in ieder geval niks geks meegemaakt.
wie weet straks als ik weer naar huis ga.
ik hou jullie op de hoogte

11-01-2011, 13:14
Hahhahahahahahahahahahahahahahaahah
Serieus Ik Lach Nu Echt.

Pagina's : [1] 2 3 4