Bekijk volle/desktop versie : WaS HeT EeN VaLsTrIk..??



15-09-2004, 17:37
LieVe YaSminA,

ik ben 1 hele leuke jongen tegen gekomen op mijn school....


Ik vond het eerst een NERD, maarre toen ik hem beter kwam te leren kennen begon ik hem steeds meer aantrekkelijker te vinden:$
Hij plakte vaak aan mij, en droeg me boekentas(beetjuh flauw ik weet het..)hij was ECHT!! heel erg aardig.\
Hij gaf mij de aandacht, waar naar ik verlangde...
Ik verheugde me echt op school, alleen maar door hem/
Toen begon het een beetjuh af de dalen, mensen gingen zich er steeds meer mij bemoeien:S En zeiden te veel!!
Na een tijdjuh leek het net of we elkaar negeerden....:'( Ik vond het verschrikkelijk!!
Er was/is een meisje, die echt helemaal verzot op hem is...:@
Ze zag dat we meer met elkaar in contact kwamen, ze was echt jaloers:S
Ze keek me vies aan, als ik langsliep:S
Ik vond het echt verschrikkelijk....!!Soms spraken we elkaar nog, en ik WEET!! dat hij me leuk vind/vond.
Maar nadat dat meisje, ertussen kwam...
Het leek net alsof hij wat was verschuldigt bij haar ofzo...:S
Als zei in de buurt was, spraken we elkaar nooit/ Ik begon hem te haten, ik zag waar hij mee bezig was(volgens mij..)
Toen heb ik hem gezegt: Ik wil geen speletjes spelen.Je betekent veel voor mij......!!Maar volgens: ''Eet jij van 2 walletjes''
Ik heb hem toen verteld, dat ik nix meer met hem de maken wil hebben.
Ik hou nog ZOOOOO veel van hem, en ik weet dat hij dat meisje niet wilt... Maar ik durf niet op hem af te stappen. Al weet ik, dat als hij mij ziet..altijd zijn ogen op mij richt
Ik kan hier bijna met niemand over praten, ik wil ZOOOO graag weten wat ik NU moet doen!!?


KAN IEMAND MIJ ADVIES GEVEN??

15-09-2004, 17:44


jij hebt toch gekapt met hem omdat je denkt dat hij van twee walletjes eet dan zou ik zeggen wat moet je nog met 'm??

15-09-2004, 17:47
Hey....,



Maar dat is juist het probleem, IK WEET HET NIET ZEKER!!
Ik ben nog ZOOOO verliefd, en wil hem zo graag een kans geven(waar hij om heeft gevraagt)

Maar ik wil gewoon zekerheid, en advies



KusSieS misZ-saRah

15-09-2004, 17:50
he wijffie...
ik heb zoiets ook mee gemaakt.
ik ging een tijdje met een jongen om als goede vrienden.
In mij ogen was hij niet mooie en vond hem ook niet leuk.
Maar na een tijdje kwamen er toch gevoelens gewoon omdat ik goed met hem op kon schieten en ook met mijn problemen bij hem terecht kon.zoiets schept een band,en zag in dat het niet alleen om uiterlijk draait...we kregen wat met elkaar en zijn 4 jaar samen geweest.Jammer genoeg is het nu uit,maar hou toch nog heel veel van hem..mijn advies voor jou::Als je hem echt wilt en weet dat hij haar niet wilt Ga voor hem zeg hem wat je voelt en wat je van hem verwacht.Wijst hij je af ben je in ieder geval eerlijk geweest en dat zal hij zeker op prijs stellen...wie weet wat eruit bloeit.... kusjes...XX

15-09-2004, 17:50


Op welke school zit je (misschien zit ik er ook op en ben ik zn beste vriend )

15-09-2004, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door misZ_saRah
Hey....,



Maar dat is juist het probleem, IK WEET HET NIET ZEKER!!
Ik ben nog ZOOOO verliefd, en wil hem zo graag een kans geven(waar hij om heeft gevraagt)

Maar ik wil gewoon zekerheid, en advies



KusSieS misZ-saRah
dan moet je zelf op hem af stappen en vragen anders kom je er niet achter lieve schat

15-09-2004, 18:02

Citaat:
Origineel gepost door tangawija_1985
dan moet je zelf op hem af stappen en vragen anders kom je er niet achter lieve schat
En daar ben ik nu zo bang voor, OP JONGENS AFSTAPPEN.
Ik durf het echt niet....daarom raak ik helemaal gestrest.
Want ik geef me zelf de schuld, omdat ik niet op hem afstap.
Mischien is het ook wel mijn eigen schuld..maarre ik vind dat hij ook een gesprek met mij kan beginnen.
Voor degene die vroeg welke school
HUYGENS COLLEGE

Bedankt he lieverd, voor juh advies(K)

15-09-2004, 18:04

Citaat:
Origineel gepost door MissM
he wijffie...
ik heb zoiets ook mee gemaakt.
ik ging een tijdje met een jongen om als goede vrienden.
In mij ogen was hij niet mooie en vond hem ook niet leuk.
Maar na een tijdje kwamen er toch gevoelens gewoon omdat ik goed met hem op kon schieten en ook met mijn problemen bij hem terecht kon.zoiets schept een band,en zag in dat het niet alleen om uiterlijk draait...we kregen wat met elkaar en zijn 4 jaar samen geweest.Jammer genoeg is het nu uit,maar hou toch nog heel veel van hem..mijn advies voor jou::Als je hem echt wilt en weet dat hij haar niet wilt Ga voor hem zeg hem wat je voelt en wat je van hem verwacht.Wijst hij je af ben je in ieder geval eerlijk geweest en dat zal hij zeker op prijs stellen...wie weet wat eruit bloeit.... kusjes...XX
Hoe moet ik hem benaderen, wanneer is het juiste moment??
Ik heb hier echt geen verstand van
Hoop dat je mij kan terug antwoorden....(K)

KUssiEs misZ_saRah

15-09-2004, 18:09


Helaas heb ik ook zoiets megemaakt, en het enige wat ik je kan zeggen is dat je nooit ergens vanuit moet gaan, of hem beschuldigen van iets dat hij waarschijnlijk niet eens doet. Je moet eerst zekerheid hebben voordat je je conclusies trekt. En als je denkt dat hij toch liegt, stap dan op dat andere meisje af en vraag het haar

15-09-2004, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door KaRiMa_85


Helaas heb ik ook zoiets megemaakt, en het enige wat ik je kan zeggen is dat je nooit ergens vanuit moet gaan, of hem beschuldigen van iets dat hij waarschijnlijk niet eens doet. Je moet eerst zekerheid hebben voordat je je conclusies trekt. En als je denkt dat hij toch liegt, stap dan op dat andere meisje af en vraag het haar
Hey KaRiMa_85,

bedankt voor juh advies
Mischien moet ik wel op dat meisje afstappen
Als ik dat durf teminste...


BedaNkt He MoP :blauwkus:

18-09-2004, 01:52
Ik ZoU hEt NoG wEl lEuK VinDeN Om mEeR ReaCtieS Te KrijgEn

KusSieS misZ_saRah