Bekijk volle/desktop versie : Ben ik ziek?? Of hebben meerdere leden dit?



10-01-2011, 18:00
Ik als mannelijke lid kan 7 a 8 keer achter elkaar klaar komen terwijl ik in mijn omgeving hoor dat ze het maar 1 a 2 keer volhouden, ik schaam me om naar de dokter te gaan. Wie kan mij helpen, ben verder gezond hamdoelah!

10-01-2011, 18:37

lekker toch? Waarom naar de dokter?

10-01-2011, 18:39

Citaat door Miiej:
lekker toch? Waarom naar de dokter?


omdat andere jongens pijn voelen en niet kunnen na 2x en ik maar makkelijk door kan dus begrijp dat niet en ken niet 1 persoon in mijn omgeving die net zoals mij is!

10-01-2011, 19:17
Meiden vallen op eikels omdat die het lekkerst zijn.....

10-01-2011, 19:38


Citaat door MrStealYourGirl:
omdat andere jongens pijn voelen en niet kunnen na 2x en ik maar makkelijk door kan dus begrijp dat niet en ken niet 1 persoon in mijn omgeving die net zoals mij is!



Dat is dan toch hun probleem? waarom zou jij naar de dokter moeten? are you kidding?

10-01-2011, 20:20
hahahah grapjas....wat een verkapte manier om meiden te scoren zeg....je weet hoe meiden erop gaan reageren en dat ze juist zeggen dat het super is en jij brengt het ze3ma als een probleem terwijl je donders goed weet dat het er niet is.....moet je zoooo ver gaan om te scoren..hahahah

10-01-2011, 23:40

Citaat door StouteFarid:
hahahah grapjas....wat een verkapte manier om meiden te scoren zeg....je weet hoe meiden erop gaan reageren en dat ze juist zeggen dat het super is en jij brengt het ze3ma als een probleem terwijl je donders goed weet dat het er niet is.....moet je zoooo ver gaan om te scoren..hahahah




11-01-2011, 10:52
het gaat er bij de vrouw niet om hoe vaak je klaarkomt,maar hoe lang je het kan volhouden ZONDER klaar te komen!dus zeg maar een uurtje of 2 doorstoten.val je zo izn 2 kilo