Bekijk volle/desktop versie : ik snap iets niet.



Pagina's : [1] 2

10-01-2011, 13:44
gister vertelde mijn zus mij dat een marokkaanse man die haar man kent klaagde dat marokkaanse vrouwen slecht zijn en gemeen etc etc ... maar toen hij hoorde dat ik gescheiden was, toonde hij gelijk interesse en wilde trouwen met mij.. vanaf dat punt snap ik het niet... 1 seconde er voor klaagde hij nog over de marokkaanse vrouw en zei hij dat ze allemaal slecht waren, maar even daarna wilde hij gelijk trouwen met een marokkaanse vrouw.

ik denk daarom ook dat die marokkaanse pipo mannetjes die hier slecht komen praten over de marokkaanse vrouw niks anders willen dan trouwen met een marokkaanse vrouw hoor... maar waarom dan dat geklaag? dat maakt je echt niet geliefd bij de vrouwen hoor.

ik moet bijvoorbeeld al niks hebben van die man alleen al omdat hij zo zat te klagen. zowieso moet ik nu niks hebben van niemand niet, maar van die al helemaal niet.

10-01-2011, 13:46


Soub7anlah. Er zijn maar weinig mannen, of eigenlijk ken ik ze niet en heb ik het nooit met mn oren gehoord, die positief over hun eigen zusters praten.
Tegenwoordig dit, tegenwoordig dat, vroeger onze moeders zus etc....

10-01-2011, 13:47
ja en als puntje bij paaltje komt willen ze er wel mee trouwen... dat is zo onbegrijpelijk.

10-01-2011, 13:47
marokaanse mannen in 1 woord onbegrijpelijk.....ze lijden aan een persoonlijkheid stoornis...mseken zijn de weg kwijt......
(niet allemaal hoor)

10-01-2011, 13:48


sommige mannen zijn ziek, door zoiets te zeggen voelen ze zich een man, maar in werkelijkheid dus voor ons de nuchtere mens een ezel. Jouw zwager had m een klap moeten verkopen dat had mn man echt gedaan.

10-01-2011, 13:56
Mannen zijn raar.

10-01-2011, 13:58
Dat het frustraties zijn, wist ik al langer dan vandaag

10-01-2011, 14:19

Citaat door zouzou7t:
gister vertelde mijn zus mij dat een marokkaanse man die haar man kent klaagde dat marokkaanse vrouwen slecht zijn en gemeen etc etc ... maar toen hij hoorde dat ik gescheiden was, toonde hij gelijk interesse en wilde trouwen met mij.. vanaf dat punt snap ik het niet... 1 seconde er voor klaagde hij nog over de marokkaanse vrouw en zei hij dat ze allemaal slecht waren, maar even daarna wilde hij gelijk trouwen met een marokkaanse vrouw.

ik denk daarom ook dat die marokkaanse pipo mannetjes die hier slecht komen praten over de marokkaanse vrouw niks anders willen dan trouwen met een marokkaanse vrouw hoor... maar waarom dan dat geklaag? dat maakt je echt niet geliefd bij de vrouwen hoor.

ik moet bijvoorbeeld al niks hebben van die man alleen al omdat hij zo zat te klagen. zowieso moet ik nu niks hebben van niemand niet, maar van die al helemaal niet.



Dat zijn waarschijnlijk mannen, die in het verleden flink belazerd zijn. Dat het verleden nog bitter smaakt.

10-01-2011, 14:25
Wat een troep.
Hopelijk komt hij nooit aan een marokkaanse vrouw.
Die is hij niet waard!

10-01-2011, 14:28
Hij heeft een trauma opgelopen en zit vol frustratie

10-01-2011, 14:29

Citaat door san_rayane:
Dat zijn waarschijnlijk mannen, die in het verleden flink belazerd zijn. Dat het verleden nog bitter smaakt.




ja ik was vergeten er bij te zeggen dat hij gescheiden is en dat zijn vrouw geen makkelijke was volgens hem.

10-01-2011, 14:30
had jou zus hem niet effe op z'n plek kunnen zetten.

10-01-2011, 14:30



Citaat door RedCarpetLook:
Hij heeft een trauma opgelopen en zit vol frustratie



dacht ik ook gelijk.. maar blijkbaar was het zo erg nogniet die trauma, want hij wou gelijk daarna een marokaanse vrouw trouwen.

10-01-2011, 14:31

Citaat door Samara77:
had jou zus hem niet effe op z'n plek kunnen zetten.



mijn zus was er niet bij. haar man vertelde dat.

10-01-2011, 14:31

Citaat door zouzou7t:
dacht ik ook gelijk.. maar blijkbaar was het zo erg nogniet die trauma, want hij wou gelijk daarna een marokaanse vrouw trouwen.



we are the best

Pagina's : [1] 2