Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse meisjes en hoerig gedrag



10-01-2011, 13:34

Citaat door melkiscool:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoér worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuke en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.

Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normaliter hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.
.

10-01-2011, 13:45


Wat een onzin, WAT een onzin. WAAAAAT EEN ONZIN.

10-01-2011, 13:45
Je hebt het een beetje overdreven, maar er zit wel een kern van waarheid in. Laatst zat ik bijvoorbeeld in gesprek met een Nederlandse studente. Ze kwam best verlegen en fatsoenlijk over. Toen hadden we het over onze thuissituaties. Ze woonde al op haar 17e op kamers, en vond het raar dat ik nog thuis woonde (Zo reageren veel nederlanders). Enfin, ik vertelde haar dat ik het geen probleem vond en ik mijn eigen kamer had enzo. Toen vroeg ze: "Huhhh, maar hoe doe je dat dan als je uit bent geweest en je wilt een man meenemen naar huis? "

Ik keek haar zo aan ik zag het alleen niet aankomen omdat ze eerst zo fatsoenlijk over kwam en ook zo uitzag

10-01-2011, 13:48
Jeezes wat boring dit

10-01-2011, 13:48


You've made my day

Hu-morrrrrrrrrrrrrrrr.

10-01-2011, 14:23
ewa ja wat kun je deraan doen tegenwoordig ook marokkaanse meiden hooor in adam achter de ramen

10-01-2011, 14:31
ok dat is eruit he! Waar zit je precies mee?............ Melkisheerlijk, Melkisknap en nou hebben we ook nog eens een melkiscool variant

10-01-2011, 14:42
sjonge jonge het zijn niet voor niets elkofaar ze hebben geen religie niks dus ook geen grenzen dat je daar zo van zit te kijken is buitengewoon raar, terwijl wij moslims hmdl een religie hebben en ons nog laten meegaan met de lkofaar en haram zaken

10-01-2011, 14:47

Citaat door melkiscool:
permaban, ban, en nu unban

Verbannen worden doet net als bij ontmaagding alleen de eerste keer pijn.
Daarna wordt het alleen maar lekkerder en wil je meer! "

10-01-2011, 15:24

Citaat door melkiscool:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoér worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuke en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.

Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normalitair hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.


Normaliter.

10-01-2011, 15:34
Een pessimist in hart en nieren. Ongelofelijk!

11-01-2011, 15:04
Een xxxx doet het voor geld dus ze zijn geen hoeren gewoonweg sletten!

11-01-2011, 15:05



Citaat door melkiscool:
Waarom vinden Nederlandse vrouwen het eigenlijk raar dat ze voor hoér worden uitgemaakt? Ik doe dat persoonlijk niet in het openbaar, niettemin denk ik het vaak stiekem wel. Nederlandse meisjes gedragen zich niet bepaald als de verpersoonlijking van gezonde zeden.

Je hoeft er meestal niet eens een praatje mee te maken om een rit te krijgen. Een paar biertjes en een simpele ‘Heeeey zit jij ook bij het dispuut? Relaxte feest joh’ is vaak voldoende om haar helemaal suf te neuke en vol te pompen. En maandag zie je haar weer in de collegebanken en ze zegt niet eens hoi, want het is helemaal niet iets bijzonder geweest, ze wordt gewoon twee keer per week door iemand anders volgepompt….niks bijzonders dus….geen reden voor een ‘hoi.’ Voorts hebben ze er ook geen problemen mee als er een derde partij betrokken is of het in een kamer gebeurd waar ook een ander stel aan de gang is. Ik praat nu over zogenaamd hoogopgeleide Hollandse dames van de universiteit. Lager opgeleiden zijn veel veel erger.

Wat dacht je van sauna's waar ze zich voor Jan en alleman uitkleden? Ik blijf het een raar gezicht vinden hoe Nederlandse vrouwen eenmaal in de sauna totaal geen probleem hebben dat legers vreemden hun spleet in volle glorie kunnen zien. Ze vragen er in ieder geval geen geld voor, dus wellicht is dat formeel gezien niet hoerig.

Of kijk maar eens op tv, om 23:00 uur stikt het van Nederlandse meiden die allemaal expliciet meedelen hoe hoerig zij precies zijn en hoe nat hun kutje en poesje en weet ik veel wat allemaal niet is en hoe gewillig ze zijn… en dat allemaal voor slechts een paar cent per minuut. Bel mij. Bel mij. Gadverdamme. Het is zelfs zover gekomen dat ik ’s avonds niet eens over de Nederlandse zender zap, maar gewoon een sprong maak naar de BBC, CNN, Discovery etc. Ik word er niet goed van.

Voorts is Nederland een van de weinige culturen die vrouwen achter een etalage zet als een stuk koopwaar. Toen ik voor het eerst in Amsterdam kwam viel mijn mond open van verbazing. Vrouwen achter een raam zetten is een symbolisch desastreuze actie omdat het de vrouw op een unieke en perverse manier neerzet als koopwaar. Normaliter hoort alleen koopwaar achter een etalage te staan, maar Nederlanders zetten er hun vrouwen neer. Heb eens een beetje respect man. Wat een reetcultuur is dit zeg.

Er zijn hier zeker uitzonderingen op en dan valt er te denken aan Nederlandse meisjes uit relatief religieuze achtergronden zoals de achterban van de CU en SGP, maar zoals de zetelverdeling van deze partijen aantoont, hebben we het met een marginale splintergroepring te maken wiens gezonde seksuele zeden niet gegeneraliseerd mogen worden naar de Nederlanders an sich.


Ik heb eigenlijk alleen Nederlandse vriendinnen, hoog opgeleid en er geen een die voldoet aan je beschrijving.

Sterker nog, een aantal van hen hebben nog nooit een vriendje gehad en zijn nog maagd (sowieso 3 dat ik zo even snel weet).

11-01-2011, 15:07
jeetje laat het is een x zitten overal heb je rotte appels tussen zitten !!!!

11-01-2011, 15:34
Nederlandse meiden zijn beter te vertrouwen dan die kankerhoertjes