Bekijk volle/desktop versie : Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke in alle stilte getrouwd



10-01-2011, 09:41


Marie-Rose Morel en Frank Vanhecke zijn zaterdag in alle intimiteit getrouwd in Brugge. Morel kreeg dinsdag te horen dat haar wellicht nog maar weinig tijd rest. Met dit huwelijk wil ze haar nalatenschap beschermen en de juridische bescherming van haar kinderen verzekeren 'en misschien mag ik dit ook wel zeggen: ik zie mijn bruidegom graag'.
Dat de erevoorzitter van het Vlaams Belang en Europarlementslid, Frank Vanhecke, en gewezen Vlaams parlementslid Marie-Rose Morel huwen, is geen grote verrassing. Jarenlang klonk het in het roddelcircuit dat ze een koppel vormen, wat beiden steeds ontkend hebben.

Toen Morel dinsdag de diagnose kreeg dat ook haar hersenvocht en haar hersenvlies door de kanker waren aangetast, is ze via tussenpersonen gesprekken gestart met haar ex-man, maar die weigerde vrijwillig afstand te doen van het beheer als voogd van de erfenis van hun kinderen Alexander en Marnix. Ze besloot om Frank Vanhecke ten huwelijk te vragen, omdat het voor haar ondenkbaar was dat de vrouw van haar ex, die een 'vind ik leuk'-reactie achterliet op de beruchte Facebookposting van Bart Debie, als nieuwe stiefmoeder vrij toegang zou krijgen tot haar huis, eigendommen en souvenirs.

Het koppel trouwde zaterdag in Brugge in aanwezigheid van de nauwste familie. Getuigen waren Jurgen Ceder, Koen Dillen en Tom Van Den Troost. Maandag vertrekken beiden naar het buitenland waar nog een behandeling overwogen wordt om de pijn te verzachten en Morel nog enkele weken menswaardig leven te gunnen.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110110_002

10-01-2011, 10:52


proficiat Marie Rose maak er nog maar het beste van voor je laatste maanden
Frank, verzorg haar maar goed