Bekijk volle/desktop versie : Import bruidegom



Pagina's : [1] 2 3

09-01-2011, 14:48
Salam dames,

Zijn er dames die hun man van Marokko naar Nederland hebben overgehaald? Hoe hebben jullie dit ervaren? Was het de moeite waard of ging de man toch uiteindelijk uit van de papieren?

Ik hoor graag van jullie.

09-01-2011, 14:53


Oei....maak je borst maar nat meid, de reacties zullen zo wel komen.

09-01-2011, 15:12
Ik ben benieuwd..

09-01-2011, 15:15
Je gaat nu verschillende verhalen krijgen want het is bij iedereen anders. De ene man is serieus en heeft godsvrees en gaat met eerlijke bedoelingen eht huwelijk in en een andere kan weer alleen uit zijn op papieren en gebruikt daar een vrouw voor die serieuse intenties heeft. Wat ik wil zeggen is dat je niet iedereen over één kam kunt scheren.

09-01-2011, 18:35



Citaat door Shifae:
Je gaat nu verschillende verhalen krijgen want het is bij iedereen anders. De ene man is serieus en heeft godsvrees en gaat met eerlijke bedoelingen eht huwelijk in en een andere kan weer alleen uit zijn op papieren en gebruikt daar een vrouw voor die serieuse intenties heeft. Wat ik wil zeggen is dat je niet iedereen over één kam kunt scheren.


Ik ben het volkomen met je eens en dat doe ik ook niet. Ik zit nu zelf in een lastige positie en wil graag weten wat de ervaringen zijn.

09-01-2011, 18:38
Ik kan niet eens wennen aan de mentaliteit van Marokkanen van hier laat staan van daar. Maar goed ik heb ook een karakter die vaak botst.

09-01-2011, 19:32

Citaat door BoraSita:
Ik kan niet eens wennen aan de mentaliteit van Marokkanen van hier laat staan van daar. Maar goed ik heb ook een karakter die vaak botst.


Ik begrijp je punt, maar gelukkig heeft niet iedereen die mentaliteit

10-01-2011, 13:52
Als je een slecht gevoel bij hebt of twijfelt niet doen.

10-01-2011, 13:53
Het is niet aanvallend bedoeld hoor, maar waarom zoveel moeite doen ? De mannen die je in Marokko hebt heb je hier ook.

10-01-2011, 13:54
Vrouwen die een Import bruidgom hebben zullen echt niet snel reageren, of even een nieuwe gebruikersnaam aanmaken.

10-01-2011, 13:54
Ok, hier een succes verhaal

Ik ben bijna 20 jaar getrouwd met een "import", ik blijf die term vreemd vinden
maar wat wil je nog meer weten?

10-01-2011, 13:57
Min man leefde iligaal in frankrijk na 5 jr. zijn we getrouwd en moest hij terug naar marokko voor de papieren. We zijn nu bijna 7 jaar getrouwd inshaallah en zwanger van de 2e. Ik heb zoiezo ervoor gekozen om nooit met iemand uit nederland te trouwen, te veel zieke obsessieve mannen. Ik ben gelukkig getrouwd en vrij in alles wat doe en wil.
natuurlijk zijn niet alle mannen uit nederland zo maar wel de meeste.

10-01-2011, 13:58



Citaat door Sfgh:
Vrouwen die een Import bruidgom hebben zullen echt niet snel reageren, of even een nieuwe gebruikersnaam aanmaken.



nee hoor....

10-01-2011, 14:21
waarom een nieuwe nick aanmaken?

Als een nederlandse trouwt met een tunesische, marokkaanse, egytische man en hem hierheen haalt vindt iedereen dat romantisch. Wanneer ene marokkaanse met een man trouwt die in Marokko woont, dan dient ze zich ervoor te schamen

En nee ik zeg dit niet omdat ik ervaring heb met een " import bruidegom"

10-01-2011, 14:23

Citaat door Sfgh:
Vrouwen die een Import bruidgom hebben zullen echt niet snel reageren, of even een nieuwe gebruikersnaam aanmaken.


ik vind het echt belachelijk dat mensen zich hiervoor moeten schamen wallah

Pagina's : [1] 2 3